eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówWykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych
na terenie Powiatu Pruszkowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzymały 30

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-pruszkowski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000709

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych
na terenie Powiatu Pruszkowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80da5099-b3cf-4e48-9f98-51bce18bfe2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065434/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 757557,80

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów uszkodzonych chodników oraz nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego, w poniższym zakresie:
1) ręczne wykonanie koryta - 200 m2,
2) remont chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm - 510 m2,
3) remont chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm z wymianą płyt na płytki z wypustkami - 10 m2,
4) remont chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm - 510 m2,
5) podbudowa z kruszywa łamanego - 30 m2 ,
6) remont nawierzchni z kostki betonowej o wys. 8 cm - 150 m2,
7) wymiana nawierzchni z kostki betonowej o wys. 8 cm - 720 m2,
8) rowki pod krawężniki - 30 mb,
9) ława pod krawężniki betonowa – 2,4 m3 ,
10) przestawienie krawężników - 200 mb,
11) wymiana krawężników - 220 mb,
12) wymiana krawężników betonowych na krawężniki kamienne - 10 mb,
13) przestawienie obrzeży - 260 mb,
14) wymiana obrzeży - 240 mb ,
15) regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 10 szt.,
16) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 15 szt.,
17) wymiana kołnierzy i pokryw żeliwnych włazów studni - 10 szt.,
18) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 30 szt.,
19) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 40 szt.,
20) wymiana kratek ściekowych ulicznych kompletnych (skrzynka i kratka) 20 szt.,
21) wymiana nakryw przepustów podchodnikowych, z płyt betonowych 50x50 zbrojonych - 150 szt.,
22) wymiana ścieków z elementów betonowych – 20 mb,
23) ścieki z elementów betonowych - 20 mb,
24) ścieki uliczne z kostki brukowej betonowe w trzech rzędach - 20 mb,
25) uzupełnienie ubytków w stopniach schodowych betonowych - 50 szt.,
26) remont stopni schodowych z kostki betonowej gr. 8 cm - 30 szt,.
27) wymiana nakryw kanałów z płyt betonowych ażurowych o wym. 60x100 – 20 szt.
28) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową – 50 m2

- podane ilości (szt./mb/m2/m3) są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększania bądź zmniejszenia podanych ilości wg bieżących potrzeb z zachowaniem warunku nie przekroczenia wartości umowy.

- Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (art. 68 ust. 3).

Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienie znajdują się w Specyfikacji Technicznej Załącznik A oraz Projektowanych postanowieniach umowy– Załącznik B do SWZ. Obmiar robót stanowi załącznik C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dokumentach postępowania zaistniała rozbieżność między zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i w formularzu ofertowym. W SWZ zapisano, że jednym z kryteriów wyboru oferty jest okres gwarancji na wykonane roboty, natomiast w formularzu ofertowym jest zapis dotyczący czasu, w jakim Wykonawca przystąpi do wykonywania prac od momentu zgłoszenia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621197,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621197,39 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.