eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP.37.2024 - Dostawa wzorców do analiz chemicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.37.2024 - Dostawa wzorców do analiz chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-161cc4ec-a45a-4da4-b10d-49047720c1fd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.37.2024 - Dostawa wzorców do analiz chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161cc4ec-a45a-4da4-b10d-49047720c1fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa wzorców substancji kontrolowanych dla potrzeb LK KWP w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.37.2024

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 147470,40

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców do analiz chemicznych.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym maksymalny zakres przedmiotu zamówienia, zawarte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą kodu CAS. Załącznik nr 2 do SWZ jest jednocześnie formularzem cenowym, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. Składając ofertę należy podać cenę dla każdej z pozycji asortymentowej.
3) Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP w Krakowie (ul. Mogilska 109).
4) Dostarczane produkty będą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji. Termin bieżąca produkcja oznacza, że produkt został wyprodukowany nie wcześniej niż 24 miesiące od daty dostawy. Długość okresu gwarancji na dostarczany asortyment – nie krótsza niż 12 miesięcy licząc od chwili dostawy do Zamawiającego. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy certyfikaty wzorców.
5) Ilości materiałów w ramach postępowania, są wielkościami prognozowanymi. Wartości te wskazane są jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiającego oraz nie stanowią zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy.
6) Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia.
7) Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.5.) Wartość części: 63127,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców do analiz chemicznych.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym maksymalny zakres przedmiotu zamówienia, zawarte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą kodu CAS. Załącznik nr 2 do SWZ jest jednocześnie formularzem cenowym, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. Składając ofertę należy podać cenę dla każdej z pozycji asortymentowej.
3) Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo – Technicznej KWP w Krakowie (ul. Mogilska 109).
4) Dostarczane produkty będą pochodzić wyłącznie z bieżącej produkcji. Termin bieżąca produkcja oznacza, że produkt został wyprodukowany nie wcześniej niż 24 miesiące od daty dostawy. Długość okresu gwarancji na dostarczany asortyment – nie krótsza niż 12 miesięcy licząc od chwili dostawy do Zamawiającego. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy certyfikaty wzorców.
5) Ilości materiałów w ramach postępowania, są wielkościami prognozowanymi. Wartości te wskazane są jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiającego oraz nie stanowią zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy.
6) Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia.
7) Zawarcie umowy ramowej nie pozbawia Zamawiającego prawa do zamawiania przedmiotowych dostaw w drodze odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.5.) Wartość części: 84342,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71801,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71801,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71801,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUSNOVICS INSTRUMENTS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 351253456

7.3.3) Ulica: Ul. Bociana 4a/49a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-231

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71801,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do tego zadania nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.