eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńRozbudowa remizy w Bieniądzicach - zapewnienie gotowości bojowej OSP



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa remizy w Bieniądzicach - zapewnienie gotowości bojowej OSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43/886-02-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0e0d30c-b16d-49f9-a0ce-918e828219bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa remizy w Bieniądzicach - zapewnienie gotowości bojowej OSP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e0d30c-b16d-49f9-a0ce-918e828219bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052021/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa remizy w Bieniądzicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
„Rozbudowa remizy w Bieniądzicach – zapewnienie gotowości bojowej OSP”
Ww. budowa realizowana będzie na działce o nr geodezyjnym 35.
Realizacja zadania polegać będzie na rozbudowie ww. obiektu wraz z infrastrukturą wewnętrzną i zewnętrzną oraz wyposażeniem.

Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia zabudowy projektowana
- budowa OSP część rozbudowywana 18,2 m2
Powierzchnia zabudowy istniejąca
- budynek OSP cześć przebudowywana 293,5 m2
- budynek gospodarczy 14,5 m2
- wiata przystankowa 4,5 m2
- powierzchnia gruntu utwardzona kostką betonową 96,5 m2
- powierzchnia terenów zielonych 1227,8 m2
- powierzchnia zagospodarowanych działek 1655,0 m2
- powierzchnia zabudowy po rozbudowie 400,0 m2, zaprojektowano 311,7 m2
- powierzchnia biologicznie czynna min. 10% zaprojektowano 1227,8 m2, co stanowi 73,64%

Powierzchnia, wysokość i liczba kondygnacji
Powierzchnia zabudowy budynku 311,7 m2
Powierzchnia użytkowa 253,7 m2
Kubatura budynku 1485,0 m3
Kubatura pomieszczeń 763,0 m3
Wysokość budynku 6,31 m
Liczba kondygnacji nadziemnych 1
Liczba kondygnacji podziemnych 0

Instalacje:
Budynek wyposażony będzie w niżej wymienione instalacje:
- wod.-kan. i cwu,
- CO i CT,
- pompa powietrzna,
- wentylacja mechaniczna wywiewna,
- klimatyzacja,
- instalacja elektryczna

Uwaga:
Nastąpiła zmiana źródła ogrzewania był kocioł na olej opałowy jest pompa powietrzna.

Infrastruktura zewnętrzna:
-dojścia do budynku utwardzone kostką betonową

Wyposażenie:
- baterie umywalkowe jednouchwytowe stojąc z zaworami – 7 szt.
- urządzenie do podgrzewania wody – elektryczny ( 5 dm3) z grzałką elektryczną 1,5 kW – 2 szt.
- umywalki pojedyncze porcelanowe 65 z syfonem – 4 szt.
- umywalki pojedyncze porcelanowe 65 z syfonem dla niepełnosprawnych – 1 szt.
- ustępy z płuczką kompaktowe – 2 szt.
- ustęp z płuczką kompaktowe dla niepełnosprawnych – 1 szt.
- uchwyty dla NPS – 4 szt.
-pisuar pojedynczy – 1 szt.
- zlewozmywaki ze stali nierdzewnej 2 komorowy z syfonem oraz szafką – 2 szt.
- separator tłuszczu i osadu podzlewozmywakowy 0,5 l/s – 1 szt.
- gaśnice,
- koc gaśniczy,
- wewnętrzna sieć hydrantów przeciwpożarowych

Elementy wykończenia wewnętrznego:
- tynki cementowo-wapienne
- malowanie – farby wapienne i emulsyjne
- stolarka drzwiowa – drzwi drewniane, pełne
- podłogi drewniane i PCV, lastrico, posadzki betonowe
Elementy wykończenia zewnętrznego:
- tynk cementowy
- stolarka okienna PCV, stolarka drzwiowa drewniana
- parapety zewnętrzne stalowe
- pokrycie dachu blacha trapezowa stalowa

Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka pokrycia i więźby dachowej
- częściowa rozbiórka ścian
- rozbiórka podłogi drewnianej
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
- demontaż instalacji elektrycznej i sanitarnej

Pozostałe prace budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym.
Uwaga:
Przedmiotowa budowa nie ingeruje w czynne sieci uzbrojenia terenu na działkach sąsiednich.
Przy rozbudowie nie przewiduje się makroniwelacji terenu.
W obrębie budowy nie występują drzewa i krzewy, teren jest trawiasty.
Działka zlokalizowana jest przy drodze gminnej o nawierzchni asfaltowej, natomiast dojazd odbywać się będzie istniejącym zjazdem.
Odprowadzenie wód opadowych z budynku i terenów utwardzonych odbywać się będzie na teren nieutwardzony poprzez infiltrację do gruntu, w granicach działki Inwestora.
Budowa jest usytuowana poza strefą ochrony konserwatorskiej i obserwacji archeologicznej.
Do budynku jest podłączona instalacja wodociągowa, kanalizacyjna i energetyczna.
Przeznaczenie budynku nie ulega zmianie.

Dokumenty jakie posiada Zamawiający:
- pozwolenie na budowę - prawomocna decyzja nr 407/2020 z dnia 25.06.2020 r. ,
- projekt budowlany,
- projekt architektoniczno-konstrukcyjny
- STWiORB,
Inne warunki dla Wykonawcy:
- przygotowanie do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego w rozbiciu na elementy robót dla wszystkich branż – 1 egz.
- przygotowanie do akceptacji wzoru umowy z podwykonawcą (w przypadku ustanowienia podwykonawstwa)
- zawiadomienie o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie (jeśli zajdzie taka konieczność).
Zamówienie obejmuje również uzyskanie odpowiednich dokumentów wynikających z wydanych: zezwoleń, pozwoleń i zgłoszeń niezbędnych do użytkowania zadania inwestycyjnego objętego przedmiotem zamówienia.
W cenie oferty należy ująć min. koszty: sporządzenia i wdrożenia projektu tymczasowej organizacji ruchu, koszty obsługi geodezyjnej i wykonania inwentaryzacji powykonawczej, koszty sporządzenia dokumentacji do odbioru końcowego robót, koszty zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu oraz uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego (jeśli zajdzie taka konieczność).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45410000-4 - Tynkowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1547836,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1596522,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1547836,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane "NICIAK" Mirosława Niciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525142771

7.3.3) Ulica: Sięganów 68

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1547836,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.