Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534494/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00550486/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00554284/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 530916350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: n.sulek@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=5631d0f8-2627-4c69-815f-74d136975a561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c617dad-ef57-4545-bd95-d0d6d561c6c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9974308,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z
niezbędnymi dostawami w ramach zadania:
" Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii "- w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) Załącznik nr 8
A .Pierwszy zakres zamówienia składa się z następujących zadań :
1.Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Oddziału Geriatrii - jako pierwszego wyposażenia
2.Uzupełnienie sprzętu i aparatury medycznej dla Oddziału Wewnętrznego
3.Rozbudowę izby przyjęć
4.Dobudowa windy przy klatce nr 2 obsługującej komunikację Oddziału Geriatrii z Zakładem Rehabilitacji wraz z remontem infrastruktury współdzielonej
5.Przebudowa i częściowy remont Oddziału Wewnętrznego na 1-m piętrze w zakresie
przygotowania oddziału do wsparcia Oddziału Geriatrii w procesie diagnostyki i leczenia
6.Wymiana 2-ch dźwigów szpitalnych obsługujących komunikację pionową szpitala w obrębie
lokalizacji Oddziału Geriatrii i Oddziału Wewnętrznego
7.Remont dachu wraz z wzmocnieniem stropu budynku w którym znajduje się Oddział Geriatrii
B. W zakres zobowiązań Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi
również:
1. opracowanie we własnym zakresie projektów powykonawczych stanowiących podstawę do wykonania robót,
2. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie w systemie zaprojektuj - wybuduj - sfinansuj. System ten wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wykonania następujących elementów zamówienia:
- wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej ;
- wykonanie robót budowlanych, opisanych w niniejszym programie, na podstawie sporządzonej i uzgodnionej z Inwestorem dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi dostawami,
- uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
- sfinansowania całości zadania w zakresie realizacji niezależnie od spływu środków z dotacji
- zamówienie obejmuje również roboty budowlane związane z montażem i uruchomieniem urządzeń medycznych.
3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi zapewnić finansowanie części zadania inwestycyjnego nie obitego dofinansowaniem z Unii Europejskiej lub stanowiącego koszty niekwalifikowane poprzez wykup przez instytucję finansującą wierzytelności z tytułu wykonania projektu oraz robót budowlanych i dostawy wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia. Okres finansowania wynosi 120 miesięcy a w przypadku finansowania całości zamówienia 20 lat . Spłata nastąpi w ratach miesięcznych na podstawie harmonogramu spłaty, który wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem Umowy o zamówienie publiczne. Koszty wykupu wierzytelności poniesie Zmawiający na podstawie umowy z instytucją finansową .
W przypadku braku takiego dofinansowania a mimo to realizację przez Zamawiającego projekt Zamawiający dopuszcza możliwość sfinansowania w formie wykupu wierzytelności całości lub części zakresu niniejszego postępowania. Zakres obejmujący dostawę sprzętu i wyposażenia sprzętu medycznego do oddziału geriatrycznego Zamawiający planuje zrealizować w pierwszej kolejności i niezależnie od procesu dotacyjnego.
4. Szczegółowe warunki finansowania :
- Wykonawca wskaże po wyborze na wezwanie Zamawiającego nabywcę wierzytelności (instytucję finansującą), a następnie, przed zawarciem umowy z Zamawiającym, doprowadzi do zawarcia pomiędzy wykonawcą a instytucją finansującą umowy wykupu wierzytelności wykonawcy dotyczącej niniejszego zamówienia publicznego. Warunkiem podpisania umowy z Zamawiającym jest przedłożenie przez wykonawcę przed jej podpisaniem ww. umowy z instytucją finansującą oraz harmonogramu spłaty .
- Koszty wykupu wierzytelności Zamawiający poniesie na podstawie umowy z Instytucją Finansującą , na podstawie umowy trójstronnej pomiędzy Zamawiającym , Instytucją Finansową oraz Wykonawcą określającą obowiązki wszystkich stron.
- Zamawiającego nie wymaga by koszt finansowania wierzytelności był wykazany w ofercie ani wliczony w końcową cenę określoną przez Wykonawcę
- Zamawiający wspominane koszty finansowania : jako wszelkie koszty związane z wykupem wierzytelności, w tym odsetki i prowizję
- Zamawiający dopuszcza , aby poza naliczeniem kosztów należnych od Zamawiającego, umowa finansowania przewidywała także dyskonto należne Instytucji Finansującej od Wykonawcy
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 (PFU) oraz Załączniku nr 7 ( Wymagania min. sprzetu i urządzeń medycznych) i SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45315500-3 - Instalacje średniego napięcia
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
33100000-1 - Urządzenia medyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający w Załączniku nr 7 do SWZ (parametry techniczne), w tabeli opisującej parametry techniczne aparatu USG, dopatrzył się niejasności niemożliwych do usunięcia, a jednocześnie skutkujących niezgodnością oferty z warunkami SWZ. Od punktu 44, dane w kolumnie z wartościami przedstawiającymi oferowany przez Wykonawcę parametr, nie pasują do kolumny z parametrem wymaganym przez Zamawiającego, tzn. w punkcie 44 np.: „ Obsługa urządzenia i komunikaty w języku polskim”, odpowiedź na wymagany parametr brzmi: „Tak , czas skutecznej naprawy max. 5 dni licząc od dnia zgłoszenia”, w kolumnie: „parametr oferowany”, gdzie wszystkie wartości stanowią nieprzekraczalne minimum, którego niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty, Wykonawca podaje odpowiedź: „NIE, ang”.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający nie mogąc opierać się na swoich domysłach co do treści oferty musi odrzucić ofertę Wykonawcy K&W Construction Sp. z o.o., ponieważ jej treść powoduje, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wymagania Zamawiającego stanowią obowiązkowe minimum. Proponowany parametr musi być równoważny lub nie gorszy niż żądany. Odpowiedź w takim przypadku o treści „NIE” nie odpowiada oczekiwaniom SWZ, jest niedopuszczalna dla właściwej oceny oferty i stanowi podstawę do jej odrzucenia.
Firma K&W Construction Sp. z o.o. jest jedynym Wykonawcą, który złożył ofertę w powyższym postępowaniu, w związku z czym, Zamawiający – Olmedica w Olecku Sp. z o.o. , na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm. ), zwanej dalej „ustawą Pzp, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 25/10/2024r o godzinie 11:00 nastąpiło otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający dokonał badania i oceny ofert. Po przeprowadzonych czynnościach dokonał odrzucenia oferty Wykonawcy K&W Construction Sp. z o.o. Odrzucona oferta była jedyną ofertą złożoną w niniejszym postepowaniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Dostawa fortepianów
- Dostawa instrumentów - waltornie, skrzypce, flety, saksofony, wiolonczele i akcesoria
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków do DDS +, ŚDS oraz przygotowanie i wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym (..) oraz dowożenie posiłków osobom (...) na terenie miasta i i Gminy Olecko.
- Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.