eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa ławek w ramach zadania pn.: "Miejskie ławki włocławskie".



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ławek w ramach zadania pn.: "Miejskie ławki włocławskie".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,178219,7e9371326ad0849d9caa0bda9df1a8ee.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ławek w ramach zadania pn.: "Miejskie ławki włocławskie".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89fe841b-02dd-48d4-b9b5-744ba25e77ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062932/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa ławek w ramach zadania: "Miejskie Ławki Włocławskie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153495,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 64 szt. ławek z oparciem, z siedziskami podzielonymi na 3 części za pomocą podłokietników, na terenie miasta Włocławek.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji, znajdujących się na terenie miasta Włocławek, tj. :
- ul. Brzezinowa – 3 szt. ławek,
- ul. Letnia – 3 szt. ławek,
- ul. Szewska – 4 szt. ławek,
- ul. Fredry – 3 szt. ławek,
- ul. Kruszyńska – 1 szt. ławki,
- ul. Zbiegniewskiej – 1 szt. ławki,
- Rondo Falbanka – 4 szt. ławek,
- ul. Wieniecka – 14 szt. ławek,
- ul. Chemików – 2 szt. ławek,
- ul. Promienna – 11 szt. ławek,
- ul. Obwodowa – 6 szt. ławek,
- ul. Budowlanych – 2 szt. ławek,
- ul. Ostrowska – 2 szt. ławek,
- ul. Traugutta – 2 szt. ławek,
- ul. Toruńska – 3 szt. ławek,
- ul. Broniewskiego – 1 szt. ławki,
- ul. Planty II – 2 szt. ławek.
Uwaga: Wykonawca uzgodni z Zamawiającym dokładny termin dostawy i montażu ławek z 3-dniowym wyprzedzeniem wraz ze szczegółową lokalizacją ich ustawienia wskazaną na załączonych mapach, z możliwością korekty wskazanego miejsca w odległości nie większej, niż 10 m od wskazanej lokaliza-cji.
Zakres zamówienia obejmuje: zakup ławek (zdjęcia poglądowe w załączniku nr 4 do SWZ) wraz z ich dostarczeniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, a także montażem ławek (mapki ze wskazaniem lokalizacji na terenie miasta Włocławek w załączniku nr 4 do SWZ). Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia ławek z uwzględnieniem ich dostosowania do miejsc, w których będą użytkowane. Montaż ławek nastąpi na terenie nieutwardzonym lub na podłożu utwardzonym. Po wykonanych pracach Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- konstrukcja podstawowa ze stali nierdzewnej, ocynkowanej, malowanej z podłokietnikiem,
- profile 45x45x2 mm (tolerancja wymiarów w zakresie +/- 2%)
- wypełnienie: siedzisko, oparcie - listwy z drewna iglastego,
- kolor palisander.
2. Parametry techniczne:
- długość ławki – minimum 190 – maximum 200 cm,
- wysokość ławki – minimum 86 cm – maximum 90 cm,
- głębokość ławki – minimum 64 cm - maximum 68 cm,
- głębokość siedziska – minimum 50 cm – maximum 54 cm.
3. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty oraz podpisania umowy.
4. Wykonawca winien dostarczyć fabrycznie nowe ławki, wysokiej jakości i trwałości spełniające wymogi BHP i ergonomii wraz z jego montażem na wyznaczonych stanowiskach.
5. Wykonawca ma obowiązek na etapie dostaw umożliwić weryfikacje dostarczonych ławek. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności przedmiotu zamówienia z ofertą lub opisem, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania dostawy danych ławek oraz nakazanie Wykonawcy ich natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych prac i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywania zamówienia.
8. Okres rękojmi i gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego (maksymalnie 60 miesięcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115718,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259259,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Pakuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381794619

7.3.3) Ulica: Jacnia 55

7.3.4) Miejscowość: Adamów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-442

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.