Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587933/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Złoczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731583719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szeroka 1/7
1.5.2.) Miejscowość: Złoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-270
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 22 12
1.5.8.) Numer faksu: 43 820 20 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lozloczew@tlen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspzloczew.weebly.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-735ede46-eb66-4da2-8fb3-142fb34c6f291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735ede46-eb66-4da2-8fb3-142fb34c6f29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00587930/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0048/23 pn. „Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2.1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia pracowni języka angielskiego zawodowego w związku z realizacją Projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0048/23 pn. „Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w stanie kompletnym, wolnym od wad fabrycznych, materiałowych, wykonawczych i konstrukcyjnych, a także prawnych, w nieuszkodzonym i nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.
2. Wykonawca oferuje elementy przedmiotu zamówienia wg parametrów wynikających z OPZ (zał. nr 1 do SWZ) oraz danych zawartych w SWZ, obligatoryjnie jednak wraz z ofertą składa oświadczenie na Formularzu zgodności parametrów oferowanych elementów przedmiotu zamówienia z OPZ, wg załącznika nr 3 do SWZ wraz ze wskazaniem cen jednostkowych.
3. Wszystkie parametry wskazane w OPZ mają charakter minimalny. W przypadku zaoferowania parametrów wyższych w odniesieniu do każdej z pozycji tabeli OPZ- 1-8, Wykonawca zaznacza w tabeli Formularza zgodności z OPZ- zał. nr 3 do SWZ, że oferuje wyższe parametry i wówczas dołącza do Formularza zgodności oferowane dane techniczne elementu przedmiotu umowy w zakresie, którego oferuje wyższe parametry niż wskazane w OPZ.
4. UWAGA. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że parametry zaoferowane przez Wykonawcę mają charakter niższych niż wymagane w ramach OPZ, oferta będzie podlegała odrzuceniu z powodu jej niezgodności z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30232100-5 - Drukarki i plotery
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
32332100-0 - Dyktafony
32551300-3 - Telefoniczne zestawy słuchawkowe
32342412-3 - Głośniki
30213200-7 - Komputer tablet
42994230-1 - Laminatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Powiatowy Zespół Szkół w Złoczewie, unieważnił postępowanie z powodu okoliczności powodującej, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Niniejszą okoliczność stanowi awaria platformy Ezamowienia ( https://ezamowienia.gov.pl/), która uniemożliwiła Wykonawcom prawidłowe złożenie oferty w dniu 20 listopada 2024r. do g. 11:00. W niniejszym postępowaniu termin składania ofert przypadał na dzień 20 listopada 2024r. na g. 11:00, co oznacza, że udzielenie zamówienia doprowadziłoby do naruszenia zasad uczciwej konkurencji - potencjalne uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty wskutek awarii platformy miało wpływ na wynik postępowania.
Zamawiający nie ma możliwości naprawienia powstałej wady postępowania bowiem informację od operatora platformy Ezamowienia, z której wynika, że istniała obiektywna niemożliwość złożenia oferty we wskazanym dniu oraz godzinach, Zamawiający uzyskał po upływie terminu otwarcia ofert i po ich faktycznym otwarciu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.