Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00547524/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z posesji Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 58
1.5.2.) Miejscowość: Dębno
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-debno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.debno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_debno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z posesji Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39253d22-4e34-402b-ab6c-eccb56c74d69
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00542309/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z posesji Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547524
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacja odpadów medycznych przygotowanych przez Zamawiającego w Szpitalu w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty sp. z o.o. przy ul. Kościuszki 58. Przewidywana łączna ilość odpadów wynosi ok. 56 000 kg. w okresie 24 miesięcy.
1.1. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP, t.j.
a) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach
b) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi
c) Rozporządzeni Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów
d) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów
e) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych
f) Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 listopada 2021r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych
g) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych.
1.2. Odbiór, transport i utylizacja obejmuje odpady medyczne o następujących kodach:
- 180101 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz resztki (z wyłączeniem 180103),
- 180102* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania
( z wyłączeniem 180103);
- 180103* - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt ( np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 180180 i 180182;
- 180109 – Leki inne niż wymienione w 180108;.
1.3. Z chwilą przejęcia przez Wykonawcę odpadów medycznych, staje się on ich właścicielem.
1.4. W celu prawidłowej realizacji usługi Zamawiający wymaga aby na okres jej realizacji Wykonawca wyposażył Zamawiającego w szczelne opakowania palne o wymiarach nie większych niż 50x50x70 cm w ilości 5 000 szt. Dostarczane będą również pojemniki jednorazowe do szczelnego umieszczania pojemników z krwią i odpadów o kodzie 180102 w ilości jak i pojemności wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie większej niż 1000 szt. Po stronie Wykonawcy leży dostarczenie specjalistycznych, czystych i zdezynfekowanych pojemników w ilości 3 szt. każdorazowo w momencie wywozu odpadów.
1.5. Odbiór odpadów ze Szpitala odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w wyznaczone dni powszednie od godz.8:00 do godz. 14:35 i będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. W sytuacjach pilnych Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów po telefonicznym zgłoszeniu odbioru, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) załadunku odpadów przez pracownika Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego,
b) każdorazowego ważenia odpadów na wadze umiejscowionej w samochodzie, lub przy pomocy innej wagi. Wagę ze świadectwem legalizacji zapewnia Wykonawca.
c) Przejmujący odpady , transportujący i unieszkodliwiający odpady zobowiązany jest do bieżącego dokonywania stosownych wpisów w rejestrze BDO w zakresie wystawionej przez Zamawiającego Karty Przekazania Odpadu zwanej dalej „KPO”, „Zrealizowane przejęcie” i „Potwierdzony transport”. W przypadku konieczności dokonania wycofania lub odrzucenia KPO Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego oraz potwierdzenia informacji na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.
d) przy odbiorze odpadów i w czasie ich transportu Odbiorca zobowiązany jest do posiadania pojemników na odpady ostre, zapasowe worki foliowe lub pojemniki jednorazowe, szufelkę szczotkę oraz środki czyszczące i dezynfekujące. W przypadku worków rozerwanych lub niezamierzonego rozerwania z odpadami lub uszkodzenia pojemnika należy niezwłocznie zebrać zawartość i wyrzucić do nowego worka lub pojemnika. Miejsce, w którym doszło do wysypania odpadu należy wyczyścić i zdezynfekować.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411264,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573955,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411264,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Transportowo-Handlowy Konca sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opiekions Zdrowotnej w Gryficach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385159200
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TRANSPORTOWO-HANDLOWY KONCA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TRANSPORTOWO-HANDLOWY KONCA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411264,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Budowa drogi leśnej DW1202 na terenie Leśnictwa Bogusław w Nadleśnictwie Dębno
- " Dostawa używanego samochodu specjalistycznego z podnośnikiem koszowym na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie "
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi odbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 04, 18 01 06*
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Usługa odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych i niemedycznych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z placówek Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.