Og³oszenie z dnia 2024-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym.
CPV 79710000-4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Tyñcu Ma³ym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022444582
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyniec Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 715 18 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.szkola@szkolatyniecmaly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkolatyniecmaly.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym.
CPV 79710000-4.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f6c48bcc-0dfb-4132-8b41-ca088a16a62d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00606566
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047715/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Ochrona obiektu i mienia Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https:// szkolatyniecmaly.logintrade.net /rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// szkolatyniecmaly.logintrade.net /rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z swz
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z swz.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/7/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym. CPV 79710000-4.
1. Charakterystyka obiektu.
Budynek plus teren przyleg³y tj boiska, plac zabaw teren zielony 4ha
powierzchni u¿ytkowa budynku 7214,43m2.
Sk³adaj±cy siê z: parteru oraz piêtra w czê¶ci szkolnej, w którego sk³ad wchodz±: szko³a podstawowa, sto³ówka wraz z kuchni± oraz przedszkole samorz±dowe.
Budynek od zewn±trz nie jest ogrodzony, ogrodzony jest dziedziniec szko³y wraz z boiskiem szkolnym.
Po godzinach pracy szko³y, boisko udostêpniane jest mieszkañcom zgodnie z „Regulaminem korzystania z boiska szkolnego”. Oraz udostêpniany jest plac zabaw po godzinach pracy szko³y w dni robocze 0d 17:00 do 19:00 w dni wolne od 09:00 do 19:00
Przedszkole samorz±dowe posiada odrêbne wej¶cie przy którym jest zamontowany
domofon, który jest obs³ugiwany przez pracowników. Budynek posiada komunikacjê wewnêtrzn±, dziêki której mo¿na przemieszczaæ siê ze szko³y do przedszkola lub na blok sportowy.
Budynek podzielony jest na bloki:
Blok sportowy, w sk³ad którego wchodz±: hala sportowa wyposa¿ona w drzwi wej¶ciowe – 1 szt., ewakuacyjne 1 szt. Dodatkowo na bloku sportowym znajduje siê ma³a sala gimnastyczna, dwa magazynki sportowe, wêz³y sanitarne, pokój nauczycielski w-f, pomieszczenie techniczne ( pañ sprz±taj±cych) oraz jedna klasa lekcyjna. W czê¶ci sportowej, korytarzowej znajduje siê szatnia
2. Administracja, wyposa¿ona jest w pomieszczenie administracyjne i dyrektorskie oraz gabinet psychologa i pedagoga.
3. Hol g³ówny, znajduje siê g³ówne wej¶cie do szko³y, wyposa¿one w domofon, dwie ¶wietlice oraz szatniê korytarzow± i windê.
4. Blok dydaktyczny
Parter czê¶æ A, wyposa¿ony w dziewiêæ sal dydaktycznych w tym jedna sala informatyczna, pomieszczenie techniczne oraz konserwatora, sanitariaty. Znajduje siê równie¿, wyj¶cie na dziedziniec szko³y, na którym znajduje siê plac zabaw.
Parter czê¶æ B, wyposa¿ona w trzy sale dydaktyczne, aulê, bibliotekê oraz wêze³ sanitarny.
Z auli jest mo¿liwo¶æ wyj¶cia na dziedziniec, oraz z jednej klasy jest mo¿liwo¶æ wyj¶cia na plac zabaw.
Parter czê¶æ C, wyposa¿ona w sto³ówkê, kuchniê, magazyny oraz zaplecza kuchenne, wêze³ sanitarny, kot³ownia. Z kot³owni istnieje mo¿liwo¶æ wyj¶cia na zewn±trz szko³y, ze sto³ówki mo¿liwo¶æ wyj¶cia na plac zabaw oraz znajduj± siê drzwi ewakuacyjne z mo¿liwo¶ci± wyj¶cia przed szko³ê. Kuchnia posiada osobne wej¶cie oraz jest wyposa¿ona dodatkowo w pojemniki na odpady komunalne, znajduj±ce siê w pomieszczeniu ogólnie dostêpnym, z mo¿liwo¶ci± wej¶cia z zewn±trz.
5. Blok, czê¶æ przedszkolna, wyposa¿ony w sale dydaktyczne, wêz³y sanitarne, pomieszczenia socjalne oraz administracyjne. Przedszkole posiada odrêbne wej¶cie, przy którym zamontowany jest wideofon. Na teren przedszkola mo¿na przedostaæ siê szlakami komunikacji wewnêtrznej, przez sto³ówkê szkoln±.
Z przedszkola jest mo¿liwo¶æ wyj¶cia na plac zabaw.
6. Piêtro pierwsze cze¶æ A, wyposa¿one jest w sale dydaktyczne, jedyna¶cie klas, w tym pracownia chemiczna, fizyczna i jêzykowa. Z górnego korytarza mo¿na wyj¶æ klatk± zewnêtrzn± na teren szko³y, nieogrodzony oraz klatk± wewnêtrzn± mo¿na zej¶æ na parter bloku czê¶ci A.
Piêtro pierwsze czê¶æ B, wyposa¿ane jest w gabinety specjalistyczne: pielêgniarka, stomatolog, psycholog, pedagog, serwerownia, pokój nauczycielski ,pokój terapii jedna sala lekcyjne, magazyn techniczny.
Budynek wyposa¿ony jest w system telewizji przemys³owej, który znajduje siê na portierni, system ppo¿., oraz system przeciww³amaniowy.
Budynek posiada drzwi pod³±czone do systemu SAP, które w momencie alarmu przeciwpo¿arowego otwieraj± siê automatycznie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
W ramach zamówienia wykonawca zobowi±zany jest do:
1. Dozoru i ochrony sta³ej obiektu, we wszystkie dni tygodnia w okresie trwania umowy, w systemie: poniedzia³ek – pi±tek w godzinach od 15:00 do 07:00
Oraz w sobotê, niedzielê i ¶wiêta ca³odobowo.
2. W przypadku zagro¿enia na ¿yciu i mieniu wprowadzenie grupy interwencyjnej w celu zabezpieczenia miejsca zdarzenia. Max czas dojazdu 40 minut w dzieñ oraz 30 minut w nocy.
3. Obs³ugi central systemów alarmowych znajduj±cych siê w szkole, tj. ppo¿., w³amania oraz innych urz±dzeñ zainstalowanych na terenie szko³y.
4. Otwierania i zamykania drzwi wej¶ciowych do budynku oraz furtka zewnêtrzna wej¶cie na plac zabaw.
5. Bie¿±cego obserwowania i monitorowania obiektu, z wykorzystaniem istniej±cego systemu telewizyjnego.
6. ¦cis³ego przestrzegania wewnêtrznych procedur zamawiaj±cego dotycz±cych zasad porz±dkowych, w tym zasad dotycz±cych ewakuacji budynku w sytuacjach zagro¿eñ.
7. Nadzoru nad prac± systemu wentylacji, klimatyzacji, ppo¿. Monitoring oraz systemu antyw³amaniowego, w razie potrzeby niezw³ocznego zg³aszania zamawiaj±cemu nieprawid³owo¶ci w dzia³aniu.
8. Wykonywania wszelkich poleceñ zamawiaj±cego, maj±cym na celu zapewnienie bezpieczeñstwa w dozorowanym i chronionym obiekcie.
9. Prowadzenia zeszytu usterek, powsta³ych w czasie godzin pracy ochrony.
zapisywania zauwa¿onych nieprawid³owo¶ci, b±d¼ zg³oszonych usterek ( np. dotycz±cych o¶wietlenia, niesprawnej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej itp.)
10. W przypadku jakiejkolwiek awarii, wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia miejsca awarii, wykonania dokumentacji fotograficznej oraz zg³oszenia awarii odpowiednim s³u¿bom.
11. Prowadzenie systematycznych obchodów dozorowanego i chronionego terenu, tj. wykonywania obchodów ca³ego budynku i terenu przyleg³ego w porach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, ze zwróceniem uwagi na prawid³owe zabezpieczenie pomieszczeñ oraz instalacji w budynku. Obchody winny odbywaæ siê co dwie godziny.
12. Sprawdzania korytarzy i pomieszczeñ ogólnodostêpnych pod k±tem pozostawionych przedmiotów budz±cych podejrzenie spowodowania wybuchu lub wywo³ania po¿aru etc.
13. W godzinach nocnych tj. godz. 22:00-6:00 Wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania obowi±zuj±cych w obiekcie zasad dotycz±cych przebywania osób na terenie budynku. W uzasadnionych przypadkach prawo wej¶cia na teren obiektów maj± funkcjonariusze Policji. W sytuacjach wyj±tkowych maj± prawo wej¶æ na teren obiekty s³u¿by Stra¿y Po¿arnej, Pogotowia ratunkowego, energetycznego i gazowego. Niezw³ocznie o tym fakcie nale¿y poinformowaæ przedstawiciela Zamawiaj±cego.
14. Wydawania, przyjmowania i przechowania kluczy w tym do obiektu sportowego, przy czym klucze mog± zostaæ wydane wy³±cznie osobom do tego upowa¿nionym wraz z dokonywaniem wpisów do Ksi±¿ki wydania-przyjêcia kluczy.
15. W³a¶ciwego zabezpieczenia kluczy wej¶ciowych przed kradzie¿±, zagubieniem lub kopiowaniem.
16. Niezw³ocznego informowania odpowiednich s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego, w sytuacji zagro¿enia lub stwierdzenia pope³nienia przestêpstwa.
17. Zabezpieczenia budynku w przypadkach awarii oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiaj±cego.
18. Zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mog± mieæ wp³yw na stan bezpieczeñstwa w wy¿ej wymienionym obiekcie.
Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ materialn± za powierzone mienie je¿eli z przyczyn le¿±cych po jego stronie powstanie szkoda lub naruszone zostanie inne dobro Zamawiaj±cego. W takim przypadku Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê pisemnie, niezale¿nie od zg³oszenia sprawy organom porz±dkowym np. Policji, oraz prowadzi postêpowanie wyja¶niaj±ce w oparciu o procedury wewnêtrzne obowi±zuj±ce u Zamawiaj±cego.
Obowi±zki Wykonawcy:
1. Wykonawca w zakresie przestrzegania przepisów prawa zobowi±zuje siê w szczególno¶ci zapewniæ wykonanie us³ugi w sposób zgodny z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018r.poz.2142 ze zm.)
2. W sk³ad wyposa¿enia pracownika ochrony powinny wchodziæ:
- umundurowanie
- identyfikator
3. Dba³o¶æ o estetyczny wygl±d swój oraz miejsca pracy, udzielania rzetelnych informacji w uprzejmy i kompetentny sposób.
4. Osoby wykonuj±ce czynno¶æ ochrony winny byæ:
- byæ sprawne umys³owo i fizycznie, Zamawiaj±cy nie zezwala na ¶wiadczenie us³ug przez osoby posiadaj±ce jak±kolwiek niepe³nosprawno¶æ
- w stopniu komunikatywnym pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim.
Zamawiaj±cy informuje , ¿e mo¿liwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim kontakcie telefonicznym z Pani± Ma³gorzat± Baranowsk±-Gnat tel. 730817097 i ustaleniu terminu.
Integraln± czê¶ci± opisu przedmiotu zamówienia jest wzór Umowy.
3. Wymagania dla Wykonawcy dotycz±ce zatrudnienia na umowê o pracê:
a) Zamawiaj±cy wymaga, by osoby dokonuj±ce czynno¶ci w siedzibie Zamawiaj±cego w celu realizacji zadania – osoba kontroluj±ca prace ochroniarzy by³a zatrudniona wy³±cznie na podstawie Umowy o pracê.
b) Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu listy osób bior±cych udzia³ w realizacji zamówienia wraz z okre¶leniem pe³nionych przez nich funkcji oraz wskazaniem podstawy zatrudnienia. Lista powinna byæ podpisana prze osobê umocowan± do reprezentowania Wykonawcy i byæ z³o¿ona w terminie okre¶lonym zapisami Umowy i aktualizowana na bie¿±co, tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany którejkolwiek z wymaganych osób.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-02-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z swz.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.2. Warunki udzia³u w postêpowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunkówWykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± spe³niaæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
6.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
6.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e posiadanie koncesji Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, okre¶laj±cej zakres i formê jej prowadzenia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
6.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e wykonanie/wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania ofert minimum 3 zadañ polegaj±cych na us³udze dozoru i ochrony mienia placówki o¶wiatowej wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane oraz wyka¿e podstawê do dysponowania tymi zasobami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wed³ug za³±cznika do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego,
o których mowa w:
• Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Koncesje lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
b) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie (wg za³±cznika do SWZ), wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sporz±dza siê na FORMULARZU OFERTOWYM – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenie, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.2. i 9.8. (je¿eli dotyczy).
3) O¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. 10.3. i 10.4. SWZ (je¿eli dotyczy).
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z swz.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z swz.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-28 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https:// szkolatyniecmaly.logintrade.net /rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 15:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
7.1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.INNE PRZETARGI TYNIEC MA£Y
wiêcej: przetargi TYNIEC MA£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antyw³amaniowych i p.po¿ w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podleg³ych Placówek Terenowych
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony mienia budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru i ochrony Terminalu Prze³adunkowo-Sk³adowego z obs³ug± portierni i obs³ug± parkingu niestrze¿onego dla samochodów ciê¿arowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elbl±gu
- Us³uga konwojowania warto¶ci pieniê¿nych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.