eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaUSŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA OPADÓW MEDYCZNYCH O KODZIE 18 01 04 ORAZ ODPADÓW POWSTAŁYCH W WYNIKU DZIAŁALNOŚCI KUCHNI SZPITALNEJ O KODZIE 16 03 80



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA OPADÓW MEDYCZNYCH O KODZIE 18 01 04 ORAZ ODPADÓW POWSTAŁYCH W WYNIKU DZIAŁALNOŚCI KUCHNI SZPITALNEJ O KODZIE 16 03 80

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA OPADÓW MEDYCZNYCH O KODZIE 18 01 04 ORAZ ODPADÓW POWSTAŁYCH W WYNIKU DZIAŁALNOŚCI KUCHNI SZPITALNEJ O KODZIE 16 03 80

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e2510d4-0385-4a40-a393-f1fe30315837

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551465

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZSL/FZ-87/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru, transportu i utylizacji wytwarzanych w wyniku prowadzonej przez Zamawiającego działalności odpadów:
- medycznych o kodzie 18 01 04
- powstałych w wyniku działalności kuchni szpitalnej o kodzie 16 03 80
(zgodnie z katalogiem odpadów określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu w sprawie katalogu odpadów z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz.U. 2020, poz.10), zwanych w dalszej części odpadami, w szacunkowych przybliżonych ilościach określonych w Załączniku 2 (Formularzu ofertowo-cenowym).
2. Zamawiający jako wytwórca odpadów (posiadacz odpadów) i Wykonawca jako transportujący i przejmujący odpady zobligowani są do posiadania wpisu w rejestrze BDO (numer rejestrowy BDO) i bezpośredniego udziału w elektronicznej ewidencji tych odpadów, zgodnie z wymogami BDO.
3. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia odpadów własną zalegalizowaną wagą do ważenia odpadów w siedzibie Zamawiającego (lub wagą stanowiącą wyposażenie środka transportu Wykonawcy) w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
4.Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie: odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Zamawiający przewiduje w okresie 18 miesięcy przekazać nw. odpady:

Lp.
Kod odpadów/ przybliżona ilość w okresie 12 miesięcy
Nazwa odpadów
1. 18 01 04/ ok. 29.700,00 kg Inne odpady niż wymienione w 18 01 03* (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy)
2. 16 03 80/ok. 300 kg Produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia
6. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia – w związku z tym faktem korzysta z możliwości wskazanej w art.246 ust. 2 uPzp.
7. Warunki dotyczące wykonania zamówienia oraz wymagania, o których mowa w art. 95 uPzp określone zostały również w Rozdziale VII SWZ.
8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści niniejszej SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
9. W przypadku, gdy dotyczy - zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. 2022 poz. 699 ze zm.) i obowiązującej, na jego podstawie „zasadzie bliskości” - wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych pochodzących z obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy w instalacjach położonych na obszarze województwa dolnośląskiego. W przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze województwa dolnośląskiego lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych dopuszcza się ich unieszkodliwianie w instalacji położonej najbliżej siedziby Zamawiającego. Zgodnie z wymogami określonymi w art. 95 ust. 2 i 3 ww. ustawy, zakaźne odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111132,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112752,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112752,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAROL-PLUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251714463

7.3.4) Miejscowość: Ciepielówek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112752,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.