eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławaZimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonie zimowym 2024/2025.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonie zimowym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Pobożnego 10

1.5.2.) Miejscowość: Sława

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-410

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_slawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonie zimowym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5a823a-427a-4ab7-bb89-8c6203ded2dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012001/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg 2024/20215

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575020

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIA.271.48.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonie zimowym 2024/2025.

1. Przedmiot umowy obejmuje zimowe utrzymanie:
a) ulice i place miejskie - wykaz ulic znajduje się w załączniku nr 1.
Łączna długość ulic i placów miejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 21,171 km.
b) drogi zamiejskie – wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 2.
Łączna długość dróg zamiejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 67,995 km.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega, w szczególności na:
a. zarządzaniu zimowym utrzymaniem dróg i ulic w okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, w tym również w dni wolne od pracy i święta oraz pozostaniu przez Wykonawcę w gotowości do realizowania przedmiotu umowy w tym okresie;
b. zapewnieniu przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą i transportem materiałów niezbędnych do wykonywania niniejszej umowy wraz z zapewnieniem materiałów pędnych i eksploatacyjnych;
c. minimalne wymagania sprzętowe, które musi spełnić Wykonawca w trakcie wykonywania zimowego utrzymania dróg to posiadanie sprawnych:
-piaskarek- szt. 2
-pługów – szt. 2
-nośników do w/w sprzętu - szt. 2
-ładowarki - szt. 1
-nadajniki GPS wraz z oprogramowaniem umożliwiającym monitorowanie położenia pracy sprzętu – szt. 2
d. zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo – solnej w proporcji 2:1.
e. materiał uszorstniający jak i miejsce do jego składowania zapewnia Wykonawca,
f. mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt
g. Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego końcowego oczyszczenia nawierzchni dróg pozamiejskich i ulic miejskich z pozostałości materiału uszorstniającego w terminie wskazanym przez Zamawiającą, jednak nie później niż do 30.04.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARSZYM Zakład Budowlano-Transportowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6971934139

7.3.3) Ulica: Brenno ul. Biedaszkowo 9

7.3.4) Miejscowość: Wijewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-150

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.