eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont wybranych pomieszczeń znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie wraz z wykonaniem otworu drzwiowego, oraz remont okien piwnicznych w tym budynku.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wybranych pomieszczeń znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie wraz z wykonaniem otworu drzwiowego, oraz remont okien piwnicznych w tym budynku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4210160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kultura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kultura

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mkidn/demand/175331/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura, dziedzictwo narodowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wybranych pomieszczeń znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie wraz z wykonaniem otworu drzwiowego, oraz remont okien piwnicznych w tym budynku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-333bd01c-266a-47e2-890e-594e69221c1e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00543077/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont pomieszczeń parteru i piwnicy z wykonaniem otworu drzwiowego w skrzydle północnym budynku oraz remont okien piwnicznych w budynku MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4106486,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wybranych pomieszczeń znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie wraz z wykonaniem otworu drzwiowego (zadanie nr 1) oraz remont okien piwnicznych w tym budynku (zadanie nr 2).
Z uwagi na specyfikę robót stanowiących przedmiot umowy oraz ich wzajemne zależności wynikające z technologii wykonania robót Zamawiający zawrze jedną (1) umowę
na realizację obydwu zadań wchodzących w skład przedmiotu umowy w związku z czym obydwa zadania należy traktować jako immanentną całość przedmiotu zamówienia.
Budynek jest zabytkowym, czynnym obiektem użyteczności publicznej (jest wpisany do rejestru zabytków zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840).
2. Celem realizacji tej umowy jest ulepszenie elementów budynku użytkowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz utrzymanie nieruchomości w stanie sprawności technicznej.
3. Opis przedmiotu zamówienia określają:
1) dokumentacja techniczna w składzie: projekty budowlane, projekty techniczne, przedmiary robót budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót budowlanych (STWIOR), - dotyczące odpowiednio remontu wybranych pomieszczeń budynku wraz z wykonaniem otworu drzwiowego (zadanie nr 1) oraz remontu okien piwnicznych budynku (zadanie nr 2) . Ww. dokumentacja stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Przedmiary robót budowlanych stanowią jedynie dokumenty pomocnicze, niemniej objęte nimi zakresy rzeczowe muszą zostać zrealizowane przez Wykonawcę.
Bez względu na nazwę pozycji, użytą w którymkolwiek z przedmiarów, a dotyczącą zakupu lub dostawy lub montażu, taka pozycja obejmuje łącznie zakup, dostawę
i montaż, chyba że w którymkolwiek z przedmiarów wyraźnie rozdzielone zostały te czynności;
2) do wyceny oferty należy przyjąć dane z projektów budowlanych, projektów technicznych, STWIOR i z przedmiarów robót budowlanych, umowy, której Projektowane warunki stanowią Załącznik nr 5 do SWZ. Wartość oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, tj. z zakresu prac stanowiących przedmiot umowy oraz prac towarzyszących a niezbędnych do jego realizacji, zgodnie z postanowieniami niniejszego Rozdziału 2;
3) umowa, której Projektowane warunki stanowią Załącznik nr 5 do SWZ, w tym w szczególności załącznik nr 6 do umowy - Obowiązki Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45261920-9 - Konserwacja dachów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4852575,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4878593,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4852575,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anpol Inwestycje Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231509431

7.3.3) Ulica: Ul. Urocza 6

7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANPOL – Andrzej Polański- Roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne oraz stolarskie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4852575,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.