eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębnoBudowa kanalizacji i wodociągu w rejonie ul. Nizinnej, Bolesława Śmiałego i Daszyńskiego w Dębnie.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji i wodociągu w rejonie ul. Nizinnej, Bolesława Śmiałego i Daszyńskiego w Dębnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7603001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_debno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji i wodociągu w rejonie ul. Nizinnej, Bolesława Śmiałego i Daszyńskiego w Dębnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9b11da1-bd0c-44b8-aca1-b74e293e59b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037717/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa kanalizaci i wodociągu w rejonie ul. Nizinnej, Bolesława Śmiałego i Daszyńskiego w Dębnie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526790

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI/04.07/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) budowę kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi 200mm, na odcinku od S5 (istniejąca) do S10, o łącznej długości ok. 145,1m,
b) budowę wodociągu z rur PEHD typu RC PN10 fi 125mm na odcinkach: od PZ1–PZ8-HP1 (ul.Daszyńskiego) oraz od zakończenia istniejącego wodociągu (ul. Kazimierza Odnowiciela), znajdującego się ok.90m od komory PZ9 do PZ14-HP2, o łącznej długości ok. 341 m wraz z komorą zasuw fi 1200mm szt.1 i hydrantami nadziemnymi szt.2 (HP1, HP2),
c) odtworzenie nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni z kruszywa.

2) Inne prace i obowiązki wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
2.1) Nadzór wykonawczy nad ww. robotami,
2.2) Zastępstwo inwestorskie w zakresie:
a) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na prowadzenie robót budowlanych w pasie dróg gminnych, a po zakończeniu inwestycji uzyskanie jego odbioru przez zarządcę drogi,
b) wykonanie projektów, uzgodnienie ich z właściwymi organami i zarządcą dróg oraz wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja tymczasowej i stałej organizacji ruchu i zabezpieczeń robót.
c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego od zarządców dróg, decyzji na wbudowanie urządzeń obcych w pasie drogowym, niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi oraz wniesienie wynikającej z tej decyzji opłat za rok 2024,
d) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej w pliku dxf,
e) uzyskanie odbiorów technicznych odpowiednich zarządców drogi i sieci,
f) zawiadomienia o zakończeniu budowy, objętej decyzją o pozwolenia na budowę nr 228/2011, z dnia 08.06.2011r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338242,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338242,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HRMB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-265-12-84

7.3.3) Ulica: Jerzego Janosika 17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-424

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338242,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.