Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie jezdni dróg gminnych I, II kategorii wraz z ścieżkami rowerowymi, miejscami postojowymi, placami i parkingami w sezonie zimowym 2024/2025 oraz 2025/2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323887130
1.5.8.) Numer faksu: 322866220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie jezdni dróg gminnych I, II kategorii wraz z ścieżkami rowerowymi, miejscami postojowymi, placami i parkingami w sezonie zimowym 2024/2025 oraz 2025/2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74263011-bed2-4e9e-921b-00ee681087bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033016/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Utrzymanie jezdni dróg gminnych I i II kategorii wraz ze ścieżkami rowerowymi, miejscami postojowymi, placami i parkingami w sezonie zimowym 2024/2025 oraz 2025/2026.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568508
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie publ.prowadzone będzie w trybie zam.z wolnej ręki-art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp w związku art. 214 ust.1 pkt. 11) ustawy Pzp-gdyż:
1) zamów.udzielane jest przez z-cego, o którym mowa w art. 4 ustawy Pzp (gmina jest JST w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych;
2) zamówienie jest udzielane os.prawnej–Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radzionkowie i spełnione są łącznie następujące warunki:
a. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad włas. jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
b. ponad 90% działalności kontrolowanej os. prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę;
c. w kontrolowanej os. prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Ciąg dalszy uzasad. w punkcie „Inf. dodatkowe”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 575918,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie w latach 2024-2026 usługi polegającej na utrzymaniu jezdni dróg gminnych I i II kategorii wraz z ścieżkami rowerowymi, miejscami postojowymi, placami i parkingami (w przypadku braku występowania zimowych warunków pogodowych na zasadzie prawa opcji).
Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia jest zobowiązany do dysponowania sprzętem, odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego. Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi w ramach zamówienia muszą być wyposażone w urządzenie zapewniające bieżący monitoring pracy, tj. odbiornik GPS.
Rozpoczęcie oraz zakończenie „Akcji zima” utrzymania zimowego będzie następowało po telefonicznej informacji ze strony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać 24 godzinną gotowość ludzi i sprzętu w okresie od ogłoszenia do odwołania „Akcji Zima”. Z-cy wymaga, aby W-ca dysponował bazą sprzętowo – materiałową w odległości maksymalnie 15 km od siedziby Z-cego, aby czas dojazdu sprzętu na miejsce wykonywania usługi był jak najkrótszy.
W-ca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej obejmującej odpowiedzialność kontraktową i deliktową na kwotę odpowiadającą maksymalnemu wynagrodzeniu, które zostanie wskazane w umowie, w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zamówienia, obejmującą odpowiedzialność za szkody majątkowe i osobowe powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, ponieważ ponosi pełną odpowiedzialność za działania wobec osób trzecich, podczas realizacji zamówienia.
W ramach zimowego utrzymania dróg kat. I i II W-ca zobowiązany jest do usuwania śniegu (odpłużanie), lodu, błota pośniegowego i pryzmowania śniegu, lodu i błota pośniegowego wzdłuż krawężników jezdni (krawędzi jezdni) z pozostawieniem wolnymi przejść dla pieszych oraz likwidowania gołoledzi i śliskości pośniegowej tak, aby utrzymać standard – „drogi czarne po ustaniu opadów - bez błota, śniegu i śliskości, odśnieżone na całej szerokości". W trakcie trwania ciągłych opadów śniegu w czynnej akcji muszą uczestniczyć równocześnie wszystkie wymagane pojazdy do zimowego utrzymania, aż do czasu otrzymania standardu – „drogi czarne po ustaniu opadów - bez błota, śniegu i śliskości, odśnieżone na całej szerokości".
W przypadku braku wystąpienia zimowych warunków pogodowych W-ca na odrębne zlecenie Z-cego zobowiązany jest do świadczenia usługi oczyszczania, tj. utrzymania czystości (zamiatania) dróg gminnych kat. I i II wraz z ścieżkami rower., miejscami postojowymi, placami i parkingami.
W ramach zimowego utrzymanie ścieżek rower., miejsc postojowych, placów i parkingów W-ca zobowiązany jest do: odpłużania mechanicznego śniegu, likwidowania śliskości, usuwania błota pośniegowego, wywozu śniegu, utrzymania czystości (zamiataniu).
W-ca zobowiązany jest do wywozu śniegu zalegającego na jezd.dróg, ścieżkach rower., miej.postojowych, placach i parkingach na ter. przy parkingach przy ul. N.Żołnierza (inne miejsca wyznaczane będą w miarę potrzeb).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619991,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619991,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619991,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452544977
7.3.3) Ulica: Kużaja 17
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619991,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 531 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Radzionków na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.