eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecDostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wegliniec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf92b089-5501-4ecf-9026-a338db924b37

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019515/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Miejskim Przedszkolu Publicznym w Węglińcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Miejskim Przedszkolu Publicznym im. Św. Mikołaja w Węglińcu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet nr 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku Działanie nr FEDS.08.01 Dostęp do edukacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.28.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – POMOCE DYDAKTYCZNE
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia. Przez dostawę zamawiający rozumie zakup, dowóz na koszt Wykonawcy, wniesienie oraz ewentualny montaż (jeżeli jest przewidziany w OPZ) do siedziby Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Św. Mikołaja w Węglińcu, ul. Kochanowskiego 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524100-8 - Gry edukacyjne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 56966,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia. Przez dostawę zamawiający rozumie zakup, dowóz na koszt Wykonawcy, wniesienie oraz ewentualny montaż (jeżeli jest przewidziany w OPZ) do siedziby Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Św. Mikołaja w Węglińcu, ul. Kochanowskiego 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 2458,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – DODATKOWE WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia. Przez dostawę zamawiający rozumie zakup, dowóz na koszt Wykonawcy, wniesienie oraz ewentualny montaż (jeżeli jest przewidziany w OPZ) do siedziby Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Św. Mikołaja w Węglińcu, ul. Kochanowskiego 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39151000-5 - Meble różne

39531000-3 - Dywany

4.5.5.) Wartość części: 14949,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – SPRZĘT INFORMATYCZNY I MULTIMEDIA
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia. Przez dostawę zamawiający rozumie zakup, dowóz na koszt Wykonawcy, wniesienie oraz ewentualny montaż (jeżeli jest przewidziany w OPZ) do siedziby Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Św. Mikołaja w Węglińcu, ul. Kochanowskiego 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 38469,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu „CZĘŚĆ NR 1 – POMOCE DYDAKTYCZNE zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3) w/w ustawy.

UZASADNIENIE
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu „CZĘŚĆ NR 1 – POMOCE DYDAKTYCZNE zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu „CZĘŚĆ NR 2 – KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu „CZĘŚĆ NR 2 – KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił sie od podpisania umowy..

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16051,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127059,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16051,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódż

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16051,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120675,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245

7.3.3) Ulica: ul. Witosa 76

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.