Og³oszenie z dnia 2024-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej os. S³oneczne 49. 27-400 Ostrowiec ¦w.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: DPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260002240
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: os. S³oneczne 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 266-55-53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsostrowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Dom Pomocy Spo³ecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-679fd4ca-4ee4-4d98-a341-dee80bacf7a3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00606178
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00086838/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawa wêdlin i miêsa do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-679fd4ca-4ee4-4d98-a341-dee80bacf7a33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: . W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie eZamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-679fd4ca-4ee4-4d98-a341-dee80bacf7a3
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków), pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o których mowa w ust. 10, oraz przekazywanie informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
13. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej, os. S³oneczne 49, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski.
2. Dane osobowe podane przez Pani±/Pana w formularzu ofertowym i za³±cznikach do niego, bêd± przetwarzane w celu realizacji postêpowania o zamówienie publiczne oraz zawarcia umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO), a ich administratorem jest Dom Pomocy Spo³ecznej os. S³oneczne 49, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski. Dane kontaktowe: email: sekretariat@dpsostrowiec.pl lub telefon: 41 266-55-53. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@arx.net.pl
3. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz podmioty przetwarzaj±ce dane na zlecenie Administratora.
4. Dane osobowe bêd± przechowywane czas okre¶lony w przepisach dot. archiwizacji.
5. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
- prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.)
- prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.)
- Przys³uguje Pani/Panu tak¿e prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych.
6. Obowi±zek podania przez danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z przepisów ustawy Pzp.
7. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlegaæ zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024.TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa miêsa i wêdlin dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w
Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w 2025 roku w ilo¶ciach i rodzajach okre¶lonych w Formularzu asortymentowocenowym
stanowi±cym Za³±czniki Nr. 2 do niniejszego SWZ .
2.Wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym ilo¶ci zamawianych produktów s± wielko¶ciami szacunkowymi
(wyliczonymi na podstawie zu¿ycia w ci±gu ostatnich 12 miesiêcy) i w czasie obowi±zywania umowy mog± ulec zmianie, co
oznacza, ¿e nie stanowi± ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mog± byæ podstaw± do zg³oszenia
roszczeñ z tytu³u nie zrealizowanych dostaw lub podstaw± do odmowy ich realizacji
3. Dostarczany towar musi byæ oznakowany widoczn± etykiet± w jêzyku polskim zawieraj±c± informacje o sk³adzie, warto¶ci
od¿ywczej oraz terminie przydatno¶ci do spo¿ycia.
4. Ca³y dostarczony asortyment musi spe³niaæ Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw
cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy oraz wszystkie powszechnie obowi±zuj±ce
Polskê wymagania higieniczno – sanitarne oraz ¿ywno¶ciowe oraz zasady dotycz±ce zdrowia i dobrostanu zwierz±t,
zdrowia ro¶lin i ¶rodków ochrony ro¶lin stosowane w UE.
5. Dostarczany towar powinien cechowaæ siê wysokimi walorami smakowymi; Dostarczone produkty musza byæ I gatunku,
¶wie¿e z odpowiednim terminem przydatno¶ci do spo¿ycia. Produkty musz± spe³niaæ wymagania jako¶ciowe wynikaj±ce z
obowi±zuj±cych norm. Towar powinien byæ bez uszkodzeñ mechanicznych i zmian biologicznych, bez objawów chorób i
ple¶ni. Pierwsza klasa miêsa oznacza miêso chude nie¶ci±gniête o warto¶ci t³uszczu 7% bez t³uszczu zewnêtrznego, nie
zawieraj±ce chrz±stek i ¶ciêgien niekonsumpcyjnych. Miêso powinno mieæ barwê bladoró¿ow± do czerwonej, konsystencjê
elastyczn± i jêdrn±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15131130-5 - Wêdliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiêkszenia podstawowego zakresu zamówienia, które przyjêto doobliczenia oferty cenowej, do warto¶ci 10% zamówienia podstawowego. Tym samym Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ
realizacji przedmiotu umowy na poziomie 80% jej warto¶ci.
2. W ramach przedmiotu umowy Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami dzia³u III pkt. 2 SWZ, uprawniony jest do skorzystania z
prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poni¿ej:
a) Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji nie skorzystaæ lub skorzystaæ w czê¶ci w przypadku zmniejszenia lub zwiêkszenia
zapotrzebowania na produkty ,
b) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie
przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w
stosunku do Zamawiaj±cego.
c) Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Og³oszenie nr 2023/BZP 00510298/01 z dnia 2023-11-23
2023-11-23 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ,
d) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji
zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jednostkowe objête opcj± bêd± identyczne, jak w
zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w ca³ym okresie realizacji umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poni¿ej wskazanych kryteriów oceny ofert i ich
wag punktowych dla poszczególnych Czê¶ci.
2. Poszczególne Czê¶ci przedmiotu zamówienia bêd± oceniane odrêbnie.
3. Kryteria oceny ofert (od 0 do 100 punktów):
1) Cena (warto¶æ zamówienia brutto) – 60 pkt
2) Termin p³atno¶ci – 40 pkt
4. Przy czym za cenê oferty nale¿y rozumieæ cenê brutto wskazan± w Formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±czniku Nr 3 SWZ.
5. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty za pomoc± systemu punktowego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5
dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594, 1237), z innym
wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie
z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) Mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307),
o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SWZ.Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-28 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- ¦wiadczenie us³ug fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzêbinowa, Le¶na
- Zakup i dostawa miêsa i wêdlin do Domu Pomocy Spo³ecznej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim os. S³oneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegaj±cych biodegradacji z Zak³adu Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. w Janiku"
- Zakup paliw p³ynnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Zespo³u ¯³obków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 15 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 6 im. Jasia i Ma³gosi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 14 im. Wróbelka Elemelka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 19 im. Misia Uszatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
wiêcej: Wêdliny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.