Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574524/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem autokaru wraz z kierowcą do przewozu osób na trasie Płock – Włocławek - Płock w dniu 27.11.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: Politechnika Warszawska, PL. Politechniki 1, 00-661 Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: Filia w Płocku, ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, REGON: 000001554-00020, tel. (24) 36-72-221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.plock@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem autokaru wraz z kierowcą do przewozu osób na trasie Płock – Włocławek - Płock w dniu 27.11.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af110baa-cbf9-4b6e-b006-5e80dc7aa896
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574524
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.261.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Wynajem autokaru wraz z kierowcą do przewozu osób na trasie Płock – Włocławek - Płock w dniu 27.11.2024 r.”
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE KEISO KRZYSZTOF SZCZEPANIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662044821
7.3.3) Ulica: Ul. T. Kościuszki 29
7.3.4) Miejscowość: Przedecz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-635
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "KEISO" SZCZEPANIAK KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "KEISO" SZCZEPANIAK KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1296,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-27 do 2024-11-27INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm C50/30 przeznaczonego do celów drogowych w ilości do 2000 ton na rok 2025 do miejscowości na terenie gminy Somonino
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Nowoczesne narzędzia rekrutacji" dla pracowników urzędów pracy realizujących zadania EURES
- wynajem autokaru z kierowcą w celu przewozu osób w dniach 21.05 oraz 28.05.2025r.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.