Og³oszenie z dnia 2024-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Myszyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668284
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 60
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Myszyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gapo@myszyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08edde70-3041-408a-99b5-d0b879585840
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00605789
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028297/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08edde70-3041-408a-99b5-d0b8795858403.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e- amówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: gapo@myszyniec.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do porozumiewania siê z Wykonawcami w zakresie formalnym – w zakresie przedmiotu zamówienia: Pani Iwona Trzciñska tel. 29 7721 131 wew. 22, e-mail: gapo@myszyniec.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z tre¶ci± SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GAPO.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego zgodnego z Norm± PN-C-96024:2020-12 do placówek na terenie Gminy Myszyniec. £±czna orientacyjna ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego wyniesie oko³o 107 000 litrów. Rzeczywista ilo¶æ zamawianego, w okresie trwania umowy, oleju opa³owego bêdzie zale¿na od faktycznych potrzeb placówek. Potrzeby te uzale¿nione s± w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w okresie obowi±zywania umowy. Olej opa³owy winien byæ dostarczony na w³asny koszt i ryzyko Wykonawcy do 4 jednostek o¶wiatowych: Publicznych Szkó³ Podstawowych w Myszyñcu, Wolkowych, Wykrocie i Wydmusach oraz do budynku komunalnego przy ul. Dr Paw³owskiego 15 w Myszyñcu. Dostawy bêd± realizowane w kilku etapach, z uwagi na ró¿n± pojemno¶æ zbiorników na olej opa³owy, w poszczególnych obiektach: Publiczna Szko³a Podstawowa im. Kazimierza Stefanowicza w Myszyñcu, ul. Dzieci Polskich 1, 07-430 Myszyniec – pojemno¶æ 13.200 litrów, Publiczna Szko³a Podstawowa im. kard. Stefana Wyszyñskiego w Wolkowych, Wolkowe 1, 07-430 Myszyniec – pojemno¶æ 13.200 litrów, Publiczna Szko³a Podstawowa im. Brata Zenona ¯ebrowskiego w Wykrocie, Wykrot 21 C, 07-430 Myszyniec – pojemno¶æ 8.800 litrów, Publiczna Szko³a Podstawowa w Wydmusach, Wydmusy 117 K, 07-430 Myszyniec - pojemno¶æ 5.000 litrów, budynek u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Dr Paw³owskiego 15, 07-430 Myszyniec – pojemno¶æ 3.000 litrów. Inne postanowienia dotycz±ce przedmiotu zamówienia: dostawy mog± byæ ³±czone, dla kilku jednostek, je¿eli wyniknie to z zapotrzebowania poszczególnych placówek, dostawy oleju opa³owego bêd± realizowane w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 15.00 z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, jednorazowo mo¿e zostaæ zamówiona dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000 litrów. Wymagany jest grawitacyjny roz³adunek paliwa z autocysterny do zbiorników. Wykonawca bêdzie dostarcza³ olej opa³owy na telefoniczny wniosek Dyrektora danej jednostki lub upowa¿nionego pracownika Urzêdu Miejskiego w Myszyñcu. Na ¿±danie Wykonawcy Zamawiaj±cy potwierdzi zamówienie faksem lub mailem. Zamawiaj±cy ka¿dorazowo przy dostawie oleju opa³owego z³o¿y na pro¶bê i wzorze zaproponowanym przez Wykonawcê stosowne o¶wiadczenie o przeznaczeniu oleju opa³owego. Zamówienia ka¿dorazowo bêd± sk³adane przez Dyrektora danej placówki lub upowa¿nionego pracownika Urzêdu Miejskiego w Myszyñcu. Wykonawca zobowi±zany bêdzie co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem uzgodniæ z Zamawiaj±cym termin dostawy oraz dostarczyæ zamawian± ilo¶æ oleju opa³owego w terminie do 2 dni od z³o¿enia wniosku, o którym mowa powy¿ej. Ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego musi byæ potwierdzona przez Dyrektora jednostki lub upowa¿nionego pracownika Urzêdu Miejskiego w Myszyñcu. Ka¿dorazowo do faktury Wykonawca zobowi±zany bêdzie do³±czyæ certyfikat jako¶ci oleju opa³owego z jego analiz±, wystawiony przez producenta lub jednostkê przez niego upowa¿nion± oraz cennik oleju opa³owego potwierdzony przez producenta na dzieñ dostawy, wystarczaj±cym jest wydruk ze strony internetowej producenta potwierdzaj±cego cenê oleju opa³owego na dzieñ dostawy. Wykonawca ma obowi±zek udokumentowaæ, ¿e od okre¶lonego producenta kupi³ stosown± ilo¶æ oleju opa³owego np. poprzez przed³o¿enie dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e okre¶lony producent dostarczy³ Wykonawcy stosown± ilo¶æ oleju opa³owego. Z uwagi na bardzo niestabilny kurs paliw zale¿ny od wysoko¶ci akcyzy, ceny ropy naftowej na ¶wiatowych gie³dach, kursu dolara oraz warunków na krajowym rynku kszta³towanych przez konkurencjê, cena za 1 litr dostarczonego przez Wykonawcê oleju opa³owego bêdzie obliczana na podstawie obowi±zuj±cej w dniu dostarczenia oleju opa³owego ceny producenta, powiêkszonej o sta³± stawkê mar¿y lub pomniejszonej o sta³y upust Wykonawcy podane w ofercie wg wzoru: Cena za 1 litr oleju opa³owego = cena ruchoma producenta „+” sta³a mar¿a w % lub „–‘’ sta³y upust w % „+” nale¿ny podatek VAT. Zaoferowana mar¿a lub upust podany w ofercie nie ulegnie zmianie w okresie obowi±zywania umowy. Pierwsza dostawa paliwa zostanie wyceniona po cenie zaoferowanej w przetargu, a ka¿de nastêpne wg ceny wyliczonej jak powy¿ej. Nale¿no¶ci bêd± op³acane w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawid³owo wystawionej faktury, przelewem, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê w fakturze.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Liczba punktów = (cena najni¿sza zaproponowana w ofertach / cena badanej oferty) x 100 punktów. Koñcowe wyniki powy¿szych dzia³añ zostan± zaokr±glone do 2 miejsc po przecinku. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów po ocenie wed³ug powy¿szego kryterium.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.).
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
a) zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada koncesjê uprawniaj±c± do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (olejem opa³owym) wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
d) zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
3) spe³niaj± wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego w zakresie oferowanej dostawy:
a) posiadaj± certyfikat jako¶ci oleju opa³owego wydany przez producenta lub jednostkê przez niego upowa¿nion± z analiz± jako¶ciow± potwierdzaj±cy spe³nienie wymagañ jako¶ciowych zgodnych z Norm± PN-C-96024:2020-12.
2. Wykonawca mo¿e, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
UWAGA: Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych
i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (¶cie¿ka dostêpu). Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o którym mowa w pkt 2.1.1. - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty te, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg± lub je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. W takiej sytuacji nie stosuje siê warunków co do terminu ich wystawienia, okre¶lonych powy¿ej tj. nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, sk³ada siê w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy tj. zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿ada nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
- posiadanie koncesji uprawniaj±cej do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (olejem opa³owym) wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych spe³niania, przez oferowane dostawy, wymagañ stawianych przez zamawiaj±cego, zamawiaj±cy ¿ada nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
- posiadanie certyfikatu jako¶ci oleju opa³owego wydanego przez producenta lub jednostkê przez niego upowa¿nion± z analiz± jako¶ciow± potwierdzaj±cy spe³nienie wymagañ jako¶ciowych zgodnych z Norm± PN-C-96024:2020-12.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
4. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy (wzór wg za³±cznika nr 1 do SWZ).2. O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ).
3. O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 3 do SWZ).
4. Potwierdzenie ceny producenta obowi±zuj±cej w dniu 28 listopada 2024 r. (np. wydruk ze strony producenta po¶wiadczony za zgodno¶æ z orygina³em).
5. Zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów (wzór wg za³±cznika nr 4 do SWZ) - je¶li dotyczy.
6. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wzór wg za³±cznika nr 5 do SWZ) - je¶li dotyczny.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1.1 dzia³u V SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cego brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddaniu mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5. Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
1) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Ustanowienie przedmiotowego pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±.
2) Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3) Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na Wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie pe³nomocnika tych Wykonawców.
4) Dokumenty sk³adane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± odrêbnie dla ka¿dego z wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci, wymagaj± formy pisemnej i mog± byæ dopuszczalne tylko w granicach unormowanych w art. 455 ustawy PZP.2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince
- Dostawa oleju opa³owego
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA M£ODZIE¯OWEGO O¦RODKA WYCHOWAWCZEGO W PODG£ÊBOKIEM
- dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego dla Zespo³u Szkó³ w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.