eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówSpotkajmy się we własnym kątku - świetlica Nasz Lekaszyn



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Spotkajmy się we własnym kątku – świetlica Nasz Lekaszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Spotkajmy się we własnym kątku – świetlica Nasz Lekaszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-138c80a7-88bb-4af5-97ee-b39fd07253fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Spotkajmy się we własnym kątku - świetlica "Nasz Lekaszyn".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 25.09.2024 r. wszczął postępowanie znak ZP.271.13.2024 EL w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, na roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Spotkajmy się we własnym kątku – świetlica Nasz Lekaszyn”. W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-12107873-bd76-4478-abf8-69b948cad131

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024 EL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155256,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastruktura techniczną, na działkach nr ewid. 94/1 i 95/1 w miejscowości Lekaszyn gm. Uniejów wraz z urządzeniami budowlanymi i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn. „Spotkajmy się we własnym kątku – świetlica Nasz Lekaszyn”.
Budynek świetlicy ma być całorocznym pawilonem składanym z gotowych elementów stalowych posadowiony na stopach fundamentowych. Wymiary zewnętrzne 8 x 5 m, wysokość w środku około 2,8 m ze spadkiem na 2,5 m.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę / montaż budynku świetlicy wiejskiej wraz z zaprojektowanymi instalacjami i związanymi z nimi urządzeniami;
- budowę przyłącza wodociągowego;
- budowę przyłącza do sieci elektroenergetycznej;
- budowę przyłącza sanitarnego do projektowanego szamba szczelnego o poj. 10 m3 (wraz z wykonaniem projektowanego szamba);
- wykonanie ogrodzenia terenu wraz z bramą i furtką;
- wykonanie terenu utwardzonego o nawierzchni z betonowej kostki brukowej;
- Wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej o wymiarach 80 cm x 120 cm dotyczącej finansowania dofinansowania projektu z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego, zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.lodzkie.pl/rolnictwo w zakładce Świetlica sołecka na plus.
Po stronie Wykonawcy będzie również zapewnienie przeprowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego przy realizacji robót ziemnych lub dokonaniu zmiany dotychczasowej działalności wiążącej się z naruszeniem struktury gruntu wraz z wystąpieniem o pozwolenie na ich wykonywanie do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi.
Po stronie Wykonawcy robót jest uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót (w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji postępowania oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia do negocjacji. Przedmiar robót, znajdujący się w załączniku nr 7 do niniejszego zaproszenia do negocjacji udostępniony jest pomocniczo.
5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, ewentualne drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.

UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w dokumentacji projektowej oraz zaproszeniu do negocjacji należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia współfinansowana jest ze środków z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego w formie dotacji celowej, przeznaczonej na dofinansowanie zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach, w ramach naboru „Świetlica sołecka na plus”.
17. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca przesłał wiadomość, iż ze względu na zbyt krótki czas na wykonanie zadania oraz brak możliwości dostarczenia kontenera spełniającego specyfikację oraz wymogi techniczne odstępuje od podpisania umowy i wykonania zadania.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.