eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinRemonty dróg o nawierzchni gruntowej, ścinanie poboczy dróg gminnych oraz odmulanie i kopanie rowów w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Jarocin



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg o nawierzchni gruntowej, ścinanie poboczy dróg gminnych
oraz odmulanie i kopanie rowów w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Jarocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627499502

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg o nawierzchni gruntowej, ścinanie poboczy dróg gminnych
oraz odmulanie i kopanie rowów w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Jarocin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc4788f9-da92-4a69-8d4a-79ea51af2788

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034372/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remonty dróg o nawierzchni gruntowej, ścinanie poboczy dróg gminnych oraz odmulanie i kopanie rowów w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Jarocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123682,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych. Przedmiot zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i z zamówienia objętego prawem opcji.
2. Zamówienie podstawowe obejmuje:
1) remont nawierzchni dróg gminnych o nawierzchni gruntowej poprzez:
 profilowanie drogi za pomocą równiarki samojezdnej,
 profilowanie drogi za pomocą walca wibracyjnego samojezdnego,
 uzupełnienie ubytków lub utwardzenie nawierzchni za pomocą tłucznia granitowego
fr. 0-31,5 mm lub gruzu budowlanego (bez zanieczyszczeń),
 utwardzanie nawierzchni za pomocą materiału stanowiącego własność Zamawiającego,
 utwardzanie nawierzchni za pomocą materiału stanowiącego własność Zamawiającego za pomocą układarki do mas bitumicznych,
 transport samochodami ciężarowymi materiału Zamawiającego z miejsca składowania do miejsca wbudowania wraz z za- i wyładunkiem,
 korytowanie gruntu pod przyszłe utwardzenie wraz z wywozem urobku,

2) ścinanie gruntowych poboczy dróg gminnych poprzez:
 mechaniczne usunięcie zalegającej na poboczu dróg gminnej warstwy ziemi lub/i darniny za pomocą ścinarki do poboczy na szerokości nie większej niż 1,0 m, w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się ręczne lub za pomocą koparki ścinanie poboczy, wraz z załadunkiem, wywozem i zagospodarowaniem urobku
UWAGA: Za uzasadnione przypadki, w których wykonanie ścinania poboczy dopuszcza się za pomocą koparki lub ręczne Zamawiający uznaje wykonanie przedmiotowych prac w miejscach, w których nie ma możliwości ścinki poboczy za pomocą ścinarki mechanicznej np. ze względu na jej rozmiary lub ukształtowanie terenu. Przypadki takie to m.in.: krótkie odcinki pobocza pomiędzy gęsto ustawionym oznakowaniem pionowym, pobocza pod barierkami ochronnymi lub barierami energochłonnymi lub pobocza znajdujące się częściowo na pochyłym terenie (np. nasypie).

3) odmulanie i kopanie rowów poprzez:
 mechaniczne odmulenie istniejących rowów odwadniających pasy drogowe w celu powstałego zamulenia o grubości do 0,3 m wraz z wyprofilowaniem skarp, w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się ręczne odmulanie, wraz z załadunkiem, wywozem i zagospodarowaniem urobku
 mechaniczne kopanie rowów o szerokości do 1,5 m w celu odwodnienia pasów drogowych na głębokość nie większą niż 1,0 m wraz z wyprofilowaniem skarp wraz z załadunkiem, wywozem i zagospodarowaniem urobku

3. Zamówienie objęte prawem opcji - Zamawiający będzie uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy, objęty prawem opcji. W ramach opcji zlecone mogą zostać wszystkie, niektóre lub jedna z prac objęte zamówieniem podstawowym. Prace objęte prawem opcji mogą zostać zlecone w ilości, których wartość nie będzie przekraczała 100 % całkowitej wartości zamówienia podstawowego. Wykonawcy nie będzie służyć roszczenie w przypadku braku skorzystania przez Zamawiającego z prac objętych prawem opcji.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jeden z rodzajów świadczeń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (w rozumieniu § 4 ust. 19 umowy) i wycenionych przez Wykonawcę w Ofercie. Cena jednostkowa brutto za poszczególne rodzaje prac, w zakresie objętym prawem opcji, na dzień skorzystania z prawa opcji, jest równa aktualnej cenie jednostkowej brutto tożsamego rodzaju prac dla zamówienia podstawowego.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia wynikającego ze zwiększonych rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
W przypadkach o których mowa w § 4 ust. 19 do ust. 23 umowy procedura zastosowania Opcji wymaga poinformowania Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem robót. Wykonawca zostanie poinformowany w formie pisemnej, otrzyma również zlecenie wraz ze wskazaniem zakresów robót budowlanych których dotyczyć będzie Opcja.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego prawa opcji zastosowanie mają zapisy niniejszej umowy.

4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45.23.31.42-6
45.23.31.41-9
45.23.24.52-5

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155795,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155795,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155795,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FERD Firma Robót Inżynieryjnych i Drogowych Ryszard Bianek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861003819

7.3.3) Ulica: ul. Szarych Szeregów 25

7.3.4) Miejscowość: Środa Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155795,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.