eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceRewitalizacja zabytkowego cmentarza w Ryglicach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego cmentarza w Ryglicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/986856

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego cmentarza w Ryglicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0c55fe-43a6-4930-b873-facf55a1a4e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063957/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja zabytkowego cmentarza w Ryglicach poprzez przeprowadzenie prac konserwatorskich przy kaplicy cmentarnej p.w. św. Szczepana oraz przy dwóch nagrobkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515148

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 333333,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rewitalizacja zabytkowego cmentarza w Ryglicach.
Zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz prace konserwatorskie przy kaplicy cmentarnej i jej otoczeniu polegające na oczyszczeniu, zatrzymaniu lub zminimalizowaniu procesów niszczących, wzmocnieniu osłabionych oraz naprawie zniszczonych elementów. Prace będą obejmowały następujące elementy: ściany zewnętrzne, izolację poziomą - iniekcja, dach, schody, ściany wewnętrzne, posadzkę, drzwi wejściowe, okna, witraże, dwie płyty epitafijne, epitafium, ołtarz, kryptę, otoczenie kaplicy oraz prace konserwatorskie przy nagrobkach Ignacego Płockiego oraz Józefa Michniewskiego.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace konserwatorskie objęte dokumentacją będącą elementem SWZ, tj.:
1) Program robót budowlanych przy kaplicy cmentarnej p.w. św. Szczepana z 1913 r.,
2) Program prac konserwatorskich przy kaplicy cmentarnej p.w. św. Szczepana z 1913 r.,
3) STWIORB,
4) Program prac konserwatorskich przy nagrobku I. Płockiego z 1883 r.,
5) Program prac konserwatorskich przy nagrobku J. Michniewskiego z 1883 r.,
6) Przedmiar robót.
UWAGI:
1) W związku z faktem, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego.
Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków wynosi 98% wartości inwestycji, jednak nie więcej niż 400 000,00 zł.
Sposób rozliczenia:
Etap I – wykonanie wydzielonego pierwszego etapu prac, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym w terminie do 10 grudnia 2024 r.,
Wypłata środków w wysokości nie mniej niż 2 % wartości umowy wypłacona zostanie po dokonaniu odbioru częściowego wydzielonego pierwszego etapu prac, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wypłata nastąpi w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, na rachunek bankowy Wykonawcy
Etap II – wykonanie robót budowlanych drugiego etapu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym w terminie do 10 miesięcy od podpisania umowy
Wypłata środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nastąpi po zakończeniu zadania i dokonaniu odbioru końcowego inwestycji w wysokości zgodnej z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wypłata nastąpi w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, na rachunek bankowy Wykonawcy

Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

2) Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu Promesy z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
3) Strony zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
4) Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej inwestycji, w celu sporządzenia prawidłowej oferty.
5) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
a) opinią w sprawie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy kaplicy cmentarnej pw. św. Szczepana w Ryglicach oraz prac konserwatorskich przy nagrobku Ignacego Płockiego i nagrobka Józefa Michniewicza, z 4 lipca 2024 r., znak: DT-II.5183.11.2024.AKT;
b) decyzją o umorzeniu postępowania w sprawie wniosku zgłoszenia robót budowlanych i prac konserwatorskich przy kaplicy cmentarnej pw. św. Szczepana w Ryglicach z 12 lipca 2024 r., znak: UAB.6743.14.14.2024.KK;
5) Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wszystkie prace których nie uwzględnia przedmiar robót jednak wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, załączonej dokumentacji projektowej i konserwatorskiej, oraz STWiOR jak również są niezbędne do wykonania z punktu widzenia technologii wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową i konserwatorską do wyceny należy przyjąć materiały zawarte w dokumentacji projektowej i konserwatorskiej.

Pozostałe wymagania:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym specyfice przedmiotu zapytania ofertowego, spełniającego wymagania art. 37 c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z RMIiR z 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE oraz art.20a ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem Kierownika prac konserwatorskich.
Kierownik prac konserwatorskich musi:
- ukończyć studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brać udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy z 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- w przypadku ukończenia studiów wyższych nieobjętych programem w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie – oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
Zamawiający poprzez rejestr, obiekt wpisany na Listę Skarbów Dziedzictwa lub wpisany do inwentarza muzeum rozumie rejestry, o których mowa w ustawie z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza równoważne rejestry dotyczące zabytków nieruchomych obowiązujące w państwach członkowskich UE.
Zamawiający dopuszcza równoważne praktyki oraz wykształcenie obowiązujące w państwach członkowskich UE.
3) W przypadku gdy Wykonawca do realizacji zadania będzie wykorzystywał maszyny mobilne nieporuszające się po drogach (tj.: maszyny budowlane – koparki, ładowarki, spycharki, itp.) o mocy powyżej 18kW zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 30 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla silników spalinowych w zakresie ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i cząstek stałych przez te silniki wymaga się aby maszyny te wyposażone były w filtr cząsteczek stałych;
4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz zapewnienia warunków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w ramach realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności:
- nie zostawiać sprzętu służącego do wykonywania robót budowlanych na ciągach komunikacyjnych, pochylniach dla osób niepełnosprawnych, itp.,
- zapewnienia wykonywania robót w taki sposób aby była zapewniona możliwość korzystania z ciągów komunikacyjnych przez osoby niepełnosprawne;
5) Wykonawca zobowiązany jest do ograniczania negatywnego wpływu wykonywanych prac na środowisko, w tym w szczególności:
- czyszczenia na mokro ulic i terenu wokół placu budowy, które są zanieczyszczone na skutek prowadzonych prac związku z realizacją zadania;
- zraszania w okresie bezdeszczowym składowisk materiałów sypkich;
- stosowania stanowisk do usuwania gruntu lub błota z kół sprzętu ciężkiego opuszczających plac budowy;
- cięcia elementów betonowych na „mokro”;
- stosowania przykrycia przy przewożeniu materiałów pylących;
Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

44212310-5 - Rusztowania

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695994,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fehu Aleksandra Pawlik - Świerz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342514438

7.3.3) Ulica: ul. B. A. Konstanty 27/21

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.