eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie wyposażenia przestrzeni magazynów studyjnych przestrzeni powstającej galerii "Malarstwo i Rzeźba Zachodnioeuropejska



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie wyposażenia przestrzeni magazynów studyjnych przestrzeni powstającej galerii „Malarstwo i Rzeźba Zachodnioeuropejska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433-56-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@mnk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mnk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wyposażenia przestrzeni magazynów studyjnych przestrzeni powstającej galerii „Malarstwo i Rzeźba Zachodnioeuropejska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a88192a4-a53e-4976-a406-194de9798c28

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.43.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1: Regały jezdne z wałkami - Regał 1, Regał 2, Regał 3 i Regał 4:
1) ilość regałów: Regał 1 – 1 szt., Regał 2 – 1 szt., Regał 3 – 6 szt., Regał 4 – 6 szt.;
2) konstrukcja regałów wykonana z profili stalowych, stężona stężeniami krzyżowymi stalowymi;
3) każdy regał powinien być wyposażony w szesnaście wałków rozbitych na dwa rzędy: Regał 1 – 16 szt., Regał 2 – 16 szt., Regał 3 – 96 szt., Regał 4 – 96 szt.;
4) średnica wałka: 10 cm;
5) konstrukcja wałka wykonana z aluminium w formie rury bez perforacji, lakierowana farbą proszkową utwardzaną termicznie;
6) szerokości wałków należy wykonać według załączonej specyfikacji tj. Regał 1 – 350 cm, Regał 2 – 300 cm, Regał 3 – 250 cm, Regał 4 – 150 cm;
7) wałki obrotowe, łożyskowane na zakrytych łożyskach tocznych umożliwiających płynne obracanie się;
8) zawiesia wałków z możliwością regulacji w pionie bez użycia specjalistycznych narzędzi;
9) każdy regał z uwagi na jego jezdną funkcję wyposażyć w zestaw kołowy skrętny FI 100mm mocowany na płytkę z kołem z elastyczną oponką i hamulcem.
10) wymiary zewnętrzne regału: wysokość max. 205 cm, szerokość podyktowana szerokością wałków, które nie mogą ulec zmianie, głębokość max. 75 cm;
11) brak ostrych krawędzi

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39131100-0 - Regały archiwalne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część 2: Szafa mapowa z szufladami:
1) Ilość: 2 sztuki;
2) szafa wykonana z blachy stalowej zimnowalcowanej o grubości w przedziale między 0,8 mm a 1,0 mm;
3) szafa zamykana zamkiem centralnym;
4) blacha malowana proszkowo we wskazanym przez Zleceniodawcę kolorze;
5) wymiar całkowity / zewnętrzny: wysokość 194 cm, szerokość 170 cm, głębokość 100 cm;
6) szuflady na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, zabezpieczone przez wypadaniem w postaci ogranicznika plus blokada ręczna;
7) wymiary wewnętrzne szuflad: (153,5x96,5x11,5cm) szer. x gł. x wys.;
8) nośność pojedynczej półki powinna wynosić przynajmniej 30 kg;
9) szafa na nóżkach z możliwością regulacji;
10) brak ostrych krawędzi;
11) każda półka wyposażona w transparentną etykietę/kieszeń z trwałego materiał np. poliwęglanu litego z możliwością umieszczenia w niej opisu

4.5.3.) Główny kod CPV: 39173000-5 - Meble do przechowywania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część 3: Szafa z półkami wysuwanymi, zamykana roletą:
1) ilość szaf: 2 sztuki;
2) wymiar całkowity/zewnętrzny: około 220 cm (zależna od rozmieszczenia półek), dzielona na 2 części ( górną i dolną) z możliwością rozmontowania i przemieszczania;
3) ściany boczne i tylna oparte o konstrukcję słupkowej wykonane z jednego formatu blachy zimnowalcowanej o grubości min. 1,5 mm;
4) rama konstrukcyjna, stalowa - profile 60x40x2mm i 40x20x2mm;
5) wieniec górny wykonany z profilu stalowego wypełnionego blachą;
6) maksymalnie wysunięte półki do 2/3 głębokości - zabezpieczenie półek przed wysunięciem w postaci ogranicznika plus blokada ręczna;
7) półki na prowadnicach rolkowych z łożyskami kulkowymi, które zapewnią płynnie funkcjonowanie półki;
8) wymiary wewnętrzne półek: (123x92x7cm) szer. x gł. x wys.;
9) nośność pojedynczej półki powinna wynosić przynajmniej 30 kg;
10) szafa na nóżkach z możliwością regulacji;
11) zamykanie szafy w formie rolety opuszczanej w dół z możliwością zamknięcia na klucz - roleta dla każdego modułu osobno zamykana na zamek;
12) brak ostrych krawędzi;
13) każda półka wyposażona w transparentną etykietę/kieszeń z możliwością umieszczenia w niej opisu z trwałego materiał np. poliwęglanu litego;
14) szafę wyposażyć w zestaw kołowy skrętny FI 100mm mocowany na płytkę z kołem z elastyczną oponką i hamulcem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39173000-5 - Meble do przechowywania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184992,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184992,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wamech Prosta Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679 002 66 22

7.3.3) Ulica: Ul.Torowa 3T

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-435

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184992,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133602,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48954,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „ROL-MOT” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811 000 44 57

7.3.3) Ulica: ul. Czachowskiego 29

7.3.4) Miejscowość: Ciepielów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48954,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133602,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121278,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „ROL-MOT” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811 000 44 57

7.3.3) Ulica: ul. Czachowskiego 29

7.3.4) Miejscowość: Ciepielów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121278,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.