eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - zamówienie podobne.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - zamówienie podobne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - zamówienie podobne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03aa5655-544f-4c94-8a58-11e1de900297

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579784

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:
 art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp
Podstawa faktyczna:
 Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 14.06.2024 r., po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.
 W zam. podst. o sygn. 41/WZP/2024 przewidziana została możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 pkt 7) ustawy Pzp o łącznej wartości do kwoty 350 000,00 zł netto.
 W zam. podst. określono, iż zakres robót podobnych polegać będzie na remoncie pomieszczeń nie objętych zakresem zamówienia podstawowego wraz z instalacjami i urządzeniami.
Ogłoszenie o zam. podst. opublikowane zostało w BZP w dniu 25.04.2024 pod nr 2024/BZP 00301902/01.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4b3a6bec-02c4-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 97/WZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169010,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie opraw oświetlenia ogólnego wraz z wymianą oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Przedszkola nr 286 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie.
Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
• demontaż starych zużytych opraw oświetleniowych,
• przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe typu LED(kołki kotwiące);
• montaż opraw oświetleniowych typu LED;
• demontaż starych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
• przygotowanie podłoża pod oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego(kołki kotwiące);
• montaż nowych opraw oświetleniowych oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego IP44
• wywóz materiałów z demontażu wraz z utylizacją
• wykonanie robót budowlanych odtworzeniowych(towarzyszących) po wymianie opraw

w pomieszczeniach Przedszkola 286 takich jak: kuchnia, leżalnia: L1, L2, zmywalnia(sanitariaty S1), podcienia, pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenia sprzątaczek, sale zajęć: S1,S2, poczekalnia, korytarze; pokój dyrektorski, sekretariat, łazienki dziecięce oraz dla nauczycieli, sale zajęć ruchowych: R1,R2,S3,S4, zaplecza sal zajęć ruchowych, sanitariaty oraz stołówka.

Po wykonaniu wszystkich robót wykonawca wykona pomiary natężenia oświetlenia ogólnego oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z obowiązującymi normami (PN-EN 12464-1:2012) oraz przez wykwalifikowaną osobę ze skalibrowanym luksomierzem.
Podstawą do odbioru końcowego będzie złożony raport z przeprowadzonych pomiarów, który będzie zawierał wszystkie wyniki, opis metodyki pomiaru, a także wnioski dotyczące zgodności z normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOSITE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251646823

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.