Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407669/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00433387/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-28
- 2024/BZP 00460337/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-17
- 2024/BZP 00483186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00500033/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-15
- 2024/BZP 00510363/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podgórzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 14
1.5.2.) Miejscowość: Podgórzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-562
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757548101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podgorzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0becf09-8767-4343-afbc-643b64bc00a61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
świadczenie usług wynikających z ustawy o samorządzie gminnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0becf09-8767-4343-afbc-643b64bc00a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086498/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.11.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Podgórzyn w postaci „Budowy rurociągu przesyłowego ścieków Sosnówka – Miłków z budową dwóch tłoczni wraz z niezbędną infrastrukturą” w formule zaprojektuj – wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie rurociągu tłocznego o długości ok. 4579m wraz ze studniami odpowietrzającymi, spustowymi i czyszczakowymi oraz dwoma tłoczniami ścieków.
Trasa rurociągu oraz lokalizacja studni i tłoczni została szczegółowo przedstawiona w Programie funkcjonalno-użytkowym, który jest Załącznikiem do Tomu III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
W zakresie przedmiotu zamówienia jest uzyskanie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę oraz decyzji pozwolenia na użytkowanie dla wybudowanej sieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia, oraz w Programie funkcjonalno-użytkowym, który jest Załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia.
Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/8755/PolskiLad i będzie realizowane zgodnie z jego regulaminem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7736700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11473440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7736700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjnych INSBUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151505563
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INSTALACYJNYCH "INSBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INSTALACYJNYCH "INSBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7736700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.