Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543677/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" z podziałem na 2 części:
Część I pn. ... (ul. Partyzantów) ..."
Część II pn. „....Remont drogi wewnętrznej ul. Torowej ...”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8154100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" z podziałem na 2 części:Część I pn. ... (ul. Partyzantów) ..."
Część II pn. „....Remont drogi wewnętrznej ul. Torowej ...”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ad32e4a-8622-4246-a368-b4a5ba32ee36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019863/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" z podz. na 2 części: (...)".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.24.2024.MZI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357303,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374087T (ul. Partyzantów) od km 0+000 do km 0+230” (deszcz nawalny 22-23 maj 2024 r.).
Część 2 pn. „Remont drogi wewnętrznej ul. Torowej na odcinku od km 0+000 do km 0+218” (deszcz nawalny 22-23 maj 2024 r.) oraz na odcinku od km 0+218 do km 0+271,00”
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj. część 1 i część 2. Ww. zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
dot . części 1 zamówienia pn.:
Część 1 Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Remont drogi gminnej nr 374087T (ul. Partyzantów) od km 0+000 do km 0+230”(deszcz nawalny 22-23 maj 2024 r.) ” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. części 1 :
Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych opracowanych na potrzeby realizacji robót budowalnych poszczególnych części zamówienia którym nadano numery od 1 do 2, opracowanych na potrzeby realizacji tych zadań, udostępnionych przez Zamawiającego i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja infrastruktury technicznej związanej z drogą (regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
Uwaga: w kosztorysie ofertowym dla części 1 zamówienia należy wycenić i dodać pozycję tablica informacyjna - kalkulacja własna -1 szt.
W ramach przedmiotu zamówienia należy dot .cz. 1):
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 1):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 określa: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący: zał. nr 8 (część 1) do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 1.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 1:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 1 ). Warunki gwarancji określone zostały w projektach poszczególnych umów tj. w § 12 projektów umów stanowiących zał. nr 8 (część 1) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 138998,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn. „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" prowadzone jest z podziałem na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:Część 1 pn. „Remont drogi gminnej nr 374087T (ul. Partyzantów) od km 0+000 do km 0+230” (deszcz nawalny 22-23 maj 2024 r.).
Część 2 pn. „Remont drogi wewnętrznej ul. Torowej na odcinku od km 0+000 do km 0+218” (deszcz nawalny 22-23 maj 2024 r.) oraz na odcinku od km 0+218 do km 0+271,00”
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dróg gminnych opisanych w zamówieniu jako odrębne części tj. część 1 i część 2. Ww. zadania realizowane będą z dofinansowaniem środkami z rezerwy celowej na realizację zadań na usuwanie skutków zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej.
dot . części 2 zamówienia pn.:
Część 2 Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa pn. „Remont drogi wewnętrznej ul. Torowej na odcinku od km 0+000 do km 0+218” (deszcz nawalny 22-23 maj 2024 r.) oraz na odcinku od km 0+218 do km 0+271,00” i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace (dot. części 2 :
Na podstawie niniejszego zamówienia należy wykonać wszystkie prace wskazane w dokumentacjach projektowych opracowanych na potrzeby realizacji robót budowalnych poszczególnych części zamówienia którym nadano numery od 1 do 2, opracowanych na potrzeby realizacji tych zadań, udostępnionych przez Zamawiającego i stanowiących podstawę do realizacji zamówienia w zakres których wchodzą m.in.:
− opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
- wprowadzenie czasowych organizacji ruchu i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót;
- wykonanie robót rozbiórkowych;
− zabezpieczenie istn. infrastruktury technicznej podziemnej kolidującej z planowanymi robotami;
- regulacja infrastruktury technicznej związanej z drogą (regulacja pozostałych elementów uzbrojenia usytuowanych w jezdni takich jak np. studnie kanalizacji sanitarnej, zasuwy, ścianki przepustów, itp. );
- wykonanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);
- roboty geodezyjne/pomiarowe.
Uwaga: w kosztorysie ofertowym dla części 2 zamówienia należy wycenić i dodać pozycję tablica informacyjna - kalkulacja własna -1 szt.
W ramach przedmiotu zamówienia należy (dot .cz. 2):
1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej,
3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (dot. części 2):
1) Przygotowanie terenu pod budowę;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Fundamentowanie dróg;
4) Roboty w zakresie nawierzchni dróg i odwodnienia;
5) Oznakowanie pionowe, poziome.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 określa: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 9 do SWZ (tj. dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący: zał. nr 8a (część 2) do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 2.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ tj. Dokumentacja techniczna).
Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Opis przedmiotu zamówienia dot. części 2:
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ (dot. części 2 ). Warunki gwarancji określone zostały w projektach poszczególnych umów tj. w § 12 projektów umów stanowiących zał. nr 8a (część 2 ) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 218305,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189124,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220695,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189124,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Star Budowa Inwestycje Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703
7.3.3) Ulica: Tychów Stary 75
7.3.4) Miejscowość: Mirzec
7.3.5) Kod pocztowy: 27-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189124,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292068,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347399,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292068,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Star Budowa Inwestycje Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703
7.3.3) Ulica: Tychów Stary 75
7.3.4) Miejscowość: Mirzec
7.3.5) Kod pocztowy: 27-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292068,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-11INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Rozwój infrastruktury sportowej i drogowej oraz parkingów w Sandomierzu" z podziałem na 4 części (...)
- Dostawa wraz z montażem urządzenia myjącego na pojeździe Zamawiającego
- "Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury" z podziałem na 3 części:(...)
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Przebudowa części pomieszczeń na poziomie - 1 w budynku "C" wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby działu żywienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.