eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrośniewiceUPORZĄDKOWANIE ZABYTKOWEGO PARKU RODZINY REMBIELIŃSKICH W ZESPOLE PAŁACOWO-PARKOWYM W KROŚNIEWICACH



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UPORZĄDKOWANIE ZABYTKOWEGO PARKU RODZINY REMBIELIŃSKICH W ZESPOLE PAŁACOWO-PARKOWYM W KROŚNIEWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Krośniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/2523024

1.5.8.) Numer faksu: 24/2547782

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krosniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UPORZĄDKOWANIE ZABYTKOWEGO PARKU RODZINY REMBIELIŃSKICH W ZESPOLE PAŁACOWO-PARKOWYM W KROŚNIEWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f458a53-064f-43b0-b248-54c88260a61f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066352/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Uporządkowanie zabytkowego parku rodziny Rembielińskich w zespole pałacowo – parkowym w Krośniewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚZ.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: UPORZĄDKOWANIE ZABYTKOWEGO PARKU RODZINY REMBIELIŃSKICH W ZESPOLE PAŁACOWO-PARKOWYM W KROŚNIEWICACH.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) uporządkowanie terenu na działkach, numer 48/1, 50, 51, 737, 732, poprzez dokonanie pielęgnacji podszytu z uwzględnieniem pozostawienia gatunków, które osiągnęły parametry wielkości, zgodnie z ustawą o ochronie przyrody oraz ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
2) W oparciu o opracowany program prac konserwatorskich w parku miejskim w Krośniewicach, zostaną wykonane następujące prace:
a) usunięcie samosiewów i podrostu na pow. 240.000 m2 ,
b) usunięcie z terenu drzew powalonych przez siły natury (128 szt.),
c) odsłonięcie istniejących ścieżek i dróg w parku,
d) pielęgnacja trawników (koszenie).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program prac konserwatorskich w Parku Miejskim w Krośniewicach wraz Pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków stanowiący Załącznik Nr 6 do niniejszej SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do niniejszej SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zmówienia wynikające z Programu prac konserwatorskich w Parku Miejskim w Krośniewicach wraz z Pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, wzoru umowy jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w maksymalnym terminie do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
6. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, której wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. dotyczących wykonywania następujących czynności:
a) wykonujących roboty przygotowawcze poprzez usunięcie samosiewów i podrostu,
b) wykonujących porządkowanie terenu po zakończeniu prac.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/innych osób.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający wskazuje, iż przedmiot zamówienia opisany jest jedną dokumentacją (Program prac konserwatorskich w parku miejskim w Krośniewicach, zaakceptowany przez Łódzkiego Konserwatora Zabytków) i dot. jednej inwestycji: UPORZĄDKOWANIE ZABYTKOWEGO PARKU RODZINY REMBIELIŃSKICH W ZESPOLE PAŁACOWO-PARKOWYM W KROŚNIEWICACH. Wskazana inwestycja będzie wykonywana pod nadzorem osoby uprawnionej do kierowania pracami konserwatorskimi. Stąd jego podział na części nie jest uzasadniony z technologicznego punktu widzenia, dodatkowo wpływałby na czas realizacji oraz koszty wynikające m. in. z konieczności koordynacji inwestycji miedzy różnymi Wykonawcami, jak również przyczyniłoby się do powstania niepotrzebnych wydatków po stronie Zamawiającego. W efekcie mogłoby to prowadzić do zarzucenia Zamawiającemu naruszenia dyscypliny finansów publicznych ze względu na brak efektywności w wydatkowaniu środków publicznych.
8. Uporządkowanie zabytkowego parku Rodziny Rembielińskich w Zespole pałacowo-parkowym w Krośniewicach realizowane jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Niniejsze postępowanie wszczęte zostało na podstawie Wstępnej Promesy Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR Edycja2RPOZ/2023/4770/PolskiLad. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego programu. Dlatego też Zamawiający zwraca szczególną uwagę na sposób wypłaty wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia zgodny z warunkami wypłat dofinansowania z programu tj. jedna faktura częściowa w wysokości 2% wartości zamówienia i jedna faktura końcowa w wysokości pozostałej wartości zamówienia – po zakończeniu realizacji usługi. Szczegółowe warunki wypłaty wynagrodzenia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
9. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
10. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
11. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 572000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Arbor Bartłomiej Hojdas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521721532

7.3.4) Miejscowość: Bystra Podhalańska 717

7.3.5) Kod pocztowy: 34-235

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.