Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544019/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wegliniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf92b089-5501-4ecf-9026-a338db924b37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019515/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Miejskim Przedszkolu Publicznym w Węglińcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Miejskim Przedszkolu Publicznym im. Św. Mikołaja w Węglińcu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet nr 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku Działanie nr FEDS.08.01 Dostęp do edukacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.28.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – POMOCE DYDAKTYCZNEPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia. Przez dostawę zamawiający rozumie zakup, dowóz na koszt Wykonawcy, wniesienie oraz ewentualny montaż (jeżeli jest przewidziany w OPZ) do siedziby Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Św. Mikołaja w Węglińcu, ul. Kochanowskiego 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 56966,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKAPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia. Przez dostawę zamawiający rozumie zakup, dowóz na koszt Wykonawcy, wniesienie oraz ewentualny montaż (jeżeli jest przewidziany w OPZ) do siedziby Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Św. Mikołaja w Węglińcu, ul. Kochanowskiego 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 2458,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – DODATKOWE WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLAPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia. Przez dostawę zamawiający rozumie zakup, dowóz na koszt Wykonawcy, wniesienie oraz ewentualny montaż (jeżeli jest przewidziany w OPZ) do siedziby Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Św. Mikołaja w Węglińcu, ul. Kochanowskiego 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39151000-5 - Meble różne
39531000-3 - Dywany
4.5.5.) Wartość części: 14949,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – SPRZĘT INFORMATYCZNY I MULTIMEDIAPrzedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia. Przez dostawę zamawiający rozumie zakup, dowóz na koszt Wykonawcy, wniesienie oraz ewentualny montaż (jeżeli jest przewidziany w OPZ) do siedziby Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Św. Mikołaja w Węglińcu, ul. Kochanowskiego 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 9 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 38469,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji pn.: Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu „CZĘŚĆ NR 1 – POMOCE DYDAKTYCZNE zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3) w/w ustawy.
UZASADNIENIE
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu „CZĘŚĆ NR 1 – POMOCE DYDAKTYCZNE zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu „CZĘŚĆ NR 2 – KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.
UZASADNIENIE
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu „CZĘŚĆ NR 2 – KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił sie od podpisania umowy..
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16051,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127059,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16051,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódż
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16051,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120675,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.3) Ulica: ul. Witosa 76
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.