Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526790/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00546202/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji i wodociągu w rejonie ul. Nizinnej, Bolesława Śmiałego i Daszyńskiego w Dębnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Dębno
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7603001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_debno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji i wodociągu w rejonie ul. Nizinnej, Bolesława Śmiałego i Daszyńskiego w Dębnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9b11da1-bd0c-44b8-aca1-b74e293e59b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037717/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa kanalizaci i wodociągu w rejonie ul. Nizinnej, Bolesława Śmiałego i Daszyńskiego w Dębnie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI/04.07/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) budowę kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi 200mm, na odcinku od S5 (istniejąca) do S10, o łącznej długości ok. 145,1m,
b) budowę wodociągu z rur PEHD typu RC PN10 fi 125mm na odcinkach: od PZ1–PZ8-HP1 (ul.Daszyńskiego) oraz od zakończenia istniejącego wodociągu (ul. Kazimierza Odnowiciela), znajdującego się ok.90m od komory PZ9 do PZ14-HP2, o łącznej długości ok. 341 m wraz z komorą zasuw fi 1200mm szt.1 i hydrantami nadziemnymi szt.2 (HP1, HP2),
c) odtworzenie nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni z kruszywa.
2) Inne prace i obowiązki wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
2.1) Nadzór wykonawczy nad ww. robotami,
2.2) Zastępstwo inwestorskie w zakresie:
a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na prowadzenie robót budowlanych w pasie dróg gminnych, a po zakończeniu inwestycji uzyskanie jego odbioru przez zarządcę drogi,
b) wykonanie projektów, uzgodnienie ich z właściwymi organami i zarządcą dróg oraz wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja tymczasowej i stałej organizacji ruchu i zabezpieczeń robót.
c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego od zarządców dróg, decyzji na wbudowanie urządzeń obcych w pasie drogowym, niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi oraz wniesienie wynikającej z tej decyzji opłat za rok 2024,
d) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej w pliku dxf,
e) uzyskanie odbiorów technicznych odpowiednich zarządców drogi i sieci,
f) zawiadomienia o zakończeniu budowy, objętej decyzją o pozwolenia na budowę nr 228/2011, z dnia 08.06.2011r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338242,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338242,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HRMB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-265-12-84
7.3.3) Ulica: Jerzego Janosika 17
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-424
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338242,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa produktów leczniczych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.