eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa BrzeźnicaNowa świetlica dla mieszkańców sołectwa Dubidze Kolonia



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowa świetlica dla mieszkańców sołectwa Dubidze Kolonia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA BRZEŹNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 103

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Brzeźnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-331

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowabrzeznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowabrzeznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowa świetlica dla mieszkańców sołectwa Dubidze Kolonia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8d6e377-725d-4fd1-a123-aa765bdd187d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026160/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Nowa świetlica dla mieszkańców sołectwa Dubidze Kolonia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres i proponowana kolejność realizacji robót dla całego zamierzenia budowlanego
1) Zagospodarowanie placu budowy wykonuje się przed rozpoczęciem robót budowlanych, co najmniej w zakresie:
• ogrodzenia terenu i wyznaczenia stref niebezpiecznych,
• wykonania dróg, wyjść i przejść dla pieszych,
• doprowadzenia energii elektrycznej oraz wody,
• odprowadzenia ścieków lub ich utylizacji,
• urządzenia pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i socjalnych,
• zapewnienia oświetlenia naturalnego i sztucznego,
• zapewnienia właściwej wentylacji,
• zapewnienia łączności telefonicznej,
• urządzenia składowisk materiałów i wyrobów.
2) Branża architektoniczno-konstrukcyjna:
• roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne,
• wykonanie fundamentów i ich izolacji,
• roboty żelbetowe,
• wymurowanie ścian,
• wykonanie stropów żelbetowych,
• wykonanie izolacji przeciwwodnych oraz paroizolacji,
• wykonanie pokrycia dachowego,
• roboty dociepleniowe,
• wykonanie elewacji,
• roboty wykończeniowe: tynkarskie, stolarskie
• wykonanie ścian wewnętrznych, posadzek, okładzin sufitów,
• wstawienie stolarki wewnętrznej,
• roboty porządkowe i wykończeniowe
3) Branża elektryczna
• wykonanie nowo projektowanych instalacji elektrycznych wewnętrznych:
• oświetlenia,
• gniazd wtykowych,
• połączeń wyrównawczych,
• niskoprądowych.
4) Branża sanitarna
• wykonawstwo instalacji sanitarnych zewnętrznych:
• instalacji wodociągowej,
• instalacji kanalizacji sanitarnej
• wykonawstwo instalacji sanitarnych wewnętrznych:
• wodociągowej,
• kanalizacji sanitarnej,
• C.O.
Szczegółowy zakres poszczególnych robót wykonać zgodnie z branżowymi projektami technicznymi.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i pod nadzorem osoby uprawnionej. Faktyczna kolejność realizacji poszczególnych elementów robót, zostanie ustalona przez kierownika budowy w porozumieniu z Inwestorem i zawarta w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ – Dokumentacja projektowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Włodzimierz Wojtyra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741046239

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś 74

7.3.5) Kod pocztowy: 42-110

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.