eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa urządzenia sonaru holowanego bocznego wraz z asortymentem i szkoleniem dla Komisariatu Wodnego KWP we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzenia sonaru holowanego bocznego wraz z asortymentem i szkoleniem dla Komisariatu Wodnego KWP we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzenia sonaru holowanego bocznego wraz z asortymentem i szkoleniem dla Komisariatu Wodnego KWP we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ecd11a4-e589-4bc6-84ee-7d68b44b1391

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/47/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.50 Dostawa urządzenia sonar wraz z asortymentem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-156-110-156/2024/AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 286991,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzenia sonaru holowanego bocznego wraz z asortymentem i szkoleniem dla Komisariatu Wodnego KWP we Wrocławiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymaganą konfigurację wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną wyposażenia urządzenia w niezbędny sprzęt wysokiej jakości oraz minimalne wymagania jakościowo-techniczne i ilościowe zamawianego asortymentu – opisano w tabeli asortymentowo-cenowej zawartej w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) stanowiącym załącznik nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany urządzenia sonaru holowanego bocznego wraz z asortymentem i szkoleniem był zgodny co do rodzaju, ilości i jakości asortymentu opisanego w tabeli asortymentowo-cenowej zawartej w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) i w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) oraz spełniającym wszystkie minimalne wymagania opisane w tych załącznikach, a także był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym terminy, warunki gwarancji, sposób płatności i zaliczki, kary umowne, zmiany umowy, itp., które zostaną wprowadzone do treści przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego, określono w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony części. Dostawa obejmuje jeden rodzaj towaru. Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców. Brak jest podstaw do podziału na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia – jednorodność dostaw o jednakowym przeznaczeniu – podział na części i będąca jego konsekwencją konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38110000-9 - Przyrządy nawigacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRIFFIN GROUP S.A. DEFENCE sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-00-00-654

7.3.3) Ulica: aleja Armii Ludowej nr 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-609

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.