eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PodgórzynBudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podgórzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska 14

1.5.2.) Miejscowość: Podgórzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-562

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757548101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podgorzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0becf09-8767-4343-afbc-643b64bc00a6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


świadczenie usług wynikających z ustawy o samorządzie gminnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0becf09-8767-4343-afbc-643b64bc00a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086498/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.11.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn w postaci „Budowy rurociągu przesyłowego ścieków Sosnówka – Miłków z budową dwóch tłoczni wraz z niezbędną infrastrukturą” w formule zaprojektuj – wybuduj.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie rurociągu tłocznego o długości ok. 4579m wraz ze studniami odpowietrzającymi, spustowymi i czyszczakowymi oraz dwoma tłoczniami ścieków.
Trasa rurociągu oraz lokalizacja studni i tłoczni została szczegółowo przedstawiona w Programie funkcjonalno-użytkowym, który jest Załącznikiem do Tomu III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

W zakresie przedmiotu zamówienia jest uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę oraz decyzji pozwolenia na użytkowanie dla wybudowanej sieci.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia, oraz w Programie funkcjonalno-użytkowym, który jest Załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia.

Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/8755/PolskiLad i będzie realizowane zgodnie z jego regulaminem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7736700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11473440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7736700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjnych INSBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151505563

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7736700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.