Og³oszenie z dnia 2024-11-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00402412/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00537067/01 - Wynik z dnia 2024-10-09
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup mebli na potrzeby NIO-PIB; TP-37/24/DS
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: damian.sadlo@nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pib-nio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://nio.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli na potrzeby NIO-PIB; TP-37/24/DS2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06a2d12c-347b-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00609028
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00402412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-37/24/DS
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29126,58 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzese³ do jadalni.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39112000-0 - Krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19530,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli rozk³adanych.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 65270,01 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kanapy i naro¿nika.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24210,80 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzese³ biurowych.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 184524,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa taboretów i ³awek.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2.6 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 16665,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf kartotekowych.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2.7 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39132200-8 - Szafy na karty indeksowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 111091,67 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16949,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 89206,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24969,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domi Styl Maciej Banaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461425015
7.3.4) Miejscowo¶æ: Minkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 24969,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7195,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12546,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domi Styl Maciej Banaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461425015
7.3.4) Miejscowo¶æ: Minkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12546,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18819,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 65066,99 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ci¶nienia na potrzeby bytowe i p. po¿., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzysz±cymi w miejscowo¶ci Elbl±g ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafi± w oprawie twardej z no¶nikami audio lub z no¶nikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzyd³owe z no¶nikami audio
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach Instytutu £±czno¶ci - PIB we Wroc³awiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 czê¶æ nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 czê¶ci)
- Przebudowa przepompowni Wilczogêby gm. Sadowne, pow. wêgrowski - aktualizacja dokumentacji
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia mebli na potrzeby utworzenia Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- "Dostawa oraz monta¿ prozdrowotnego wyposa¿enia biurowego dla pracowników Urzêdu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Krzes³a i fotele biurowe, krzes³a laboratoryjne, ³awki do poczekalni, fotele dla opiekunów
- Dostawa mebli w ramach projektu "Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci dla W³ókiennictwa i Tekstyliów" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
wiêcej: Krzes³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.