Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505223/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00518230/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie pracowni STEAM oraz poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b06b342-c187-44b0-b143-b2d81ccb04681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie pracowni STEAM oraz poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b06b342-c187-44b0-b143-b2d81ccb0468
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.69 Utworzenie pracowni STEAM i poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
15. Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, tytuł projektu: „Utworzenie pracowni STEAM oraz poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli”, nr projektu: FEPK.05.01-IZ.00-0080/23 Priorytet FEPK.05 Przyjazna przestrzeń społeczna; Działanie FEPK.05.01 Edukacja.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.173.2024.RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2056757,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie pracowni STEAM oraz poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu części terenu wokół budynku wraz z wprowadzeniem nowych elementów zagospodarowania przestrzennego. Oprócz tego planowany jest remont istniejących pomieszczeń szkolnych i elementów na klatkach schodowych oraz wykonanie nowych sufitów podwieszanych wraz z wymianą oświetlenia na korytarzach i części remontowanych pomieszczeń.
3. W ramach przyszkolnej infrastruktury sportowej zostanie utworzone miasteczko ruchu drogowego oraz zostanie wymieniona nawierzchnia bezpieczna na placu zabaw. Infrastruktura sportowa przeznaczona będzie na potrzeby zajęć wychowania fizycznego oraz innych zajęć sportowych. Służyć będzie ona zarówno do działań w obszarze edukacji jak i włączenia oraz integracji społecznej dzieci i młodzieży. Cała infrastruktura będzie dostępna nieodpłatnie dla społeczności lokalnej oraz wszystkich zainteresowanych osób.
4. W zakresie zapewnienia minimalnego standardu dostępności w szkole zostanie utworzona pochylnia przeznaczona dla osób z niepełnosprawnością. Wykonana zostanie również sala integracji sensorycznej SI, remont pomieszczenia logopedy oraz utworzenie toalety dla niepełnosprawnych i biblioteki z pomieszczeń po lokalu mieszkalnym wraz z zakupem wyposażenia, które wpłynie na poprawę dostępności. Dodatkowo na korytarzu szkoły zostaną utworzone strefy wyciszenia idealne do nauki lub relaksu poprzez zainstalowanie boxów wyciszających.
5. Na terenie wokół budynku szkoły zostaną utworzone nowe przestrzenie dla uczniów: Zielona antresola, Zatoki nauki i relaksu, Ogród równowagi, Zielony kącik najmłodszych oraz Przyjazny ogród sensoryczny.
6. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1.) Rozwiązania architektoniczno-budowlane:
- wymiana nawierzchni utwardzonych w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i estetyki,
- remont wejść i innych elementów zewnętrznych,
- nowe zagospodarowanie zieleni i nowe nasadzenia,
- wprowadzenie nowych elementów zagospodarowania przestrzennego mającego na celu stworzenie przestrzeni zwiększającej dostępności dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- Remont i adaptacja pomieszczeń na bibliotekę szkolną po lokalu mieszkalnym,
- Remont wiatrołapu,
- Remont i adaptacja pomieszczeń świetlicy na pracownie STEAM,
- Wykonanie Sali integracji sensorycznej,
- Remont pomieszczenia świetlicy,
- Remont gabinetu logopedy,
- Wykonanie akustycznych sufitów podwieszanych w korytarzach szkoły na 3 kondygnacjach,
- Remont balustrad na klatkach schodowych z wymiana stolarki okiennej,
- Wymiana nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw.
7. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie robót budowlanych w żaden sposób nie kolidowało z pracą jednostki oświatowej. Oznacza to bezwzględny zakaz prowadzenia uciążliwych robót budowlanych w czasie zajęć szkolnych tj w godzinach 7: 00-16:00 (między innymi; kucie, wiercenie, wynoszenie gruzu itp.,) Pozostałe prace takie jak szpachlowanie, malowanie (z wyłączeniem części wspólnych) mogą być wykonywane za zgodą Zamawiającego oraz dyrektora placówki. Remont korytarzy (części wspólnych) należy przewidzieć na okres świąteczny lub wakacyjny po wyłączeniu placówki z zajęć dydaktycznych.
8. Dodatkowo od Wykonawcy wymaga się wykonania harmonogramu wykonywania prac celem wpisania go w pracę placówki oświatowej oraz jego bezwzględne przestrzeganie.
9. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w sposób trwały oraz odseparowanie miejsca prowadzenia prac od pozostałej części placówki oświatowej, poprzez wydzielenie części komunikacyjnej pracowników oraz dostawców materiałów, prowadzenie prac poza godzinami placówki oświatowej, prowadzenie prac w okresach wolnych od zajęć lekcyjnych tj. weekendy i dni świąteczne, codzienne sprzątanie po robotach budowlanych.
10. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
a) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 t.j.);
b) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);
c) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.
d) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą, jakość tych prac.
11. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń.
12. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji.
13. Lokalizacja inwestycji: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Ks. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola.
14. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Dokumentacji projektowej, STWiORB, Przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ.
15. Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, tytuł projektu: „Utworzenie pracowni STEAM oraz poprawa dostępności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Stalowej Woli”, nr projektu: FEPK.05.01-IZ.00-0080/23 Priorytet FEPK.05 Przyjazna przestrzeń społeczna; Działanie FEPK.05.01 Edukacja.
16. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:
1) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140, z 2023 r. poz. 240) następujące czynności:
- Zabezpieczanie miejsca prowadzenia prac,
- Prace demontażowe (rozbiórkowe),
- Szpachlowanie,
- Malowanie,
- Prace odtworzeniowe po robotach instalacyjnych;
Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.
2) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.
3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.
4) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 1-3.
5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 16 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy.
6) Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy/robót ponieważ zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do kierowania robotami budowlanymi nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku gdy ww. czynności będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
17. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2048552,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2543684,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2048552,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane "MALBUD" Andrzej Małek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180319532
7.3.3) Ulica: Sarzyna 763 B
7.3.4) Miejscowość: Sarzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 37-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo Budowlane "MALBUD" - Andrzej Małek
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo Budowlane "MALBUD" - Andrzej Małek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2048552,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
- Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących na rzecz Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.