eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry.:"Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu tarnogórskiego- powtórzenie "



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
.:”Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu tarnogórskiego- powtórzenie ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276288702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 54

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.tgory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzadzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

.:”Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu tarnogórskiego- powtórzenie ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2d10e24-7882-4067-8596-4fa4f236340a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00579797/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu tarnogórskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Działając na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ( podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych oraz w związku z zapisami pkt XXIV postanowień SWZ z dnia 28.12.2020 r. (nr postępowania DZP.02.19.01.2024), dotyczących udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego postępowania pn.: DZP.02.19.01.2024 Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu tarnogórskiego. i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia i została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości ( podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki),

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP 13.03.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenie powiatu tarnogórskiego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. sp.k. Malicka 42 42-290 Blachownia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072

7.3.3) Ulica: Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2074757,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.