Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531354/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie systemu zwiększającego cyberbezpieczeństwo Urzędu Gminy Wilkowice wraz z dostawą niezbędnego sprzętu oraz oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 25
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 00 77
1.5.8.) Numer faksu: 33 817 30 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,176090,51b721050dd41ef430c5668fa795b961.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie systemu zwiększającego cyberbezpieczeństwo Urzędu Gminy Wilkowice wraz z dostawą niezbędnego sprzętu oraz oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a542f7-e427-4e62-8505-533b9f07c667
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082413/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wdrożenie systemu zwiększającego cyberbezpieczeństwo Urzędu Gminy Wilkowice wraz z dostawą niezbędnego sprzętu oraz oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” o nr FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 958349,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu zwiększającego cyberbezpieczeństwo Urzędu Gminy Wilkowice wraz z dostawą niezbędnego sprzętu oraz oprogramowania. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- dostawę i konfigurację sprzętu,
- dostawę i konfigurację zaawansowanych systemów bezpieczeństwa,
- przeprowadzenia szkoleń z zakresu bezpieczeństwa dla wszystkich pracowników,
- opracowanie i dostosowanie do wdrożonych rozwiązań dokumentów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz Polityki Bezpieczeństwa Informacji,
- przeprowadzenia audytu pograntowego,
- świadczenie usługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania do najnowszych wersji i wsparcia na okres 24 miesięcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48820000-2 - Serwery
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131999,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1150050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131999,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bonasoft Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943113503
7.3.3) Ulica: Krakowska 52
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-224
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Prace związane z realizacją zamówienia publicznego w zakresie odnoszącym się
do czynności koniecznych do wykonania:
- w zakresie dostawy oprogramowania wyspecyfikowanego w OPZ, sekcja
„System SIEM”;
- w zakresie wdrożenia i konfiguracji elementów bezpieczeństwa
wyspecyfikowanych w OPZ, sekcja „System SIEM”
- przez dwie osoby pełniące funkcję inżynierów systemów bezpieczeństw Wykonawca zamierza powierzyć firmie Averbit Sp. z o.o. - ul. Bakalarska 15A, lok. U2, 02-212 Warszawa
2. Prace wymagane do wykonania przez jednego audytora Wykonawca zamierza powierzyć firmie: 360 Degrees Sp. z o.o. - ul. Gen. Maczka 2C, lok. 13,
56-400 Oleśnica
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1131999,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.