Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji
w Sądzie Okręgowym w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384782901
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7840425
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rybnik.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rybnik.so.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-625d9a96-1ced-42b2-918e-847ada31268d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracjiw Sądzie Okręgowym w Rybniku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625d9a96-1ced-42b2-918e-847ada31268d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252462/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż systemu rejestracji audio-wideo w pokoju przyjaznych przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Rybniku i Sądzie Rejonowym w Wodzisławiu Śląskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 213186,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173322,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest:
- dostawa, montaż i uruchomienie systemów rejestracji audio-video w budynku Użytkownika, w pomieszczeniach związanych z „Pokojem przyjaznych przesłuchań”, t.j. w pokoju technicznym oraz w pokoju przesłuchań,
- przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika osób w zakresie funkcjonalności systemu i obsługi urządzeń,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej co najmniej: schemat (z opisem) rozmieszczenia i podłączenia urządzeń, atesty, certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia urządzeń i materiałów, instrukcje obsługi systemu i zainstalowanych urządzeń,
- nieodpłatne świadczenie wsparcia technicznego w okresie udzielonej gwarancji,
- nieodpłatne wykonywanie czynności okresowych przeglądów technicznych i konserwacji w celu zapewnienia ciągłości i poprawności działania zabudowanych systemów (oraz jego poszczególnych elementów), w tym, czynności przewidzianych przez producentów zabudowanych urządzeń.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dwóch odrębnych dokumentacjach technicznych dla zadania nr 1 i zadania nr 2, zamieszczonych w formie elektronicznej przez Zamawiającego wraz z ogłoszeniem o zamówieniu.
Systemy rejestracji audio-video należy dostarczyć, zamontować i uruchomić w zgodności i funkcjonalności opisanej w dokumentacjach technicznych, umowie, specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), obowiązującymi przepisami i normami, w tym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020 r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691)
Zrealizowany przedmiot zamówienia musi zapewniać:
1) rejestrację i zapis dobrej jakości obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania,
2) obserwowanie i słuchanie przebiegu przesłuchania przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
3) przekazywanie sędziemu prowadzącemu przesłuchanie oraz biegłemu psychologowi pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
4) utrwalanie pytań i wypowiedzi, o których mowa w pkt 3, w formie zapisu dźwięku,
5) zabezpieczenie utrwalonego obrazu i utrwalonego dźwięku, o których mowa w pkt 1 i 4, w taki sposób by dostęp do nich miały wyłącznie osoby upoważnione,
6) utrwalanie dźwięku z przesłuchania na dodatkowym nośniku,
7) umożliwienie uczestnikom znajdującym się w pokoju technicznym obserwację pokoju przesłuchań oraz osoby świadka ze szczególnym uwzględnieniem mimiki twarzy świadka,
8) odpowiednie rozmieszczenie urządzeń w pokoju przesłuchań dla uniknięcia rozpraszania uwagi świadka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300439,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Best Audio Włodzimierz Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018781
7.3.3) Ulica: ul. Żeligowskiego 3/5
7.3.4) Miejscowość: Łodź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-752
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEST - AUDIO WŁODZIMIERZ BOGDAN PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
BEST - AUDIO WŁODZIMIERZ BOGDAN PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa rur i armatury z tworzyw sztucznych do instalacji kopalnianych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK ROW Ruch Jankowice w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 252-12
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch JANKOWICE, nr grupy 295-27-03
- Zapewnienie wsparcia technicznego oraz serwisu macierzy dyskowej Unity300 s/n CKM00180600560 przez 12 miesięcy
- Wymiana klastra dwu niewspieranych przez Producenta urządzeń DataDomain 2500 w systemie kopii zapasowych (backupu) na klaster dwu urządzeń DataDomain 6400.
- Zapewnienie aktualizacji baz sygnatur do systemu MSG Protection Bundle (dawniej F-Secure Messaging Security Gateway) przez okres 12 miesięcy
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu dla systemu Web Application Firewall (WAF) oraz równoważenia ruchu f5 serii 5800 przez 12 miesięcy
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawa szaf OUTDOOR z wyposażeniem
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.