Og³oszenie z dnia 2024-11-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00609873/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
- 2024/BZP 00615163/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga w zakresie ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Spó³ka z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@loro.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.loro.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga w zakresie ca³odziennego ¿ywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Spó³ka z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1858c7f9-0427-4cf7-bb58-f5806d165d51
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00606232
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1858c7f9-0427-4cf7-bb58-f5806d165d513.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu , oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” – zawieraj±ce interaktywne instrukcje.
4. Przegl±danie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostêpne jest dla wszystkich zainteresowanych.
5. Ca³a komunikacja w postêpowaniu (wnioski o wyja¶nienie SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacje, odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego) odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia. Wysy³anie wiadomo¶ci e-mail jest dopuszczalne wy³±cznie w sytuacji awarii Platformy e-Zamówienia (nie dotyczy sk³adania ofert)
6. Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielko¶æ dotyczy plików przesy³anych jako za³±cznik do jednego formularza).
8. W przypadku problemów technicznych i awarii mo¿na skorzystaæ ze wsparcia technicznego przez formularz udostêpniony na stronie Platformy w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia lub ID postêpowania.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.US.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga w zakresie ca³odobowego ¿ywienia pacjentów Zamawiaj±cego na podstawie stosownego jad³ospisu (¶niadanie, obiad, kolacja) w przewidywanej ilo¶ci oko³o 31000 osobodni, nie mniej jednak ni¿ 24000, w ci±gu 12 miesiêcy od dnia obowi±zywania umowy, w tym dzieci do 18 roku ¿ycia (¶niadanie, II ¶niadanie, obiad, kolacja, podwieczorek) - oko³o 30 osobodni, nie mniej jednak ni¿ 10 w ci±gu 12 miesiêcy od dnia obowi±zywania umowy.
Dodatkowo, w przypadku kontynuowania przez Ministerstwo Zdrowia programu pilota¿owego „Dobry posi³ek w szpitalu”, realizowanego do koñca 2023 r. w oparciu o rozporz±dzenie Ministra Zdrowia z dnia 25 wrze¶nia 2023 r. w sprawie programu pilota¿owego w zakresie edukacji ¿ywieniowej oraz poprawy jako¶ci ¿ywienia w szpitalach – „Dobry posi³ek w szpitalu” (Dz. U. poz. 2021 z pó¼n. zm.) i zawarcia umowy przez Zamawiaj±cego w celu realizacji tego programu, Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania czynno¶ci, o kre¶lonych w § 2 ust. 7 projektowanych postanowieñ umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ (a w przypadku us³ug niezakoñczonych – nale¿ycie wykonuje) co najmniej 1 us³ugê zbiorowego ¿ywienia polegaj±c± na ca³odziennym ¿ywieniu pacjentów placówki ochrony zdrowia.
Us³uga ¿ywienia musi:
• byæ wykonana (a w przypadku us³ug niezakoñczonych – wykonywana) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie;
• byæ o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600 000,00 z³ brutto;
• byæ wykonywana w okresie nastêpuj±cych po sobie min. 10 miesiêcy.
W przypadku us³ug niezakoñczonych (wykonywanych) musi byæ zrealizowana przynajmniej na kwotê 600 000,00 z³ brutto w okresie nastêpuj±cych po sobie min. 10 miesiêcy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek udzia³u w postêpowaniu okre¶lony powy¿ej winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug - w zakresie art. 112 ust. 2 pkt. 4 – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 10 000,00 (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy 00/100 z³)
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 15 projektowanych postanowieñ umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-28 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-27
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek/paczek pocztowych
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie ca³odobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu ¦wiebodziñskiego oraz prowadzenie parkingu strze¿onego dla pojazdów usuniêtych.
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce gor±cych zestawów obiadowych klientom O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dzia³aj±cego w jego strukturze OWiRON.
- Przygotowanie, dostarczanie i wydanie posi³ku dla dzieci w szko³ach i osób doros³ych - uprawnionych przez OPS oraz dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego "Promyk" w Nowogardzie w 2025 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GOR¡CYCH POSI£KÓW NA POTRZEBY STO£ÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2025
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GOR¡CYCH POSI£KÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKO-GMINNEGO O¦RODKA POMOCY SPO£ECZNEJ W CHMIELNIKU
- Przygotowanie i dostawa posi³ków dla dzieci z Gminnego Przedszkola z Oddzia³ami Integracyjnymi w Starym S±czu w okresie od stycznia do sierpnia 2025 r.
- Przygotowanie i dostawa dwudaniowych posi³ków dla doros³ych klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Su³kowicach w okresie od stycznia 2025r. do grudnia 2025r.
wiêcej: Us³ugi podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.