Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565898/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu przy ul. Stefana Czarnieckiego w Połańcu – wykonanie robót o podobnym charakterze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.5.2.) Miejscowość: Połaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu przy ul. Stefana Czarnieckiego w Połańcu – wykonanie robót o podobnym charakterze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8aba7b0-733c-4572-bc76-132fc827839e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047083/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Przebudowa placu przy ul. Stefana Czarnieckiego w Połańcu – wykonanie robót o podobnym charakterze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie udzielane jest na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Pzp (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.):
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków ciąg dalszy uzasadnienia w sekcji IX.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.372.2024.TID-2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22130,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nowych schodów do istniejących pawilonów handlowych znajdujących się na placu zielonym, przełożenie chodnika między ciekiem liniowym
a krawężnikiem jezdni ul. Czarnieckiego oraz przebudowę studni zgodnie z załącznikiem graficznym:
• Lokalizację schodów zaznaczono kolorem czerwonym – 5x po dwa stopnie oraz 1x jeden stopień
• Lokalizacje chodnika do przełożenia wraz z jego wyprofilowaniem zaznaczono na kolor niebieski – około 40m2 wraz z odtworzeniem konstrukcji;
• Lokalizację przebudowy studni kanalizacji sanitarnej zaznaczono kolerem zielonym - polegać będzie na usunięciu istnijacej studni znajdującej się pod magazynem pawilonu handlowego oraz wykonaniem jej poza obrysem budynku wraz z przepięciem istniejących przyłączy.
Zakres obejmuje również przebudowę istniejącego chodnika z płyt chodnikowych polegającą na wymianie nawierzchni na kostkę brukową wraz z obrzeżem, wyprofilowaniem i odtworzeniem konstrukcji – około 15m2, oraz likwidację niedziałającej lampy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661717816
7.3.4) Miejscowość: Moszyny
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, znak TI.271.29.2024.TID-2 pn. Przebudowa placu przy ul. Stefana Czarnieckiego w Połańcu, w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00073643/01 z dnia 29.01.2024r. przewidziano udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przy obliczaniu wartości w/w zamówienia podstawowego Zamawiający uwzględnił zamówienie powtórzone w wysokości max. 50 % wartości zamówienia podstawowego, tj. na kwotę 602 332,64 zł netto.
Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia jest niższa od w/w kwoty.
Zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia podstawowego nr TI.271.29.2024.TID-2 w dniu 27.03.2024r., stąd niniejsze zamówienie jest udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, z którym zawarto ww. umowę i stanowi powtórzenie podobnych robót, tj. wymiana nawierzchni wraz z warstwami konstrukcyjnymi (schody z kostki brukowej) i przebudowa studni kanalizacyjnej.
INNE PRZETARGI POŁANIEC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 764
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Połaniec
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa hybrydowych hydrofitowych oczyszczalni ścieków w osadach służbowych PPN"
- Częściowa budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Korczyn
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Mirzec poprzez budowę wodociągu, sieci kanalizacyjnej i przydomowych oczyszczalnia ścieków" - (budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu)
- Prace modernizacyjne dot. projektu "Praktyczne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start - poprawa jakości kształcenia w szkołach zawodowych w Częstochowie" - IV części.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" wraz z budową skateparku oraz bullodromu w Mieroszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.