Og³oszenie z dnia 2024-11-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00677349/01 - Wynik z dnia 2024-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PARK WODNY "RELAX" W ¦WIDWINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331294732
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Sybiraków 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wodnyrelax.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: wodnyrelax.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5d4ff922-cb11-4ed4-b410-ae5329baea10
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00608040
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00590900/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d4ff922-cb11-4ed4-b410-ae5329baea103.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami :
1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym wyja¶nienia tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, emailem) nie bêdzie brana pod uwagê. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: info@wodnyrelax.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3) Korzystanie z platformy e-Zamówieni jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej :
1) Ofertê i o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny w wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawania pytañ. „Formularze do komunikacji” umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustawa lub rozporz±dzeniem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6) Mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania, w zak³adce „Komunikacja”.
8) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11) Zasady okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± dokumentów sk³adanych przez Wykonawców po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wykonawca jest zobowi±zany do dokonania obowi±zku informacyjnego w imieniu Zamawiaj±cego w stosunku do wszystkich swoich pracowników, których dane osobowe mog± byæ przetwarzane przez Zamawiaj±cego o tre¶ci:
„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporz±dzeniem RODO) informujê, i¿:
1) Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Park Wodny „RELAX” w ¦widwinie (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres: pl. Sybiraków 1, 78-300 ¦widwin lub przez email: info@wodnyrelax.pl
2) Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ przez mail: info@wodnyrelax.pl
3) Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane s± przetwarzane, w celu realizacji postêpowania, realizacji zawartej umowy, prowadzenie korespondencji i wyja¶nieñ, archiwizacji sprawy.
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b) RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy), art. art. 6 ust.1 lit c) RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do obowi±zków wynikaj±cych z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach/Dz.U. z 2020 r. poz. 164), oraz art. 6 ust. 1 lit. e (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi).
4) Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora danych przez okres czasu trwania realizacji umowy oraz przez czas wynikaj±cy z przepisów nak³adaj±cych na Administratora archiwizacjê dokumentacji. Okresy wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie jest niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa.
5) Odbiorcy danych
Administrator nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych podmiotom innym ni¿ jest to wymagane na podstawie przepisów prawa (organy kontrolne).
6) Przekazywanie danych do pañstwa trzeciego
Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
7) Prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
a) prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych,
b) prawo ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, jednakie ¿±danie to nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
c) prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa;
d) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jednak¿e ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub inspektorem ochrony danych Zamawiaj±cego.
8) Prawo wniesienia skargi do organu
Przys³uguje Pani/Panu tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
9) Wymóg podania danych
Podanie danych jest dobrowolne jednak w niektórych sytuacjach mo¿e byæ niezbêdne do realizacji umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PW.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego „RELAX” w ¦widwinie znajduj±cego siê w ¦widwinie przy pl. Sybiraków 1, obejmuj±cych obs³ugê ratownicz±, w sk³ad której wchodz±:
a) basen sportowy o wymiarach 16,00 m x 25,02 m, o ca³kowitej powierzchni lustra wody 400 m2, o g³êboko¶ci do 2,00 m, posiadaj±cy 6 torów p³ywackich
b) basen rekreacyjny o g³êboko¶ci 1,45 m i 0,85 m oraz o powierzchni lustra wody 280 m2, wyposa¿ony w kana³ rw±cej rzeki o d³. 20 m (g³êboko¶æ 1,30m) i atrakcje wodne takie jak podwodne stacje masa¿u oraz wodospady masa¿u, hamownie zje¿d¿alni
c) wanna jacuzzi o g³êboko¶ci 1,00 m i powierzchni 4m2 ,
d) zje¿d¿alnia zew. — rura o d³ugo¶ci 105 m,
e) zje¿d¿alnia wew. dla dzieci
2. Godziny otwarcia Parku Wodnego: od godz. 7:00 — do godz. 21:00 poniedzia³ek-niedziela.
3. Przewidywany czas pracy obs³ugi ratowniczej w okresie obowi±zywania umowy, dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie Parku Wodnego bêdzie wynosiæ 14,5 godz.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Parku Wodnego.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu oraz sposób realizacji zamówienia okre¶la za³±cznik nr 5.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione zgodnie z zapisami rozdzia³u XIX SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ doprowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: warunek ten zostanie spe³nione, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
a) aktualn± zgodê Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych do wykonywania przez Wykonawcê ratownictwa wodnego oraz
b) wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art.17 ust. 1 ustawy 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym ratownictwie Medycznym, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Warunek ten, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê (sumê gwarancyjn±) nie mniejsz± ni¿ 2 000 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e :
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej 2 (dwie) us³ugi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia i udokumentuje nale¿yte ich wykonanie.
Za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna nastêpuj±c± us³ugê (jednorazow± lub sukcesywn± — w ramach jednego kontraktu/umowy) — ¶wiadczenie us³ugi w zakresie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie p³ywalni krytej posiadaj±cej co najmniej dwie niecki basenowe, trwaj±cej minimum 12 miesiêcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000 z³ brutto.
b) dysponuje minimum 10 osobami, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego na stanowisku ratownika wodnego, które spe³niaj± wymogi okre¶lone w art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych . Zamawiaj±cy wymaga, aby przynajmniej 5 ratowników wodnych posiada³o minimum 6 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku ratownika wodnego,
c) dysponuje minimum 3 osobami, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego na stanowisku kierownika zmiany ratowników wodnych, które spe³niaj± wymogi okre¶lone w art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych oraz posiadaj± minimum 12 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku ratownika wodnego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) Wykaz us³ug porównywalnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie , raz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz us³ug stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
4) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
5) koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
okre¶lone we wzorze umowy - za³±cznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
nie dotyczyINNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowi±cych podstawê zm. danych ew. oraz utw. dziennika zg³. zmian zgromadzonych i przech. w pow. o¶rodku dok. geod. i kart. SP w ¦widwinie oraz arkuszy map formatu A1
- Budowa drogi ul. Szymborskiej w ¦widwinie - I etap
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - us³ugi spo³eczne
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w obiektach Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Toruniu
- ¦wiadczenie us³ug Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnêtrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- Uzupe³niaj±ce zabezpieczenie ratownicze osób p³ywaj±cych i k±pi±cych siê na obiektach administrowanych przez MOSiR w Miko³owie w 2025 roku.
wiêcej: S³u¿by ratownicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.