Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00547086/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2024/2025 z podziałem na trzy zadania: zadanie 1 – rejon północny, zadanie 2 – rejon centralny, zadanie 3 – rejon południowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625014200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d19538bf-dda5-4c52-978b-1832cef9e64b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2024/2025 z podziałem na trzy zadania: zadanie 1 – rejon północny, zadanie 2 – rejon centralny, zadanie 3 – rejon południowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d19538bf-dda5-4c52-978b-1832cef9e64b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065962/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w rejonie północnym powiatu kaliskiego, usługi zimowego utrzymania dróg.Zakres usługi polega na:1) dyżurowaniu oraz zgłaszaniu Przedstawicielowi Zamawiającego ds. akcji zimowej konieczności rozpoczęcia akcji czynnej,
2) uruchamianiu akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od otrzymania od Zamawiającego dyspozycji o rozpoczęciu uruchomienia akcji czynnej,
3) prowadzeniu akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg solą drogową zwilżoną solanką (roztworem soli z wodą o stężeniu 20%), na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 w rejonie północnym obejmujący sieć dróg o łącznej długości 164,70 km do odśnieżania w tym 49,53 km odcinków dróg do posypywania, wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2024/2025",
4) w czasie objętym umową, w rejonie północnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, (podany poniżej zakres robót jest orientacyjny a ilość robot do wykonania zależy wyłącznie od warunków zimowych i bieżących potrzeb Zamawiającego):
a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, solą zwilżoną solanką w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 320,
b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, solą zwilżoną solanką w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 420,
c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 710,
d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 17,
5) prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody,
6) przekazywanie, na żądanie Zamawiającego, raportów wygenerowanych z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu,
7) składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego codziennie (np. pocztą e-mail) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru do godz. 8:30. Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty można składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym,
8) do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: sól drogowa, solanka (roztwór soli z wodą o stężeniu 20%). Zużycie soli drogowej powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5-6 m,
9) za obsługę każdego rejonu tj. za dyżurowanie, za utrzymywanie w gotowości do podjęcia akcji zimowej sprzętu i osób oraz za utrzymanie łączności, Zamawiający przeznacza kwotę ryczałtową w wysokości brutto 30 000,24 zł. Kwota ta będzie wypłacana Wykonawcy w dwóch równych częściach zgodnie z umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 340518,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w rejonie centralnym powiatu kaliskiego, usługi zimowego utrzymania dróg. Zakres usługi polega na:1) dyżurowaniu oraz zgłaszaniu Przedstawicielowi Zamawiającego ds. akcji zimowej konieczności rozpoczęcia akcji czynnej,
2) uruchamianiu akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od otrzymania od Zamawiającego dyspozycji o rozpoczęciu uruchomienia akcji czynnej,
3) prowadzeniu akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg solą drogową zwilżoną solanką (roztworem soli z wodą o stężeniu 20%), na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 w rejonie centralny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 134,71 km do odśnieżania w tym 50,69 km odcinków dróg do posypywania, wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2024/2025",
4) w czasie objętym umową, w rejonie centralnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, (podany poniżej zakres robót jest orientacyjny a ilość robot do wykonania zależy wyłącznie od warunków zimowych i bieżących potrzeb Zamawiającego):
a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, solą zwilżoną solanką w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 320,
b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, solą zwilżoną solanką w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 420,
c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 600,
d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 17,
5) prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody,
6) przekazywanie, na żądanie Zamawiającego, raportów wygenerowanych z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu,
7) składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego codziennie (np. pocztą e-mail) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru do godz. 8:30. Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty można składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym,
8) do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: sól drogowa, solanka (roztwór soli z wodą o stężeniu 20%). Zużycie soli drogowej powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5-6 m,
9) za obsługę każdego rejonu tj. za dyżurowanie, za utrzymywanie w gotowości do podjęcia akcji zimowej sprzętu i osób oraz za utrzymanie łączności, Zamawiający przeznacza kwotę ryczałtową w wysokości brutto 30 000,24 zł. Kwota ta będzie wypłacana Wykonawcy w dwóch równych częściach zgodnie z umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 347938,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w rejonie południowym powiatu kaliskiego, usługi zimowego utrzymania dróg. Zakres usługi polega na:1) dyżurowaniu oraz zgłaszaniu Przedstawicielowi Zamawiającego ds. akcji zimowej konieczności rozpoczęcia akcji czynnej,
2) uruchamianiu akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od otrzymania od Zamawiającego dyspozycji o rozpoczęciu uruchomienia akcji czynnej,
3) prowadzeniu akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg solą drogową zwilżoną solanką (roztworem soli z wodą o stężeniu 20%), na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 w rejonie południowym obejmujący sieć dróg o łącznej długości 119,21 km do odśnieżania w tym 43,79 km odcinków dróg do posypywania, wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2024/2025",
4) w czasie objętym umową, w rejonie południowym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych, (podany poniżej zakres robót jest orientacyjny a ilość robot do wykonania zależy wyłącznie od warunków zimowych i bieżących potrzeb Zamawiającego):
a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, solą zwilżoną solanką w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 290,
b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, solą zwilżoną solanką w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 380,
c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km dróg w sezonie wynosi 550,
d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 17,
5) prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody,
6) przekazywanie, na żądanie Zamawiającego, raportów wygenerowanych z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu,
7) składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego codziennie (np. pocztą e-mail) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru do godz. 8:30. Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty można składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym,
8) do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: sól drogowa, solanka (roztwór soli z wodą o stężeniu 20%). Zużycie soli drogowej powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5-6 m,
9) za obsługę każdego rejonu tj. za dyżurowanie, za utrzymywanie w gotowości do podjęcia akcji zimowej sprzętu i osób oraz za utrzymanie łączności, Zamawiający przeznacza kwotę ryczałtową w wysokości brutto 30 000,24 zł. Kwota ta będzie wypłacana Wykonawcy w dwóch równych częściach zgodnie z umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 332818,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384647,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384647,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384647,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka Akcyjna w Kaliszu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250024188
7.3.3) Ulica: Bażancia 1a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393061,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393061,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393061,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka Akcyjna w Kaliszu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250024188
7.3.3) Ulica: Bażancia 1a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375915,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375915,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375915,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka Akcyjna w Kaliszu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250024188
7.3.3) Ulica: Bażancia 1a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi cateringowej podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej. Jakość w Zarządzaniu. Zarządzanie w świecie 4.0.
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
- Remont nawierzchni przy Torze Kolarskim na ul. Wał Matejki 2 w Kaliszu.
- Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2025r.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Kępno, ul. Serbeńskiego, Wyspiańskiego, Malczewskiego, Gm. Kępno
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.