Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562754/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b9c77c-6a5b-4e75-9451-c67ca1a67f02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033008/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RP.271.1.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta4. Przedmiot części I zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie ulic na terenie miasta,
b) odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną ulic na terenie miasta,
c) odśnieżanie wraz z posypywaniem solą ulic na terenie miasta,
d) posypywanie ulic na terenie miasta mieszanką piaskowo-solną,
e) posypywanie ulic na terenie miasta solą,
f) odśnieżanie placów, parkingów, zatok oraz przystanków autobusowych na terenie miasta,
g) posypywanie placów, parkingów, zatok oraz przystanków autobusowych mieszanką piaskowo-solną,
h) posypywanie placów, parkingów, zatok oraz przystanków autobusowych solą,
i) odśnieżanie mechaniczne chodników na terenie miasta i ścieżki rowerowej Drezdenko-Gościm,
j) posypywanie mechaniczne chodników na terenie miasta i ścieżki rowerowej Drezdenko-Gościm mieszanką piaskowo-solną,
k) posypywanie mechaniczne chodników na terenie miasta i ścieżki rowerowej Drezdenko-Gościm solą,
l) mechaniczne odśnieżanie wraz z posypywaniem ścieżki rowerowej Drezdenko-Gościm i chodników na terenie miasta mieszanką piaskowo-solną,
m) mechaniczne odśnieżanie wraz z posypywaniem ścieżki rowerowej Drezdenko-Gościm i chodników na terenie miasta solą,
n) wywóz śniegu na odległość do 5 km, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 229861,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy I (sołectwa Kijów, Goszczanowo, Duraczewo, Goszczanówko, Goszczanowiec, Zielątkowo, Gościm, Bagniewo, Trzebicz, Trzebicz Nowy, Osów, Lubiatów)8. Przedmiot części II zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy,
b) odśnieżanie wraz z posypywaniem dróg mieszanką piaskowo-solną lub solą wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy,
c) posypywanie dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy mieszanką piaskowo-solną lub solą,
d) odśnieżanie chodników oraz terenu przy salach wiejskich,
e) posypywanie mieszanką piaskowo-solną chodników oraz terenu przy salach wiejskich,
f) odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną chodników oraz terenu przy salach wiejskich.
Zakres prac opisanych w lit. d, e, f obejmuje chodniki i teren przy salach wiejskich w Goszczanowie – 40 m2, Goszczanowcu – 30 m2, Gościmiu – 30 m2, Trzebiczu – 3 m2 i Osowie – 120 m2. Zamawiający na bieżąco będzie określał dokładny teren do odśnieżenia/posypywania przy w/w salach wiejskich. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia do odśnieżania/posypywania dodatkowego terenu.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia do odśnieżania / posypywania dodatkowego terenu.
10. Szczegółowy opis wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 185325,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy II (sołectwa Górzyska, Modropole, Zagórze, Lubiewo, Przeborowo, Drawiny, Stare Bielice, Kosin, Lipno, Niegosław, Marzenin, Karwin, Grotów, Rąpin, Klesno)13. Przedmiot części III zamówienia obejmuje:
a) odśnieżanie dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy,
b) odśnieżanie wraz z posypywaniem dróg mieszanką piaskowo-solną lub solą wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy,
c) posypywanie dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy mieszanką piaskowo-solną lub solą,
d) odśnieżanie chodników oraz terenu przy salach wiejskich,
e) posypywanie mieszanką piaskowo-solną chodników oraz terenu przy salach wiejskich,
f) odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną chodników oraz terenu przy salach wiejskich.
Zakres prac opisanych w lit. d, e, f obejmuje chodniki i teren przy salach wiejskich w Niegosławiu – 120 m2 i Drawinach – 30 m2. Zamawiający na bieżąco będzie określał dokładny teren do odśnieżenia/posypywania przy w/w salach wiejskich. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia do odśnieżania/posypywania dodatkowego terenu.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia do odśnieżania / posypywania dodatkowego terenu.
15. Szczegółowy opis wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 216900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert wskazał, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 166 000,00 zł.
W postępowaniu złożono jedną ofertę, z ceną 222 139,80 zł.
Ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) postępowanie unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert wskazał, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 134 000,00 zł.
W postępowaniu złożono jedną ofertę, z ceną 226 260,00 zł.
Ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) postępowanie unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert wskazał, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 157 000,00 zł.
W postępowaniu złożono jedną ofertę, z ceną 249 912,00 zł.
Ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) postępowanie unieważniono.
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Dostawa wyrobów medycznych do przygotowywania i podawania leków dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/3/2025
- Zarządzanie nieruchomościami
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (w okresie od dnia zawarcia do dnia 30 kwietnia 2025 r.)
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w rejonie V
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.