Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - zamówienie podobne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - zamówienie podobne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03aa5655-544f-4c94-8a58-11e1de900297
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp
Podstawa faktyczna:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 14.06.2024 r., po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.
W zam. podst. o sygn. 41/WZP/2024 przewidziana została możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 pkt 7) ustawy Pzp o łącznej wartości do kwoty 350 000,00 zł netto.
W zam. podst. określono, iż zakres robót podobnych polegać będzie na remoncie pomieszczeń nie objętych zakresem zamówienia podstawowego wraz z instalacjami i urządzeniami.
Ogłoszenie o zam. podst. opublikowane zostało w BZP w dniu 25.04.2024 pod nr 2024/BZP 00301902/01.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4b3a6bec-02c4-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 97/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169010,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie opraw oświetlenia ogólnego wraz z wymianą oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Przedszkola nr 286 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie.
Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
• demontaż starych zużytych opraw oświetleniowych,
• przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe typu LED(kołki kotwiące);
• montaż opraw oświetleniowych typu LED;
• demontaż starych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
• przygotowanie podłoża pod oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego(kołki kotwiące);
• montaż nowych opraw oświetleniowych oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego IP44
• wywóz materiałów z demontażu wraz z utylizacją
• wykonanie robót budowlanych odtworzeniowych(towarzyszących) po wymianie opraw
w pomieszczeniach Przedszkola 286 takich jak: kuchnia, leżalnia: L1, L2, zmywalnia(sanitariaty S1), podcienia, pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenia sprzątaczek, sale zajęć: S1,S2, poczekalnia, korytarze; pokój dyrektorski, sekretariat, łazienki dziecięce oraz dla nauczycieli, sale zajęć ruchowych: R1,R2,S3,S4, zaplecza sal zajęć ruchowych, sanitariaty oraz stołówka.
Po wykonaniu wszystkich robót wykonawca wykona pomiary natężenia oświetlenia ogólnego oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z obowiązującymi normami (PN-EN 12464-1:2012) oraz przez wykwalifikowaną osobę ze skalibrowanym luksomierzem.
Podstawą do odbioru końcowego będzie złożony raport z przeprowadzonych pomiarów, który będzie zawierał wszystkie wyniki, opis metodyki pomiaru, a także wnioski dotyczące zgodności z normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOSITE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251646823
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.