eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 871 39 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb24a1c-69fb-489b-864e-ab5860c7f03e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/47/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.45 Zakup sprzętu sportowo - szkoleniowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-161-095-161/2024/MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283012,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zamawiane ilości opisano w załączniku nr 1A do SWZ – min. parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia.
Sprzęt sportowy będący przedmiotem zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, nie noszący śladów uszkodzeń,
b) posiadający możliwość zastosowania w warunkach komercyjnych (klasa użytkowania),
c) wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości,
d) posiadające informacje o nazwie i symbolu oraz oznakowane CE – ConformiteEuropeenne.

Sposób realizacji zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ.
2.Przedmiot zamówienia nie został podzielony części. Dostawa obejmuje jeden rodzaj towaru. Brak jest podstaw do podziału na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych.
Zakres zamówienia oraz jego wartość szacunkowa zamówienia są przesłankami adresującymi realizację przedmiotu zamówienia do małych i średnich przedsiębiorstw zgodnie z definicjami zawartymi w zaleceniu Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczącym definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (Dz. Urz. UE L 124 z 20.5.2003, str. 36).

3.Dostępność dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych.

4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (art. 95 Pzp). Czynności związanych z realizacją zamówienia nie polegają na wykonywaniu pacy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).

Miejsce realizacji dostawy:
Składnica Służb Kwatermistrzowskich Wrocław ul. Poznańska 56-58 i KWP we Wrocławiu ul. Podwale 31-33.

Termin wykonywania zamówienia: do 11 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert złożono 1 ofertę.

Oferta nr 1
Strez Sp z o.o.
ul. Chopina 27 ; 51-609 Wrocław
NIP: 8982246450

Cena oferty brutto (suma kol. 5 tabeli załącznika nr 1A) - 376 342,03 zł
Okres udzielonej gwarancji – 36 miesięcy na konstrukcje
(na elementy eksploatacyjne tapicerki / linki 6 mcy)


Zamawiający w niniejszym postępowaniu w SWZ określił okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia, który wynosi od 24 do 36 miesięcy. Zamawiający nie rozdzielił okresu gwarancji na poszczególne elementy sprzętu.

Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczył, iż udziela gwarancji:
36 miesięcy na konstrukcje (na elementy eksploatacyjne tapicerki / linki 6 mcy).
W związku z powyższym oferta Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia i została odrzucona.
Podstawą odrzucenia jest wypełnienie dyspozycji art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, które obligują Zamawiającego do odrzucenia oferty, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.