Og³oszenie z dnia 2024-11-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00018078/01 - Wynik z dnia 2025-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300645532
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 3067777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mosir.kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.kolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-197259ab-dc2f-4b4d-826b-62e4b1bfdcb1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00607497
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00072429/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-197259ab-dc2f-4b4d-826b-62e4b1bfdcb13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na https://ezamowienia.gov.pl Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (inne ni¿ oferta), zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w przy u¿yciu:
• poczty elektronicznej (e-mail): info@mosir.kolo.pl.
• e-zamówienia, który dostêpny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiaj±cy zaleca sk³adanie wszelkich dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: info@mosir.kolo.pl za wyj±tkiem oferty, która musi zostaæ przekazana Zamawiaj±cemu w sposób okre¶lony w rozdziale 14 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie ezamowienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na ezamowienia ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu ezamowienia.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ezamowienia.
5. Za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres email: info@mosir.kolo.pl Wykonawca mo¿e z³o¿yæ w szczególno¶ci:
- np. wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ (dokumentacja przesy³ana przed otwarciem ofert);
- np. podmiotowe ¶rodki dowodowe i inne ewentualne o¶wiadczenia sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego (dokumentacja przesy³ana po otwarciu ofert).
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e drog± elektroniczn± przy wykorzystaniu poczty elektronicznej z adresem email: info@mosir.kolo.pl mo¿e przesy³aæ do Wykonawców w szczególno¶ci np. odpowiedzi z wyja¶nieniami tre¶ci SWZ, wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, wyja¶nieñ lub podmiotowych ¶rodków dowodowych, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania.
7. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawca pos³uguj± siê numerem og³oszenia ( BZP lub ID postêpowania).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.mosir.kolo.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji, ul. Kolejowa 7, 62-600 Ko³o;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji w Kole jest Pani Ewa Galiñska, kontakt: adres e-mail inspektor@osdidk.pl, telefon 63 275 06 61;
c) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTO¦CI I HIGIENY W OBIEKCIE KRYTEJ P£YWALNI W KOLE (Numer sprawy: MOSiR.3222.5.2024);
d) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
e) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
f) Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
g) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Wykonawca posiada:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Wykonawcy:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR.3222.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole.
1) Prace porz±dkowe w p³ywalni musz± odbywaæ siê w systemie serwisu dziennego i nocnego, od poniedzia³ku do niedzieli – 7 dni w tygodniu.
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje sprz±tania pomieszczeñ: krêgielni i pomieszczeñ pomocniczych dzier¿awionych przez firmy zewnêtrzne od Gminy Miejskiej Ko³o.
3) Zestawienie pomieszczeñ i powierzchni objêtych us³ug± sprz±tania oraz ich usytuowanie obrazuje za³±cznik nr 10 do niniejszej SWZ;
4) Ze wzglêdu na specyfikê sprz±tania P³ywalnia w Kole zosta³a podzielona na strefy:
a) STREFA I – hala basenowa: niecki basenowe, zje¿d¿alnia, basen hamowny, whirlpoole, brodzik, pla¿ê, pomieszczenie ratowników, trybuny, balustrady, szklane fasady, schody na zje¿d¿alniê, magazyn sprzêtu sportowo – rekreacyjnego.
b) STREFA II – szatnie, prysznice, przebieralnie, toalety.
c) STREFA III – saunarium (odnowa biologiczna).
d) STREFA IV – hol, kasy, biura, klatki schodowe, okna i przeszklenia w ca³ym budynku.
e) STREFA V – fitness – rehabilitacja.
f) STREFA VI - teren przed wej¶ciem g³ównym i pomieszczenia podbasenia.
5) Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie, mycie, i dezynfekcjê: rynien przelewowych, powierzchni pla¿owych, fug ceramicznych i silikonowych, ¶cian pokrytych flizami, ¶cian nawrotu, pleksi, wanien whirpool oraz niecek (sportowej, rekreacyjnej, brodzika dla dzieci), zje¿d¿alni wewnêtrznej, innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w hali basenowej, trybun, szafek ubraniowych. Czyszczenie i konserwacjê ci±gów komunikacyjnych, pomieszczeñ fitness i rehabilitacji, mycie przeszkleñ wewnêtrznych i zewnêtrznych, mycie okien, sprz±tanie pomieszczeñ biurowych, socjalnych, magazynów i podbasenia, dezynfekcja ¶cian, pod³óg i przybasenia, sprz±tanie w toaletach, uzupe³nianie na bie¿±co worków na ¶mieci, papieru toaletowego, rêczników papierowych oraz myd³a w p³ynie, pranie worków na buty, a tak¿e odbiór i utylizacjê odpadów medycznych o kodzie: 18 01 03 (odbiór jeden raz w miesi±cu w ilo¶ci do 2 kg/m-c).
6) Sprz±tanie musi odbywaæ siê z u¿yciem profesjonalnych ¶rodków, których spis oraz karty charakterystyki zostan± przed³o¿one Dyrektorowi Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Kole. Wybrany Wykonawca zakupi ¶rodki czysto¶ci oraz przedstawi Zamawiaj±cemu plany pracy poszczególnych zmian z uwzglêdnieniem u¿ywanych ¶rodków oraz ich stê¿enia.
7) Sprz±tanie winno odbywaæ siê w systemie dwóch serwisów (dziennego i nocnego) przy nastêpuj±cym ob³o¿eniu osobowym:
a) od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 06.00 do godz.14.00 – 1 osoba,
b) soboty od godz. 08.00-16.00 – 1 osoba,
c) niedziele, ¶wiêta od godz. 10.00-18.00 – 1 osoba,
d) od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 14.00 do godz. 22.00 – 1 osoba,
e) od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 16.00 do godz. 24.00 – 3 osoby,
f) soboty od godz. 15.00-23.00 – 3 osoby,
g) niedziele i ¶wiêta od 18:00 – 21:00 – 3 osoby.
W przypadku nieprawid³owego realizowania us³ugi liczba osób musi zostaæ odpowiednio zwiêkszona. Absencja personelu Wykonawcy nie mo¿e mieæ wp³ywu na wskazan± powy¿ej minimaln± obsadê personelu dla wymienionych serwisów.
8) Us³uga bêdzie wykonywana w ci±gu ca³ego tygodnia na bie¿±co, w taki sposób aby nie zak³óca³a funkcjonowania p³ywalni oraz nie zagra¿a³a bezpieczeñstwu u¿ytkowników.
9) Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia swoim pracownikom ¶rodków ochrony osobistej przewidzianych odrêbnymi przepisami.
10) Wykonawca jest zobowi±zany do wyposa¿enia pracowników w estetyczn± jednolit± odzie¿ ochronn± dostosowan± do ¶rodowiska pracy z napisem „serwis porz±dkowy” z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie przeznaczone wy³±cznie do pracy na hali basenowej z zakazem wychodzenia na zewn±trz obiektu w tym obuwiu.
11) W przypadku osób wykonuj±cych prace w hali basenowej, w ka¿dym przypadku pod nieobecno¶æ ratownika, obowi±zuje bezwzglêdny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialno¶æ za ewentualne wypadki, jakim mog± ulec osoby nie przestrzegaj±ce niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca.
12) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem, personelu, sprzêtu oraz ¶rodków czysto¶ci w ilo¶ci wystarczaj±cej do prawid³owej, p³ynnej realizacji us³ugi (na poziomie nie ni¿szym ni¿ ten opisany w SWZ). Problemy kadrowe i inne problemy Wykonawcy nie mog± mieæ wp³ywu na realizacjê zamówienia. ¦rodki czysto¶ci, w tym worki na ¶mieci, papier toaletowy, rêczniki papierowe, myd³o w p³ynie oraz urz±dzenia i przybory do sprz±tania dostarcza Wykonawca. Wykonawca zobowi±zuje siê na bie¿±co uzupe³niaæ ww. ¶rodki czysto¶ci.
13) ¦rodki stosowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia, powinny byæ:
a) dopuszczone do obrotu handlowego i u¿ytkowania w obiektach, jak ten objêty niniejszym zamówieniem tj. p³ywalniach, aqua parkach, przychodniach, szpitalach (substancje, ¶rodki lub preparaty chemiczne musz± byæ dopuszczone na podstawie jednego z poni¿ej wymienionych dokumentów: certyfikatu CE, karty charakterystyki substancji niebezpiecznej, pozwolenia na dopuszczenia do obrotu, b±d¼ wpisu do rejestru producentów produktu), ,
b) w³a¶ciwe dla danego rodzaju materia³u urz±dzeñ basenowych i wystêpuj±cych powierzchni,
c) dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu (np. basen, sauna, szatnie, sanitariaty, hol).
14) Zamawiaj±cy wymaga, aby ¶rodki czysto¶ci i worki na ¶mieci dostarczone przez Wykonawcê na bie¿±co jako wyposa¿enie obiektu, w tym toalet, spe³nia³y poni¿sze wymagania:
a) papier toaletowy (du¿e rolki), celulozowy, dwuwarstwowy, dzielony na listki (z perforacj±), ilo¶æ listków w rolce musi odpowiadaæ wymiarom zainstalowanych 14 pojemników w toaletach,
b) rêczniki papierowe do r±k sk³adane typu ZZ, celulozowe o wymiarach, odpowiadaj±cych zainstalowanych 35 pojemnikom w ³azienkach, toaletach i pomieszczeniach socjalnych,
c) myd³o w p³ynie (57 pojemników jednolitrowych ) i do dezynfekcji (3 pojemniki 0,75l) dobrej jako¶ci, dobrze rozprowadzaj±ce siê na d³oniach,
d) worki na ¶mieci w czterech rozmiarach:
- 12 litrów – 29 pojemników na odpady;
- 20 litrów – 23 pojemniki na odpady;
- 30 litrów – 11 pojemniki na odpady;
- 12 litrów – 1 pojemnik na odpady medyczne.
15) Informacje dodatkowe o budynku i wyposa¿eniu.
Budynek murowany z konstrukcjami ¿elbetonowymi zawieraj±cy:
a) basen sportowy o wymiarach 25m x12,5m – 6 torów (niecka stalowa),
b) basen rekreacyjny o wymiarach 13,80m x 8,21m z atrakcjami wodnymi (niecka stalowa),
c) brodzik dla dzieci o wymiarach 4,25m x 3,83m (niecka stalowa),
d) 1 zje¿d¿alnia typu rurowego o d³ugo¶ci 60m (barwiona ¿ywica poliestrowa),
e) 2 whirpoole o ¶rednicy 2m (niecki stalowe),
f) fontanna pingwin wykonana z barwionej ¿ywicy poliestrowej,
g) 2 sauny: sucha – obudowa ¶cian i sufitu z drewna z izolacj± termiczn±, drzwi zewnêtrzne szklane, wbudowane ³awki drewniane; ³a¼nia parowa – obudowa ¶cian i pod³ogi mozaik± ceramiczn± z izolacj± termiczn±, drzwi zewnêtrzne szklane, wbudowane ³awki ob³o¿one mozaik± ceramiczn±; w czê¶ci wypoczynkowej 3 le¿aki ob³o¿one mozaik± ceramiczn± oraz natryski wra¿eñ ob³o¿one mozaik± ceramiczn±,
h) widownia: siedziska kube³kowe z tworzywa sztucznego – 95 szt. oraz balustrada (szk³o bezpieczne i stal nierdzewna),
i) 3 przebieralnie: 150 szt. szafek typu L2 z p³yty laminowanej HPL zamykane na zamek elektroniczny i 20 szafek typu L2 z p³yty laminowanej HPL zamykane na zamek mechaniczny.
j) salka fitness: pod³oga – przyrz±dy sportowe i gimnastyczne (w czê¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego).
k) hol: 104 szt. szafek ubraniowych z p³yty laminowanej HPL zamykanych na klucz o wymiarach: 27cm x 87cm
16) Minimalne wymagania sprzêtowe w zakresie sprz±tania:
a) 1 odkurzacz pior±co – czyszcz±cy do pod³óg z wyk³adzin dywanowych,
b) 1 odkurzacz do zbierania wody,
c) 2 maszyny szoruj±co – czyszcz±ce na baterie,
d) 1 maszyna szoruj±ca do antypo¶lizgowych p³ytek gresowych,
e) 1 myjka ci¶nieniowa,
f) 1 pistolet ci¶nieniowy do dezynfekcji,
g) 2 specjalistyczne wózki do sprz±tania (wielofunkcyjne),
h) 2 szorowarki orbitalne,
i) 1 zestaw do mycia okien wod± zdemineralizowan± do wysoko¶ci 12m (z urz±dzeniem do wytwarzania wody zdemineralizowanej),
j) 1 zestaw do odkurzania miejsc ciê¿ko dostêpnych do wysoko¶ci 12m tj. rynny, gzymsy, parapety.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90900000-6 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90919000-2 - Us³ugi sprz±tania biur i szkó³ oraz czyszczenia urz±dzeñ biurowych
90920000-2 - Us³ugi w zakresie odka¿ania urz±dzeñ
90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cego kryterium:
- Cena oferty: 60%
- Czêstotliwo¶æ wykonywania us³ug: 40%
2. Przyznane punkty bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
1) cena oferty- waga kryterium 60%, czyli 60 pkt.
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób: oferta z najni¿sz± cen± otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów, tj. 60, a pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru:
cena oferowana najni¿sza brutto
A = ------------------------------------------------------- x 60% x 100
cena badanej oferty brutto
gdzie A stanowi liczbê punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”,
2) czêstotliwo¶æ wykonywanych us³ug – waga kryterium 40%. czyli 40 pkt
Za zwiêkszenie czêstotliwo¶ci realizacji us³ug wymienionych w tabeli stanowi±cej za³±cznik nr 4 do projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, które stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ, ponad wymagane minimum, tj.:
I. dodatkow± us³ugê mycia, dezynfekcji i kompleksowego sprz±tania hali basenowej, saunarium oraz zaplecza szatniowo- sanitarnego podczas przerwy technologicznej (B)
II. dodatkowa us³uga sprz±tania, mycia i dezynfekcji podbasenia (C)
W ramach niniejszego kryterium, Zamawiaj±cy przyzna za z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy w Ofercie, nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
B. za dodatkow± us³ugê mycia, dezynfekcji i kompleksowego sprz±tania hali basenowej, saunarium oraz zaplecza szatniowo- sanitarnego podczas przerwy technologicznej (1 raz dodatkowy) - 20 pkt.
C. za dodatkow± us³ugê sprz±tania, mycia i dezynfekcji podbasenia 1 raz na 2 miesi±ce (1 wymagany raz na kwarta³ + 2 razy dodatkowo) – 20 pkt.
3. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w przyjêtych kryteriach otrzyma maksymaln± liczbê punktów (A+B+C). Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 100. Pozosta³ym Wykonawcom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów zgodnie z przedstawionym powy¿ej wzorem do obliczenia punktowego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Czêstotliwo¶æ wykonywanych us³ug
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów : Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 350.000,00 z³.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
1) Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie poprzez wykona³ lub wykonywa³ us³ugi sprz±tania obiektów u¿yteczno¶ci publicznej takich jak basen lub obiekt o podwy¿szonym re¿imie sanitarnym tzn. obiekt opieki zdrowotnej - przychodnia, szpital itp., w okresie ci±g³ym – nie krótszym ni¿ 6 nastêpuj±cych po sobie miesiêcy i warto¶ci ³±cznej minimum 300.000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie umów o ni¿szej warto¶ci, je¿eli us³ugi sprz±tania nastêpowa³y po sobie;
2) Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje potencja³em technicznym:
- 1 odkurzacz pior±co – czyszcz±cy do pod³óg z wyk³adzin dywanowych.
- 1 odkurzacz do zbierania wody,
- 2 maszyny szoruj±co – czyszcz±ce na baterie,
- 1 maszyna szoruj±ca do antypo¶lizgowych p³ytek gresowych,
- 1 myjka ci¶nieniowa,
- 1 pistolet ci¶nieniowy do dezynfekcji,
- 2 specjalistyczne wózki do sprz±tania (wielofunkcyjne),
- 2 szorowarki orbitalne,
- 1 zestaw do mycia okien wod± zdemineralizowan± do wysoko¶ci 12m (z urz±dzeniem do wytwarzania wody zdemineralizowanej),
- 1 zestaw do odkurzania miejsc ciê¿ko dostêpnych do wysoko¶ci 12m tj. rynny, gzymsy, parapety).
3) Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia minimum 6 (sze¶ciu) osób do realizacji szczegó³owego zakresu czynno¶ci wynikaj±cych z Za³±cznika 4 do projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, które stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem,
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 Ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg± lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty te powinny byæ wystawione w terminach nie wcze¶niejszych ni¿ podano powy¿ej.
• o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
• o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotycz±cych tych podmiotów - za wyj±tkiem o¶wiadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 350.000,00 z³,
- wykazu lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ,
- wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ,
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych)1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas gdy przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: MOSIR w Kole w Santander Bank Polska S.A. 1 Oddzia³ w Kole Nr 47 1090 1203 0000 0001 0760 1885 z dopiskiem „wadium – Sprz±tanie- 2025 r.”.
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci" - tu nale¿y zwróciæ uwagê na formatowanie domy¶lnej tre¶ci, dodatkowo w miejscu kropek w tre¶ci domy¶lnej powinien siê znale¼æ numer konta bankowego zamawiaj±cego.
3. Wadium wnoszone w innej ni¿ pieni±dz formie musi posiadaæ wa¿no¶æ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
a) up³ywu terminu zwi±zania ofert±
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
c) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
6. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
a) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
b) którego oferta zosta³a odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej,
b) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
8. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W toku realizacji umowy mo¿liwa bêdzie zmiana osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcê wykazie osób wy³±cznie po pisemnym poinformowaniu Zamawiaj±cego. Zmiana ta nie stanowi zmiany postanowieñ niniejszej umowy.2. Ka¿da ze stron umowy zobowi±zana jest do natychmiastowego pisemnego powiadomienia drugiej strony o: zmianie siedziby, zmianie osób reprezentuj±cych strony, z³o¿eniu do S±du wniosku o og³oszeniu upad³o¶ci lub zawieszeniu dzia³alno¶ci. Wykonawca powiadomi dodatkowo o wszczêciu postêpowania o wyga¶niêciu uprawnieñ do wykonywania przedmiotu umowy.
3. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo odst±pienia od umowy, gdy:
a) wyst±pi istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o powiedzieæ w chwili zawarcia umowy – odst±pienie od umowy w tym wypadku mo¿e nast±piæ w terminie miesi±ca od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach,
b) Wykonawca nie rozpocz±³ ¶wiadczenia us³ugi w okre¶lonym terminie,
c) Wykonawca wykonuje przedmiot umowy w sposób sprzeczny z postanowieniami umowy i SWZ, a w szczególno¶ci Wykonawca co najmniej w ci±gu pó³ roku zosta³ obci±¿ony 3-krotnie kar± umown± w oparciu § 8 ust. 4 lit d Umowy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy (art. 439 ustawy Pzp) w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (rozumianych jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie), w formie aneksu do Umowy:
a) Ka¿da ze Stron uprawniona jest do ¿±dania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, gdy wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (CPI) og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego za ostatni miesi±c poprzedzaj±cy wniosek o waloryzacjê wzro¶nie/spadnie o co najmniej 5% w stosunku do wysoko¶ci tego wska¼nika w miesi±cu zawarcia Umowy.
b) Pierwsza waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy.
c) Strona zainteresowana waloryzacj± sk³ada drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz ze szczegó³owym uzasadnieniem wskazuj±cym wysoko¶æ wska¼nika.
d) W przypadku wzrostu/spadku wska¼nika GUS w sposób okre¶lony w punkcie pod liter± a), waloryzacja bêdzie polega³a na wzro¶cie/obni¿eniu wynagrodzenia maksymalnie o jedn± drug± z 5%, wynagrodzenia ³±cznego Wykonawcy wskazanego w §7 ust.1Umowy.
e) Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z punktami wymienionymi pod literami od a) do d) zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki:
• przedmiotem umowy podwykonawczej s± dostawy lub us³ugi,
• okres obowi±zywania umowy podwykonawczej przekracza 6 miesiêcy.
f) Ka¿da kolejna waloryzacja mo¿e byæ dokonana po up³ywie min. 6 miesiêcy od poprzedniej waloryzacji.
g) Wykonawca we wniosku, o którym mowa w punkcie pod lit. c) zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu wyczerpuj±ce dowody potwierdzaj±ce, realny wp³yw zmiany cen materia³ów lub kosztów na zmianê warto¶ci wykonania zamówienia.
5. Ewentualne zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia bêd± dokonane w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie Strony umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-29 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na https://ezamowienia.gov.pl. Funkcja do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na https://ezamowienia.gov.pl., w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-28
INNE PRZETARGI Z KO£A
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gor±co ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z roz³adunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Miejskiej Ko³o wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STA£EJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprz±tanie w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiektach Namys³owskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± z siedzib± w Namys³owie.
- Sprz±tanie miejsc noclegowych w Le¶nym O¶rodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postêpowanie
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielêgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowych prac porz±dkowych w zakresie sta³ego utrzymania czysto¶ci pomieszczeñ biurowych w trzech lokalizacjach biur WFO¦iGW w Gdañsku przez okres 12 m-cy
- Kompleksowa obs³uga Kwatery My¶liwskiej w Borowcu oraz us³ugi cateringowe
- Utrzymanie czysto¶ci w pomieszczeniach Oddzia³u I, II,III oraz Oddzia³u V SP PZOL w Celejowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.