eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzŚwiadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RACIBORZU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Realizacji Świadczeń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003457272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4152650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ops-raciborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-raciborz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a3dc9af-8005-41e3-b88d-6e97c037dbe0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a3dc9af-8005-41e3-b88d-6e97c037dbe0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto Wykonawcy na Platformie e-zamowienia. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na ww. Platformie oraz korzystanie z niej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamowienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem ww. regulaminu.
2. Wszelką korespondencję do Zamawiającego (z wyjątkiem złożenia oferty) związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pomocą Portalu (zakładka „Formularze” – „Formularze do komunikacji”). Składanie pytań do SWZ wymaga posiadania, co najmniej konta uproszczonego na Platformie. Formularze do komunikacji umożliwiają także dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Zamawiający dopuszcza komunikację (z wyjątkiem złożenia oferty) za pomocą adresu poczty elektronicznej: zamowienia@opsraciborz.pl Powyższe dopuszczenie nie dotyczy składania ofert. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez Wykonawcę powyższych wymogów.
4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/Wnioski”. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych. W oknie znajdują się pola typu „drag&drop” („przeciągnij i upuść) służące do dodawania plików.
5. Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie i w związku z tym należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty w tym zakresie. Ofertę należy złożyć na wzorze „Formularza oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”) Wykonawca dodaje wybrany z dysku komputera wypełniony i podpisany formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SWZ). W drugim polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w
ofercie przez Wykonawcę”) Wykonawca dodaje pozostałe dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (w tym np. załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa, jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa czy oddzielny plik podpisu dla formularza oferty w przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego). Po wprowadzeniu plików należy wcisnąć przycisk „Wyślij pliki i złóż ofertę”, a następnie potwierdzić, że chce się złożyć ofertę.
6. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
7. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy ezamowienia: https://ezamowienia.gov.pl
Ciąg dalszy znajduje się w rozdziale XIV SWZ i XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciborzu reprezentowany przez Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu, dane kontaktowe: ul. Henryka Sienkiewicza 1,
47-400 Racibórz, tel. 32 415 26 50.
2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: p. Sylwia Kochman, e-mail: iodo@ops-raciborz.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza” o nr DAR 2211.4.2024 w związku z pzp.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 pzp).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli
przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
W celu skorzystania z wskazanych wyżej praw może Pani/Pan zgłosić się do Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu lub przesłać wniosek na adres ul. Henryka Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, listownie lub drogą elektroniczną: iodo@ops-raciborz.pl Tutejszy organ – Administrator danych osobowych - bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od dnia wpłynięcia wniosku – udziela osobie, której dane dotyczą, informacji o działaniach podjętych w związku z realizacją ww. praw. w razie potrzeby termin ten
może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań. W terminie miesiąca od otrzymania żądania informuje osobę, której dane dotyczą o takim przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAR 2211.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiot zamówienia obejmuje pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zalecaną
przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów
z otoczeniem. Usługi świadczone są zgodnie z art.17 ust.1 pkt 11, art. 50, art. 50a Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o
pomocy społecznej.
2 Do zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych w szczególności należy:
1) Świadczenie pomocy w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych w zakresie usług gospodarczych:
a) Pomoc w zakupie artykułów spożywczych, leków i innych artykułów niezbędnych do optymalnego funkcjonowania klienta
oraz do prowadzenia gospodarstwa domowego, w sklepach/aptekach zlokalizowanych najbliżej miejsca zamieszkania
klienta.
b) Utrzymanie w czystości otoczenia klienta, w tym dokonywanie bieżących porządków w używanej przez klienta części mieszkania, wynoszenie śmieci, zmywanie naczyń, mycie okien (1 raz na 6 miesięcy) wraz ze ściągnięciem i założeniem firan oraz zasłon – w pomieszczeniu, w którym klient przebywa większą część dnia i okien w kuchni).
c) Pranie odzieży, bielizny osobistej i pościelowej, firan itp.
d) Przygotowywanie prostych posiłków z uwzględnieniem diety klienta (zapewnienie jednego gorącego posiłku w ciągu dnia).
e) Palenie w piecu, przynoszenie opału.
f) Utrzymanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych, a także sprzętu ułatwiającego codzienne funkcjonowanie (wózek, balkonik, podnośnik, kule, itp.), z którego korzysta klient.
g) Załatwianie spraw związanych z ewentualnymi awariami, naprawami instalacji i sprzętów w mieszkaniu klienta, w tym kontakt z administracją i podmiotami właściwymi do usuwania awarii i/lub przeprowadzania napraw.
2) Opieka higieniczna nad podopiecznym:
a) Utrzymywanie higieny osobistej klienta oraz pomoc w czynnościach życia codziennego, w miarę potrzeby pomoc w ubieraniu, myciu i kąpaniu, jedzeniu (karmienie, o ile stan zdrowia wymaga takiej czynności), czesaniu, obcinaniu paznokci, goleniu.
b) Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, w tym zmiana pieluch, pieluchomajtek i toaleta w łóżku.
d) Zmiana bielizny osobistej i pościelowej.
e) Zamawianie wizyt lekarskich, w razie konieczności wizyta u lekarza.
3) Zalecana przez lekarza pielęgnacja:
a) Zapobieganie powstawania odleżyn i odparzeń.
b) Przygotowywanie leków wg zaleceń lekarskich.
4) Zapewnienie kontaktów z otoczeniem i podtrzymywanie kondycji psychofizycznej:
a) Zachęcanie do aktywności fizycznej, uczestnictwo w spacerach na świeżym powietrzu oraz pomoc w organizowaniu i podtrzymywaniu kontaktów sąsiedzkich,
b) Pomoc w dotarciu do ośrodka wsparcia i powrotu do domu,
c) Organizacja środka transportu do przewozu klienta w sytuacjach tego wymagających,
d) Korzystanie z usług różnych instytucji,
e) Pomoc klientowi w przemieszczaniu się, w tym przy użyciu urządzeń dźwigowych, platform, wind, ramp, podnośników i wózków inwalidzkich (w tym elektrycznych) oraz innego sprzętu pomocniczego, tj., balkonik, a także dbanie o doładowywanie urządzeń elektrycznych, wymagających tego do ich prawidłowego funkcjonowania.
f) Pomoc klientowi w podtrzymywaniu indywidualnych zainteresowań oraz czytaniu.
5) Rozliczenie środków finansowych klienta pozostających w dyspozycji osoby świadczącej usługi. Wydatki związane z zaspakajaniem podstawowych potrzeb życiowych klienta, to jest zakup art. spożywczych, gorącego posiłku, leków, środków czystości, art. higienicznych, itp. ponoszone są ze środków finansowych klienta:
a) Prowadzenie ewidencji wydatków i rozliczenia się z klientami z wydanych pieniędzy.
b) informowanie o wnoszeniu odpłatności przez klienta, na rzecz, którego świadczone są usługi opiekuńcze na rachunek bankowy OPS do 15 - go dnia każdego miesiąca po wykonanej usłudze – po otrzymaniu upoważnienia wystawionego przez klienta. Kopię wpłaty „KP” Wykonawca dostarczy niezwłocznie klientowi.
c) Regulowanie innych opłat.
3 Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej oraz koszty dojazdu do miejsca świadczenia usługi (np. koszt biletów komunikacji miejskiej).
4 Usługi opiekuńcze mogą być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne i wolne od pracy w miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu osoby, której przyznano pomoc w formie usług opiekuńczych.
5 Zlecenie realizacji usług opiekuńczych na rzecz konkretnej osoby będzie przekazywane Wykonawcy na piśmie, drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wykonawca otrzyma od pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu informację zawierającą dane klienta, tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu, numer telefonu (jeśli posiada), zakres
świadczonych usług, dni świadczenia usług i wymiar godzin usług, okres świadczenia usług, tj. datę rozpoczęcia i datę zakończenia świadczenia usług, odpłatność klienta za godzinę świadczonych usług - zgodnie z którą obejmie klienta usługą w czasookresach i wymiarze godzin określonych w decyzji administracyjnej.
6 Za datę rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług opiekuńczych na rzecz klientów uważa się datę określoną w decyzji administracyjnej. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (w sytuacjach nagłych) np. powrót klienta ze szpitala, nagłe pogorszenie stanu zdrowia lub inne dopuszcza się możliwość rozpoczęcia świadczenia usług w trybie pilnym przed wydaniem decyzji administracyjnej na wniosek Zamawiającego, tj. zgłoszenie drogą elektroniczną lub telefonicznie.
7 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej klienta, a także o pogorszeniu stanu zdrowia mających wpływ na realizację zadań wynikających z umowy.
8 Wykonawca po przystąpieniu do świadczenia usług zobowiązany jest poinformować drogą elektroniczną Zamawiającego o dniach, godzinach świadczenia usług (harmonogram) i każdorazowo o ewentualnej zmianie terminów (harmonogramu) oraz podać informacje o osobie, która będzie te usługi wykonywać (imię i nazwisko).
9 Wykonawca zobowiązany jest objąć klienta usługą w sytuacjach nagłych, tj. w sytuacjach, o których mowa w pkt. 1.6 SWZ, zgodnie z czasem reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym, ale nie dłuższym niż 10 godzin. W sytuacjach szczególnych za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość odstąpienia od czasu reakcji objęcia klienta usługą w sytuacjach nagłych w trybie pilnym w środowisku wskazanym przez Zamawiającego.
10 Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby, które ukończyły, co najmniej szkolenie wewnętrzne zorganizowane przez Wykonawcę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub ukończyły kurs siostry PCK lub kurs opiekunek osób starszych/niepełnosprawnych lub posiadają inne kwalifikacje do świadczenia usług opiekuńczych, sprawne fizycznie i intelektualnie, dbające o osobistą czystość i higienę, zdolne do wykonywania prac fizycznych, a także posiadające umiejętność utrzymywania kontaktów interpersonalnych.
11 Osoby realizujące usługi opiekuńcze na rzecz osób niepełnoletnich nie mogą być wpisane do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym w związku z treścią art. 21 ustawy z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.
12 W sytuacjach szczególnie uzasadnionych sytuacją klienta lub Wykonawcy dopuszcza się zmianę osoby świadczącej usługi w okresie obowiązywania decyzji przyznającej świadczenie na rzecz klienta. W przypadku zmiany osoby sprawującej usługi u danego klienta Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego drogą elektroniczną. Osoba
zastępująca musi spełniać wymagania dla osób świadczących usługi określone w pkt 10 SWZ. Brak niezwłocznej reakcji Zamawiającego, co do wskazanej osoby uznaje się za akceptację w tym zakresie.
13 W przypadku nie wywiązania się z obowiązku informacyjnego, o którym mowa powyżej Zamawiający zastosuje karę umowną zgodnie z projektem umowy.
14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze osób, przy pomocy, których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w zakresie opisanym w niniejszej SWZ. Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych umową. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia personelu stosownie do wykonywanej usługi. W przypadku, gdy klient funkcjonuje przy użyciu specjalistycznego sprzętu służącego do
przemieszczania się Wykonawca obowiązany jest zapewnić do opieki nad nim osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i przeszkolenie.
15 Personel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać dokument tożsamości ze zdjęciem w czasie realizacji usług. Zabrania się personelowi Wykonawcy wprowadzania do mieszkania klienta osób nieupoważnionych, picia alkoholu, palenia tytoniu, używania środków psychoaktywnych.
16 Wykonawca zobowiązuje się do zachowania rzetelnej, jakości świadczonych usług oraz ich terminowości, a także zapewni wyposażenie personelu w odpowiednie ubranie ochronne (np. fartuchy, rękawice gumowe, itp.) dostosowane do zakresu usług.
17 Wykonawca zobowiązuje się współpracować z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami OPS. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób i rodzin objętych pomocą Ośrodka i korzystających ze wsparcia w formie usług opiekuńczych.
18 Wykonawca wskaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i adres e-mail Wykonawcy, inne informacje oraz ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

Dalszy opis przedmiotu zamówienia opisany w Rozdziale III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu, zostaną ocenione zgodnie z następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena ofertowa brutto - waga 60 %,
b) Czas reakcji objęcia klienta usługą od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych w trybie pilnym – waga 40%
2. Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100 pkt.
3. Każde kryterium oceniane będzie wg punktacji w skali od 0 do 100 pkt pomnożone przez wagę.
4. Najniższa oferowana cena brutto otrzyma maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena ofertowa brutto”. Każda kolejna wyższa cena otrzyma ilość punktów wyliczoną wg wzoru:
Pc – ilość punktów za kryterium cena
CN – najniższa cena ofertowa brutto
Cbo - cena ofertowa brutto badanej oferty
CN najniższa cena ofertowa brutto
Pc = --------------------------------------------------------- X 100 pkt
CBo cena ofertowa brutto badanej oferty
Uwagi:
- Cena oferty uwzględnia założone przez Wykonawcę realne wskaźniki wzrostu cen i nie podlega zmianie w okresie jej obowiązywania z zastrzeżeniem zmian, o którym mowa w projekcie umowy.
5. Punktacja za „Czas reakcji objęcia klienta usługą od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych w trybie pilnym” (Pczr) będzie liczona jak niżej, gdzie:
- jeżeli klient zostanie objęty usługą w ciągu 9-10 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych w trybie pilnym – oferta otrzyma – 0 pkt;
- jeżeli klient zostanie objęty usługą w ciągu 6-8 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych w trybie pilnym – oferta otrzyma – 50 pkt;
- jeżeli klient zostanie objęty usługą w ciągu do 5 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych w trybie pilnym – oferta otrzyma – 100 pkt;
Uwagi:
- Przy określeniu czasu reakcji objęcia klienta usługą należy podać pełną godzinę, w przypadku zadeklarowania czasu reakcji w niepełnych godzinach, podany czas będzie zaokrąglany w górę do pełnych godzin.
- Czas reakcji objęcia klienta usługą nie może być dłuższy niż 10 godzin, w przypadku deklaracji dłuższego czasu reakcji oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
- Przez sytuacje nagłe Zamawiający rozumie np. nagłe pogorszenie stanu zdrowia, powrót klienta ze szpitala.
- Godziny, o których mowa w ogłoszeniu są godzinami zegarowymi.
6. Uzyskana liczba punktów w poszczególnych kryteriach zostanie przemnożona przez wagę %. Całkowita ilość punktów „P” stanowi
sumę iloczynów punktów jakie oferta uzyskała w danym kryterium i wagi procentowej danego kryterium: P= (Pc x 60%) + (Pczr x 40%)
7. W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania jw.
8. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wygrywa oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą przedstawiać cen wyższych niż zaoferowane pierwotnie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji objęcia klienta usługą od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego w sytuacjach nagłych w trybie pilnym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszym Rozdziale.
2. Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (kod PKD 88.99.Z Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej nieskwalifikowana) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00
zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w BZP.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty, co najmniej jedno zamówienie polegające na
świadczeniu w miejscu zamieszkania lub pobytu usług opiekuńczych, o których mowa w:
– art. 50 ust. 1 i ust. 4, art.50a, art.51
– art.55 ust.1
– art.68 ust.1
ustawy z dnia 12 marca 2024 r. o pomocy społecznej, w ilości nie mniejszej niż 9 000 godzin maksymalnie w skali 12 miesięcy wraz z podaniem jego przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane/są wykonywane oraz załączy dowody określające, że świadczone usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 10 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i ukończyły, co najmniej szkolenie wewnętrzne zorganizowane przez Wykonawcę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub ukończy kurs siostry PCK, lub kurs opiekunek osób starszych/niepełnosprawnych lub posiadają inne kwalifikacje do świadczenia usług opiekuńczych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty w celu wykazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu wykazania spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, podpisane własnoręcznie albo elektronicznie przez obie strony umowy ubezpieczenia.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka
dowodowego, o którym mowa w ppkt 1) powyżej, Wykonawca składa inny podmiotowy środek dowodowy, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2) w celu wykazania spełnienia warunku w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu stanowi załącznik
nr 3 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą
1.1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiący załączniki nr 1 do SWZ.
1.2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IX. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Złożone oświadczenie jest dowodem potwierdzającym brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień
składania ofert. Niniejsze oświadczenie składają odrębnie:
a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w formularzu ofertowym lub innym dokumencie składanym wraz z ofertą.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie
osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentu, o którym mowa w ppkt 2).
4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 4 ppkt 4.3 i 4.4 SWZ (udostępnienie zasobów) w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo z treści, którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu pełnomocnictwa.
b) oświadczenie,o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 3.3 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
1.3. Zapisy określone w pkt 1.2 ppkt 3) (dot. pełnomocnictwa lub innego dokumentu) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.4. Zapisy pkt 1.2. ppkt 4) stosuje się odpowiednio na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - nie dotyczy
spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp).
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały określone) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt.
2 i pkt. 3 . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które z usług wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt. 1) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia, to znaczy, że:
a) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie:
1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej, jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części.
W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;
1.2. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania przedmiotu umowy do zmian przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
1.3. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz
podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
1.4. W pozostałym zakresie do zmian umowy stosuje się art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy strony sporządzą protokół konieczności oraz aneks do umowy, w trybie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym w przypadku zmiany NIP-u, Regon-u wystarczającym jest poinformowanie o tym drugiej strony w formie pisemnej.
4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
6. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 439 uPzp zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia z uwzględnieniem następujących zasad:
1) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 punktów procentowych w stosunku do cen lub kosztów z miesiąca, w którym złożono ofertę Wykonawcy,
2) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 10 % w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 pkt 2 umowy,
3) podstawą do ustalenia poziomu zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia jest wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego obowiązujący w miesiącu w którym upłynął termin składania ofert lub wskazanie innej podstawy w szczególności wykazu materiałów lub
kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia,
4) poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie,
Dalszy ciąg zmian umowy znajduje się w paragrafie 10 we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W przypadku wyczerpania środków zabezpieczonych na ten cel, tj. maksymalnej wartości umowy umowa rozwiązuje się z dniem wyczerpania środków finansowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.