Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539047/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Gminy Leżajsk - ZIMA 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stare Miasto-Park Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180054074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 874
1.5.2.) Miejscowość: Wierzawice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sm-park.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm-park.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e686c9b7-8629-4503-a9ce-67592de7f7b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Gminy Leżajsk - ZIMA 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e686c9b7-8629-4503-a9ce-67592de7f7b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SMP/UK/2024/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 781522,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 Maleniska i Hucisko 15,53 km.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 58088,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2 Brzóza Królewska 41,54 kmPrzedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 155376,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
25.1.3 Część Nr 3 Stare Miasto 16,86 kmPrzedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 63063,42 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
25.1.4 Część Nr 4 Przychojec 14,42 kmPrzedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 53936,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 5 Dębno i Chałupki Dębniańskie 22,97 kmPrzedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 85917,37 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 6 Gwizdów i Biedaczów 16,62Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 62165,72 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
25.1.7 Część Nr 7 Giedlarowa 37,37 kmPrzedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 139779,37 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
25.1.8 Część Nr 8 Wierzawice I 30,56 kmPrzedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 114307,13 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 8 Wierzawice II 1,20 kmPrzedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, które obejmuje odśnieżanie lub piaskowanie z solą, wykonywane w zależności od warunków atmosferycznych łącznie lub oddzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 4488,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 10 Piskorowice i Rzuchów 11,87 km4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 44398,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: na przedmiotową część została złożona tylko jedna oferta. Wykonawca do oferty nie dołączył formularza ofertowego, które winien załączyć zgodnie z Specyfikacją warunków zamówienia. Formularz ofertowy zawierał w szczególności czas reakcji, który jest jednym z kryteriów oceny oferty, a nie został uzupełniony w innych dokumentach złożonych przez Wykonawcę. Mając to na uwadze, należy przyjąć, że brak formularza oferty (w tym przypadku) nie można zakwalifikować wyłącznie jako „braku formalnego”. Dlatego oferta jest odrzucona jako niezgodną z ustawą na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 255 pkt 2 uPzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERFACH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523378883
7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska 737
7.3.5) Kod pocztowy: 37-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167807,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690171419
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68108,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: na przedmiotową część zostały złożone dwie oferty (Oferta nr 3 i oferta nr 5).
Oferta nr 3 - Zgodnie z Specyfikacją warunków zamówienia (pkt 15.1) Zamawiający żądał złożenia oferty pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem, przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-zamówienia. Wykonawca nie podpisał przedmiotowego formularza ofertowego. Brak opatrzenia oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym bądź osobistym, stanowi jej nieusuwalną wadę. W związku z niniejszym Formularz oferty bez podpisu jest nieważny z mocy prawa – stanowi o tym art. 63 uPzp.
Oferta nr 5 – Wykonawca złożył ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę jednostkową wynoszącą 298,00 zł/km utrzymania dróg. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia części nr 5 wynosi 58.251,75 zł brutto. Mając na, że łączna kwota Wykonawcy wynosi 64.457,40 zł brutto, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia, unieważnia postępowanie w niniejszej części.
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 255 pkt 3) uPzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu naj-korzystniejszej oferty”.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: na przedmiotową część została złożona tylko jedna oferta. Zgodnie z Specyfikacją warunków zamówienia (pkt 15.1) Zamawiający żądał złożenia oferty pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem, przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-zamówienia. Wykonawca nie podpisał przedmiotowego formularza ofertowego. Brak opatrzenia oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym bądź osobistym, stanowi jej nieusuwalną wadę. W związku z niniejszym Formularz oferty bez podpisu jest nieważny z mocy prawa – stanowi o tym art. 63 uPzp.
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 255 pkt 2 uPzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERFACH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523378883
7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska 737
7.3.5) Kod pocztowy: 37-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
jakie przetargi wygrała firma
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67138,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690171419
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150961,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERFACH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523378883
7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska 737
7.3.5) Kod pocztowy: 37-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123451,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: na przedmiotową część została złożona tylko jedna oferta. Zgodnie z Specyfikacją warunków zamówienia (pkt 15.1) Zamawiający żądał złożenia oferty pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem, przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-zamówienia. Wykonawca nie podpisał przedmiotowego formularza ofertowego. Brak opatrzenia oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym bądź osobistym, stanowi jej nieusuwalną wadę. W związku z niniejszym Formularz oferty bez podpisu jest nieważny z mocy prawa – stanowi o tym art. 63 uPzp.
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 255 pkt 2 uPzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690171419
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47950,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Łukowie oraz utrzymania porządku na terenie przyległym
- Sprzątanie pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.