Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549059/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej pt. Podstawy prawne działania zespołu interdyscyplinarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnosląskie Dolnosląski Osrodek Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932084580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-501
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dops@dops.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.dops.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dops_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej pt. Podstawy prawne działania zespołu interdyscyplinarnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb3cc1de-db3f-47fb-9202-287e7c74c45b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082871/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi szkolenia zawodowego/specjalizacje
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia online wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i prezentacji multimedialnej pt. Podstawy prawne działania zespołu interdyscyplinarnego oraz prowadzenia procedury Niebieskie Karty. Psychologiczne aspekty w pracy z ofiarą przemocy domowej, sprawcy oraz dziecka w procedurze Niebieskie Karty. Szkolenie realizowane na podstawie nowych przepisów ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej z uwzględnieniem art. 9a ust.5a o obowiązku przeszkolenia członków zespołów interdyscyplinarnych.
Zadanie realizowane w ramach dotacji Przeciwdziałanie Przemocy Domowej
Tryb udzielenia zamówienia- tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji o jakim stanowi art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 tekst jednolity) zwanej dalej „ustawą Pzp” oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Z zastosowaniem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karina Lniska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892092964
7.3.3) Ulica: Majkowskiego 8/1
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-18INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kurkowej 65 we Wrocławiu
- SZP/242-271/2024 Instalacja Gałęzi T Lokalnego Systemu Kriogenicznego akceleratora Super-FRS infrastruktury FAIR
- Przebudowa trzech lokali mieszkalnych 15A/3,15B/2 i 15B/3 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kunickiej w Ziemnicach
- "Dostawa odczynników do izolacji i znakowania cząstek oraz podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 4 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa, montaż, wymiana witryn aluminiowych wraz z drzwiami w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu
- Usuwanie skutków powodzi - Remont drogi wojewódzkiej nr 367 w m. Kowary w km 19+400-22+800.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Wsparcie rodziny w gminie Witonia".
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - szkolenia wykorzystujące nowoczesne technologie
- Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla urzędu i jego jednostek organizacyjnych ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.