eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SeceminŚwiadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Secemin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Struga 2

1.5.2.) Miejscowość: Secemin

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-145

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@secemin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.secemin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29d805e0-9aa4-48a0-8a10-36fe968cc05c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002130/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29d805e0-9aa4-48a0-8a10-36fe968cc05c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami określa rozdział 18 SWZ. Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-29d805e0-9aa4-48a0-8a10-36fe968cc05c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie informacje zostały zawarte w rozdziale 18 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zamieszczony w treści SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania (RODO) zostały określone w treści SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej urządzeń sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy Secemin obejmujących wykonywanie następujących prac:
 w zakresie utrzymania i bieżącej konserwacji, przeglądów i czyszczenia sieci kanalizacyjnej,
 w zakresie utrzymania i bieżącej konserwacji, przeglądów i czyszczenia sieci wodociągowej,
 w zakresie usuwania awarii.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50513000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów odcinających

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65130000-3 - Obsługa stacji wody

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne

65110000-7 - Przesył wody

65120000-0 - Obsługa zakładów oczyszczania wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert zostały określone w rozdziale 25 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.

b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.

c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.

d. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) Posiada minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.
2) Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i skierują do jego realizacji:
 kierowca do obsługi koparki i/lub koparko - ładowarki i/lub minikoparki, wozu asenizacyjnego i urządzenia do ciśnieniowego czyszczenia sieci i urządzeń kanalizacyjnej – min. 1 osoba,
 kierowca posiadający uprawnienia (kat. B i/lub B+E i/lub C i/lub C+E) do poruszania się pojazdem silnikowym - min. 1 osoba,
 pracownik do prac konserwacyjno-remontowych – min. 1 osoba,
 pracownik do prac elektrycznych z uprawnieniami – min. 1 osoba.
3) Dysponuje lub będą dysponować sprzętem specjalistycznym, tzn.;
 pojemnikiem na wodę o pojemności zbiorczej nie mniejszej niż 2 000 litrów z możliwością sprawnej lokalizacji na terenie gminy – min. 1 szt.,
 koparka i/lub koparko - ładowarka i/lub minikoparka – min. 1 szt.,
 pojazd silnikowy z hakiem przystosowany do ciągnięcia przyczepki– min. 1 szt.
 wóz asenizacyjny – min. 3 szt.,
 urządzenie do ciśnieniowego czyszczenia sieci i urządzeń kanalizacyjnych – min. 1 szt.,
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wg wymogów wskazanych w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg wymogów wskazanych w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferent, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do przedłożenia u zamawiającego dokumentów określonych w rozdziale 10 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania zostały określone w rozdziale 15 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr 9 do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-29d805e0-9aa4-48a0-8a10-36fe968cc05c

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.