eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastkówDostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu „Lepsza edukacja w Gminie Jastków”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Jastków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c015660-1f2b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu „Lepsza edukacja w Gminie Jastków”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c015660-1f2b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057569/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu „Lepsza edukacja w Gminie Jastków” nr FELU.10.03-IZ.00-0187/23, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.10.2024.CT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Jastkowie, Panieńszczyzna, al. Warszawska 43, 21-002 Jastków pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego, obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

37820000-2 - Wyroby artystyczne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37423000-9 - Liny lub kółka gimnastyczne albo akcesoria do wspinania się

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

39713500-8 - Żelazka elektryczne

39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

24960000-1 - Różne produkty chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 47400,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie, Snopków ul. Szkolna 1, 21-002 Jastków pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego, obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

37820000-2 - Wyroby artystyczne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37423000-9 - Liny lub kółka gimnastyczne albo akcesoria do wspinania się

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

39713500-8 - Żelazka elektryczne

39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

24960000-1 - Różne produkty chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 49584,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Anny i Andrzeja Nowaków w Ożarowie, Ożarów 160, 24-150 Nałęczów pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego, obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

37820000-2 - Wyroby artystyczne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37423000-9 - Liny lub kółka gimnastyczne albo akcesoria do wspinania się

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

39713500-8 - Żelazka elektryczne

39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

24960000-1 - Różne produkty chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 83072,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Płouszowicach, Płouszowice 17, 21-008 Tomaszowice pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego, obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

37820000-2 - Wyroby artystyczne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37423000-9 - Liny lub kółka gimnastyczne albo akcesoria do wspinania się

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

39713500-8 - Żelazka elektryczne

39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

24960000-1 - Różne produkty chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 46064,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Dotyczy dostawy do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tomaszowicach, Tomaszowice-Kolonia 40A, 21-008 Tomaszowice pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego, obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

37820000-2 - Wyroby artystyczne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37423000-9 - Liny lub kółka gimnastyczne albo akcesoria do wspinania się

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

39713500-8 - Żelazka elektryczne

39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

24960000-1 - Różne produkty chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 37923,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53343,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74161,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58184,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58184,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46199,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81172,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46199,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46199,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85757,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117404,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85757,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „Piątka” Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85757,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56085,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66195,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56085,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56085,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41071,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58224,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41071,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „Piątka” Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41071,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.