eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji w Sądzie Okręgowym w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji
w Sądzie Okręgowym w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384782901

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 33

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7840425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rybnik.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rybnik.so.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-625d9a96-1ced-42b2-918e-847ada31268d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie syst. rejestracji
w Sądzie Okręgowym w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625d9a96-1ced-42b2-918e-847ada31268d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252462/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż systemu rejestracji audio-wideo w pokoju przyjaznych przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Rybniku i Sądzie Rejonowym w Wodzisławiu Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 213186,31 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173322,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest:
- dostawa, montaż i uruchomienie systemów rejestracji audio-video w budynku Użytkownika, w pomieszczeniach związanych z „Pokojem przyjaznych przesłuchań”, t.j. w pokoju technicznym oraz w pokoju przesłuchań,
- przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika osób w zakresie funkcjonalności systemu i obsługi urządzeń,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej co najmniej: schemat (z opisem) rozmieszczenia i podłączenia urządzeń, atesty, certyfikaty lub świadectwa dopuszczenia urządzeń i materiałów, instrukcje obsługi systemu i zainstalowanych urządzeń,
- nieodpłatne świadczenie wsparcia technicznego w okresie udzielonej gwarancji,
- nieodpłatne wykonywanie czynności okresowych przeglądów technicznych i konserwacji w celu zapewnienia ciągłości i poprawności działania zabudowanych systemów (oraz jego poszczególnych elementów), w tym, czynności przewidzianych przez producentów zabudowanych urządzeń.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dwóch odrębnych dokumentacjach technicznych dla zadania nr 1 i zadania nr 2, zamieszczonych w formie elektronicznej przez Zamawiającego wraz z ogłoszeniem o zamówieniu.
Systemy rejestracji audio-video należy dostarczyć, zamontować i uruchomić w zgodności i funkcjonalności opisanej w dokumentacjach technicznych, umowie, specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), obowiązującymi przepisami i normami, w tym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2020 r. w sprawie sposobu przygotowania przesłuchania przeprowadzanego w trybie określonym w art. 185a-185c Kodeksu postępowania karnego (Dz.U. 2020 poz. 1691)
Zrealizowany przedmiot zamówienia musi zapewniać:
1) rejestrację i zapis dobrej jakości obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania,
2) obserwowanie i słuchanie przebiegu przesłuchania przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
3) przekazywanie sędziemu prowadzącemu przesłuchanie oraz biegłemu psychologowi pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym,
4) utrwalanie pytań i wypowiedzi, o których mowa w pkt 3, w formie zapisu dźwięku,
5) zabezpieczenie utrwalonego obrazu i utrwalonego dźwięku, o których mowa w pkt 1 i 4, w taki sposób by dostęp do nich miały wyłącznie osoby upoważnione,
6) utrwalanie dźwięku z przesłuchania na dodatkowym nośniku,
7) umożliwienie uczestnikom znajdującym się w pokoju technicznym obserwację pokoju przesłuchań oraz osoby świadka ze szczególnym uwzględnieniem mimiki twarzy świadka,
8) odpowiednie rozmieszczenie urządzeń w pokoju przesłuchań dla uniknięcia rozpraszania uwagi świadka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300439,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Best Audio Włodzimierz Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018781

7.3.3) Ulica: ul. Żeligowskiego 3/5

7.3.4) Miejscowość: Łodź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-752

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.