Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575020/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonie zimowym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Pobożnego 10
1.5.2.) Miejscowość: Sława
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-410
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_slawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonie zimowym 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5a823a-427a-4ab7-bb89-8c6203ded2dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012001/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg 2024/20215
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIA.271.48.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonie zimowym 2024/2025.
1. Przedmiot umowy obejmuje zimowe utrzymanie:
a) ulice i place miejskie - wykaz ulic znajduje się w załączniku nr 1.
Łączna długość ulic i placów miejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 21,171 km.
b) drogi zamiejskie – wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 2.
Łączna długość dróg zamiejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 67,995 km.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega, w szczególności na:
a. zarządzaniu zimowym utrzymaniem dróg i ulic w okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, w tym również w dni wolne od pracy i święta oraz pozostaniu przez Wykonawcę w gotowości do realizowania przedmiotu umowy w tym okresie;
b. zapewnieniu przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą i transportem materiałów niezbędnych do wykonywania niniejszej umowy wraz z zapewnieniem materiałów pędnych i eksploatacyjnych;
c. minimalne wymagania sprzętowe, które musi spełnić Wykonawca w trakcie wykonywania zimowego utrzymania dróg to posiadanie sprawnych:
-piaskarek- szt. 2
-pługów – szt. 2
-nośników do w/w sprzętu - szt. 2
-ładowarki - szt. 1
-nadajniki GPS wraz z oprogramowaniem umożliwiającym monitorowanie położenia pracy sprzętu – szt. 2
d. zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo – solnej w proporcji 2:1.
e. materiał uszorstniający jak i miejsce do jego składowania zapewnia Wykonawca,
f. mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt
g. Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego końcowego oczyszczenia nawierzchni dróg pozamiejskich i ulic miejskich z pozostałości materiału uszorstniającego w terminie wskazanym przez Zamawiającą, jednak nie później niż do 30.04.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARSZYM Zakład Budowlano-Transportowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6971934139
7.3.3) Ulica: Brenno ul. Biedaszkowo 9
7.3.4) Miejscowość: Wijewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-150
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARSZYM - ZAKŁAD BUDOWLANO TRANSPORTOWY - MARCIN JĘŚKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
MARSZYM - ZAKŁAD BUDOWLANO TRANSPORTOWY - MARCIN JĘŚKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15INNE PRZETARGI SŁAWA
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
- Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych oraz dzieci przedszkolnych na terenie Gminy Sława w roku 2025
więcej: przetargi SŁAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.