eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikModernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta ul. Bolesława Chrobrego 2 w formule "Projektuj i buduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta ul. Bolesława Chrobrego 2 w formule "Projektuj i buduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e90ea6b-3f19-4d4d-9295-10effdc01647

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta ul. Bolesława Chrobrego 2 w formule "Projektuj i buduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e90ea6b-3f19-4d4d-9295-10effdc01647

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Modernizacja windy w budynku Urzędu Miasta ul. Bolesława Chrobrego 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.67.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1147691,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego wraz
z przebudową szybu i części poddasza przy głównej klatce schodowej
w południowo-zachodniej części budynku Urzędu Miasta, od strony
ul. Miejskiej.
2. Założeniem głównym jest demontaż istniejącego obecnie dźwigu osobowego ROKA LCM, aktualnie 4-przystankowego o udźwigu 1000kg oraz dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego 5-przystankowego wraz z wszelkimi pracami budowlanymi koniecznymi do wykonania wymiany ww. dźwigu osobowego w celu wprowadzenia dostępu do najwyższej kondygnacji poddasza.
3. Rozwiązanie docelowe musi spełniać wymagania prawa budowlanego, BHP oraz projektowania uniwersalnego – dostępności dla osób
z niepełnosprawnością.
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
5. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji
w formule „zaprojektuj i wybuduj”, o którym mowa w art. 103 ust. 2 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych i obejmuje wykonanie projektu i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń oraz wykonanie prac budowlanych, dla zadania pn. Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta ul. Bolesława Chrobrego 2.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące etapy:
1) Opracowanie wielobranżowego projektu technicznego budowlano – wykonawczego.
2) Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, pełnienie nadzoru autorskiego.
3) Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz według wymagań zawartych
w programie funkcjonalno–użytkowym (PFU).
4) Uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów.
5) Przygotowanie dokumentów do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych.
6) Wykonanie robót na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
7) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia.
8) Przygotowanie pełnej dokumentacji technicznej urządzenia.
9) Uzyskanie Certyfikatu Zgodności od jednostki notyfikowanej.
10) Wystawienie Deklaracji Zgodności, oraz przygotowanie oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji, oraz zgłoszenie w imieniu Zamawiającego urządzenia do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego.
11) Czynne uczestnictwo w badaniach wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego skutkujące wydaniem zgody na eksploatację dźwigu.
7. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
− wykonanie robót budowlano-montażowych,
− wykonanie robót malarskich,
− montaż instalacji i sieci energoelektrycznych,
− montaż i konserwacja dźwigu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
8. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2337000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1123000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061

7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.