eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 89 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattorunski.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38abb44-5a1a-4f38-be1a-8b231acc1302

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041272/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup zestawów komputerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych, komputerów typu notebook w zestawie ze stacją dokującą i monitorem, komputerów typu notebook w zestawie z monitorem oraz komputerów typu notebook wraz z niezbędnym oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) zamieszczony został w Załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wskazane w powyższym załączniku parametry techniczne należy traktować jako wymagane minimum, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych i wyższych parametrach.
4. Część I postępowania
• Pozycja I
Komputer notebook typ A wraz z systemem operacyjnym 20 szt.
Monitor LCD 23,8’’ 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 156000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych, komputerów typu notebook w zestawie ze stacją dokującą i monitorem, komputerów typu notebook w zestawie z monitorem oraz komputerów typu notebook wraz z niezbędnym oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) zamieszczony został w Załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wskazane w powyższym załączniku parametry techniczne należy traktować jako wymagane minimum, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych i wyższych parametrach.
4. Część II postępowania
• Pozycja I
Stacja robocza typ A wraz z systemem operacyjnym szt. 3
Monitor LCD 23,8’’ szt. 3
Zasilacz awaryjny UPS szt. 3
• Pozycja II
Stacja robocza typ B wraz z systemem operacyjnym szt.2
Monitor LCD 23,8’’ szt. 4
Zasilacz awaryjny UPS szt. 2
• Pozycja III
Komputer notebook typ B wraz z systemem operacyjnym szt.2
Stacja dokująca szt. 2
Monitor LCD 27’’ szt. 4
• Pozycja IV
Stacja robocza typ C szt.1
Monitor LCD 27’’ szt. 2
Zasilacz awaryjny UPS szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych, komputerów typu notebook w zestawie ze stacją dokującą i monitorem, komputerów typu notebook w zestawie z monitorem oraz komputerów typu notebook wraz z niezbędnym oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) zamieszczony został w Załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wskazane w powyższym załączniku parametry techniczne należy traktować jako wymagane minimum, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych i wyższych parametrach.
4. Część III postępowania
• Pozycja I
Komputer notebook typ C wraz z systemem operacyjnym 17 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 71000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po przeprowadzeniu badania złożonych ofert odrzucił wszystkie złożone w postępowaniu oferty dla Części I postępowania.
1) Oferta firmy Alltech Spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk złożona dla Części I nie zawierała przedmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zgodnie z art. 107 ust. 1. Ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, Wykonawca składa je wraz z ofertą.
Wykonawcy tak jak wspomniano powyżej nie złożyli przedmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu złożonych ofert.
2) Oferta firmy INFOCOMP Sp. z o.o. dla Części I, nie zawierała przedmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.Wykonawca przekazał wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w języku obcym.
Zgodnie z § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane jeżeli Zamawiający wyraził zgodę w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 ustawy.
W związku z powyższym , Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu złożonej oferty dla Części I postępowania.
3) Oferta firmy Cocon S.A. złożona dla Części I, nie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych.
W złożonej ofercie brakuje następujących certyfikatów:
a. Certyfikat EPEAT lub Energy Star lub TCO dla Część I , Pozycja I Notebook w zestawie z monitorem,
Zgodnie z art. 107, ust 1. Ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą
Wykonawca nie złożył wymaganych przedmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu złożonej oferty.

Uzasadnienie prawne odrzucenia ofert
1. Podstawą odrzucenia każdej z wyżej wskazanych ofert jest art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c, pkt 3 i pkt 5, które stanowią że:
Art. 226
1 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli
2) została złożona przez wykonawcę,
c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
3) jest niezgodna z przepisami ustawy
5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po przeprowadzeniu badania złożonych ofert odrzucił wszystkie złożone w postępowaniu oferty dla Części II postępowania.
1) Oferta firmy INFOCOMP Sp. z o.o. dla , Części II nie zawierała przedmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia.Wykonawca przekazał wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w języku obcym.
Zgodnie z § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane jeżeli Zamawiający wyraził zgodę w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 ustawy.
Oferta Wykonawcy dla Części II pozycja IV nie spełnia również wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Wrunków Zamówienia.
W związku z powyższym , Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu złożonej oferty dla, Części II postępowania.
3) Oferta firmy Cocon S.A. złożona dla , Części II nie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych.
W złożonej ofercie brakuje następujących certyfikatów:
a. Certyfikat EPEAT lub Energy Star lub TCO dla Część II , Pozycja I Monitor LCD 23,8, Pozycja II Monitor LCD 23,8, Pozycja III Notebook w zestawie,
b. Deklaracja CE dla Część II , Pozycja III Notebook w zestawie, Pozycja IV Stacja robocza typ C
Zgodnie z art. 107, ust 1. Ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą
Wykonawca nie złożył wymaganych przedmiotowych środków dowodowych w związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu złożonej oferty.

Uzasadnienie prawne

1. Podstawą odrzucenia każdej z wyżej wskazanych ofert jest art. 226 ust. 1 pkt 2 lit c, pkt 3 i pkt 5, które stanowią że:
Art. 226
1 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli
2) została złożona przez wykonawcę,
c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
3) jest niezgodna z przepisami ustawy
5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45165,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65239,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45165,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417

7.3.3) Ulica: Energetyczna 15

7.3.4) Miejscowość: Kowale

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45165,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.