eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie oświetlenia świątecznego Rzeszowa w sezonie 2024/2025, z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie oświetlenia świątecznego Rzeszowa w sezonie 2024/2025, z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5208f0d3-def8-497a-a6ce-1e400eb4d959

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia świątecznego Rzeszowa w sezonie 2024/2025, z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5208f0d3-def8-497a-a6ce-1e400eb4d959

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019399/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie oświetlenia świątecznego Rzeszowa w sezonie 2024/2025 z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez Wykonawcę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.144.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1099443,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia świątecznego, z elementów dekoracyjnych dostarczonych przez wykonawcę, przy ulicach i placach, zlokalizowanych w centrum Rzeszowa, w ilości 320 szt. dekoracji. Zamówienie obejmuje montaż elementów wraz z podłączeniem do punktów zasilania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, objazdy kontrolne w godzinach świecenia, utrzymanie dekoracji w sprawności przez okres obowiązywania zamówienia, demontaż po zakończeniu zadania.
Lokalizację oraz wzory dekoracji zawiera załącznik pn. „Specyfikacja dekoracji świątecznych 2024/2025”, który stanowi załącznik do projektowanych postanowień umowy.
Wielkość/zakres: 320 szt. dekoracji do zamontowania w lokalizacjach jak w „Specyfikacji dekoracji świątecznych 2024/2025”.

Maksymalny czas usunięcia usterki lub awarii wynosi 12 godzin od otrzymania powiadomienia od Zamawiającego przez Wykonawcę. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego „czas usunięcia usterki lub awarii”).

Prace będą często prowadzone przy czynnych urządzeniach elektrycznych, w pobliżu istniejących kabli i innych elementów miejskiej sieci oświetleniowej, znajdujących się pod napięciem.
Zamawiający wymaga aby pracownicy Wykonawcy, skierowani do realizacji zamówienia, posiadali odpowiednie kwalifikacje zawodowe (świadectwa):
- dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392); załącznik nr 1, Grupa 1 punkty 2, 9 i 13 lub załącznik nr 2, Grupa 1 punkty 2, 7 i 10 lub odpowiadające im ważne kwalifikacje (świadectwa kwalifikacyjne) nabyte (wydane) na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (przez świadectwo kwalifikacyjne rozumie się świadectwo wydane zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.), zwanej dalej „PE”, oraz rozporządzenia MKiŚ lub tożsame świadectwo uznane przez Prezesa URE zgodnie z art. 54 ust. 2b PE, nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, w rozumieniu ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334)).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 specyfikacja dekoracji świątecznych 2024/2025 stanowiąca/ce załącznik/i do specyfikacji (dostępna/ny/e w oddzielnym/ych pliku/ach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1104432,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217000,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1104432,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5342487835

7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1104432,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający precyzuje, ze przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 14.02.2025 r., z tym, że:
1) Wykonawca zobowiązany jest zamontować oświetlenie świąteczne w terminie do 5.12.2024 r.
2) Wykonawca będzie wynajmować Zamawiającemu oświetlenie świąteczne od dnia 6.12.2024 r. do dnia 31.01.2025 r.
3) Wykonawca zdemontuje elementy dekoracyjne w ciągu 14 dni po zakończeniu wykonywania usługi, o której mowa w pkt. 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.