Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553202/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów na naprawy nawierzchni lotniskowych, narzędzi oraz części zamiennych do maszyn lotniskowych dla KOL, POL i KUZL 22. BLT w Malborku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów na naprawy nawierzchni lotniskowych, narzędzi oraz części zamiennych do maszyn lotniskowych dla KOL, POL i KUZL 22. BLT w Malborku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ccabbfe-36b4-4691-a893-b8f1a2e02bbe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241764/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup materiałów i narzędzi do sprzętu lotniskowego do naprawy nawierzchni lotniskowych dla 22. BLT w Malborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.114.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych materiałów do naprawy nawierzchni lotniskowych tj. środki do gruntowania, materiały uszczelniające, szybkosprawne zaprawy, materiały utwardzające, farby drogowe, mieszanki mineralno-asfaltowe itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 99429,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych narzędzi oraz części zamiennych do maszyn lotniskowych tj. dysze zraszające, frezy diamentowe, frezy skrawające, frezy 5-kątne, wałki bębna, bęben, napinacze paska, noże do zrywania masy zalewowej, worki big bag, tarcze warkoczowe, pachołki drogowe itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43613200-5 - Części maszyn do cięcia skał
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43600000-9 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 90229,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113715,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122987,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113715,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT Jerzy Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: ul. Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN ZDRÓJ
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113715,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79943,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79943,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79943,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU AQUATECH Karol Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791391671
7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 14
7.3.4) Miejscowość: MALBORK
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AQUATECH" F.H.U. Karol Walczak
jakie przetargi wygrała firma
"AQUATECH" F.H.U. Karol Walczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79943,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Naprawa, konserwacje, legalizacje oraz przeglądy okresowe sprzętu służby żywnościowej będącej na ewidencji 22.Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bez dostawy do 100 ton emulsji asfaltowej kationowej C65B3PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Tarnowskiego.
- Dostawa 190 ton drogowej kationowej emulsji szybkorozpadowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
- Zakup bez dostawy do 500 ton masy mineralno - asfaltowej drobnoziarnistej grysowej na gorąco do wbudowania na drogach Powiatu Tarnowskiego.
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
- DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI, NARZĘDZI PNEUMATYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Goniądz w 2025 r.
więcej: Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.