Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543239/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00568637/01 - Wynik z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Zagórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92c7b500-f0c4-4e2e-b408-2ee8b1cf38801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c7b500-f0c4-4e2e-b408-2ee8b1cf3880
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075664/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Zagórz w sezonie zimowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zagórz 1 – obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonów nr: 1, 2, 3, 7, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 155953,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zagórz 2 - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonów nr: 4, 5, 6, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 156059,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Poraż - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 8, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 63328,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Mokre, Morochów - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 9, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 44003,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Zahutyń - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów i chodników na terenie Rejonu nr: 10, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/20254.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 48196,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Łukowe - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 11, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 36435,02 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Tarnawa Dolna, Tarnawa Górna - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonów nr: 14, 15, o których mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 70365,05 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Czaszyn - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 16, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 55612,27 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Średnie Wielkie - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 12, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 21553,64 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Kalnica- obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 13, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 6080,58 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: Olchowa - obejmuje zimowe utrzymanie ulic, dróg, parkingów na terenie Rejonu nr: 17, o którym mowa w Planie zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zagórz w sezonie zimowym 2024/2025.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 10854,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150420,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162510,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150420,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370269712
7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 5
7.3.4) Miejscowość: Zagórz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-540
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy zostanie powierzona rejon 5 i część rejonu 4
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150420,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65124,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65124,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65124,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-SKŁAD KAMIL POPIEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368497403
7.3.3) Ulica: Tyrawa Solna 27
7.3.4) Miejscowość: Tyrawa Solna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-503
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65124,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38595,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55049,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38595,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI HANDLOWO- BUDOWLANE TRANSPORTOWE I LEŚNE MARCIN SKÓBEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180382855
7.3.3) Ulica: KSIĘDZA ROMANA WOŹNIAKA
7.3.4) Miejscowość: Czaszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 38-516
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38595,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82010,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93859,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82010,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUT IWANEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180703259
7.3.4) Miejscowość: Tarnawa Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-516
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI HANDLOWO-BUDOWLANE TRANSPORTOWE I LEŚNE Marcin Skóbel
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI HANDLOWO-BUDOWLANE TRANSPORTOWE I LEŚNE Marcin Skóbel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82010,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59933,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95124,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59933,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI HANDLOWO- BUDOWLANE TRANSPORTOWE I LEŚNE MARCIN SKÓBEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180382855
7.3.3) Ulica: KSIĘDZA ROMANA WOŹNIAKA
7.3.4) Miejscowość: Czaszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 38-516
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59933,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12516,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17081,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12516,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUT IWANEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180703259
7.3.4) Miejscowość: Tarnawa Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-516
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12516,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI ZAGÓRZ
- Zagospodarowanie odpadów o kodach: 15 01 06; 15 01 07; 20 03 01; 20 02 03 odebranych przez Zamawiającego z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Zagórz
- Zagospodarowanie odpadów o kodach: 17 06 04; 20 03 07; z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
więcej: przetargi ZAGÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.