eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki"Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Liszki w sezonie 2024/2025".



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Liszki w sezonie 2024/2025”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122806234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b9077de-2dc4-4ae9-932e-07ac46e67b0b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Liszki w sezonie 2024/2025”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b9077de-2dc4-4ae9-932e-07ac46e67b0b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011594/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Liszki w sezonie 2024/2025”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Liszki w miejscowościach: Czułów, Morawica, Mników, Kaszów, Kryspinów, Piekary, Rączna, Jeziorzany, Cholerzyn, Budzyń, Baczyn, Ściejowice, Chrosna, Liszki, w sezonie 2024/2025.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na:
1) drogach gminnych publicznych i wewnętrznych – I kolejność odśnieżania, według wykazu (IV standard) – 30,31 km i 6200m2;
2) pozostałych drogach gminnych wewnętrznych (drogi osiedlowe, mniejsze drogi) – II kolejność odśnieżania, według wykazu (V standard) – 96,56 km.
3. Zakres prac przy zimowym utrzymaniu dróg obejmuje w szczególności:
1) odśnieżanie jezdni i poboczy;
2) usuwanie śliskości zimowej;
3) dyżur ludzi i sprzętu;
4) pozimowe sprzątanie.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, dalej jako „OPZ”, w Standardach zimowego utrzymania dróg, w Przedmiarze prac oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) /Pzp/ odrzuca ofertę nr 1 Wykonawcy: MARBI Sp. z o. o z siedzibą 01-001 Warszawa, Aleja Jana Pawła II nr 43A lok. 37 B ponieważ oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia
Zamawiający w dniu 7 listopada 2024 r. wezwał wykonawcę MARBI Sp. z o.o. z siedzibą 01-001 Warszawa, Aleja Jana Pawłą II nr 43A lok. 37B do wyjaśnienia wysokości zaoferowanej ceny.
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie udzielił wyjaśnień.
2. Zamawiający zawiadamia, iż unieważnienia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 3) Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z zapisem w art. 255 ust. 1 pkt 3) Pzp „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu do dnia otwarcia ofert tj. 04.11.2024 r. do godz. 12:00 wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 1 Wykonawcy MARBI Sp. z o.o. z siedzibą 01-001 Warszawa, Aleja Jana Pawła II nr 43 lok. 37B z ceną ofertową 798 368,40 zł (po dokonaniu poprawy omyłki rachunkowej cena oferty: 732 346,92 zł) została odrzucona, natomiast Oferta nr 2 Wykonawcy REM-BUD Progres Antoni Rosek z siedzibą 32-060 Liszki, Rączna 42 z ceną ofertową: 1 435 820,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 732346,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1435820,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.